Scott kerékpár márkaboltok Budapesten – 6 top szakbolt a fővárosban

Az idei szezonra már országos lefedettséggel működik a Scott kerékpárok márkabolt hálózata, Budapesten hat kerékpárüzletet választott ki a svájci márka gyári viszonteladó partnerének.
Megkérdeztük a fővárosi márkaboltokat, mit gondolnak a márkáról, miért tartják különlegesnek és innovatívnak és milyen kínálatot fognak tartani az üzletben a termékpalettáról:

Mountex Budaörs

A Mountex 100% magyar tulajdonban lévő cég, több, mint 30 éve foglalkozunk prémium outdoor termékek forgalmazásával, emellett olyan kiegészítő szolgáltatásokat is kínálunk, mint a Javítósarok, Presszó, Túratippek és Boulder, 2020-ban pedig útjára indítottuk a #szabadbanszabadon elnevezésű fenntarthatósági mozgalmunkat is. Nyolc hazai boltunk közül a legnagyobb az 1500 négyzetméteres budaörsi üzlet, itt lesznek elérhetőek elsőként a Scott kerékpárok számos kiegészítővel és ruházattal.

A Scott egyértelműen prémium kategória a kerékpárok piacán, mely minden korosztályt és réteget képes kiszolgálni alkalmi kerékpárosoktól a versenyzőkig. A Mountexnél hitvallásunk, hogy magas minőségű, időtálló felszerelést biztosítunk az outdoor sportokhoz, melyekkel élmény a szabadban töltött idő, a Scott márka ennek minden tekintetben megfelel, rendkívül innovatív, színvonalas és jó értékeket képvisel.

Budaörsi üzletünkben és webshopunkon (www.mountex.hu) széles termékpalettával és szakértői tanácsadással várjuk az érdeklődőket: elérhetőek lesznek elektromos és hagyományos MTB- (mountain bike), trekking-, gyerek- és persze gravel kerékpárok is.

Kiegészítőkből rövid és hosszú ruházatot is kínálunk – gravel, MTB, trekking stílusokhoz, valamint sisakot, hátizsákot, cipőket és kesztyűket. Emellett szinte a teljes Syncros termékválaszték megtalálható lesz nálunk (szerszámok, pumpák, kulacs tartók, kulacsok, ápolószerek, lakatok, nyereg és váztáskák, markolatok, bandázs).

Cím: 2040, Budaörs, Malomkő utca 7.

Weboldal: www.mountex.hu/budaors

K2 Bike Shop

A K2 Bike Shopban nagy hangsúlyt fektetünk a szakmai felkészültségre és nem kötünk kompromisszumot a minőség rovására. Kollégáink maguk is kerékpároznak, így személyes tapasztalat alapján tudnak segíteni a vásárlóinknak.

A Scott minőségével, a világversenyeken szerzett kiugró teljesítményével és megjelenésével biztosítja saját pozícióját az élvonalban. Üzletünkben is vezető márkaként tartjuk számon, több kollégánk is nagy megelégedéssel használja a Scott különböző modelljeit, így meggyőződéssel tudjuk ajánlani a márkát. Évekig csak a K2 Bike Shop képviselte a márkát itthon, ezért érzelmileg is kötődünk hozzá. Egyedülálló szakmai tapasztalatunk van pillanatnyilag az országban a Scott márka tekintetében.

Üzletünkben megtalálhatók az Aspect, Scale és Spark modellek az MTB kategóriában. Speedster, Addict és a Foil modellekkel várjuk az országútisokat, ezek Gravel változataival pedig a kalandvágyókat. A hobbi felhasználóknak Sub Cross és Sub Sport modelleket ajánlunk kisebb-nagyobb túráikhoz. A hölgyeket és a gyerekeket sem hagyjuk Scott nélkül, a Contessa szériával és a teljes junior palettával várjuk őket.

Az e-bike vonalában a Genius, Strike, Silence illetve a trekking és ATB modellekkel találkozhat a boltban.

Nálunk tetőtől-talpig fel tud öltözni valaki Scott ruházatba, hiszen az évszaknak megfelelően tartunk Scott mezeket, kabátokat, nadrágokat, kerékpáros cipőket, valamint apró kiegészítőket, mint kesztyűt és zoknit.
És ahhoz, hogy teljes legyen az összkép vannak még Scott bukósisakokat, szemüvegeket és táskákat is!

A Syncros kiegészítők széles palettája is megtalálható üzletünkben a komoly Dropper Postoktól az egyszerűbb markolatokon át a kulacstartókig.

Cím: 1036, Budapest, Pacsirtamező u. 16.
Weboldal: www.k2-bike.hu/

Ebike2Go

A kerékpározás evolúciós folyamatának fontos állomásához érkezve szeretnénk teljeskörűen kiszolgálni minden e-bike iránt érdeklődőt, valamint azokat is, akik a hagyományos biciklizésben lelik örömüket. A kínálatunkban 70/30 arányban szerepelnek az e-bike/hagyományos kerékpárok, ezért is választottuk az Ebike2Go nevet.

Az indulástól fontos szempont a megfelelő és széles körű modell választék bemutatása és ebből történő értékesítés. Kínálatunkból nem hiányozhat a megbízható és remek ár/érték aránnyal rendelkező Scott márka sem.

A Scott eRide kerékpárok széles választéka mellett Scott ruházati termékekkel, védőfelszerelésekkel és Syncros kiegészítőkkel, valamint – a Bosch hálózat tagjaként- márkafüggetlen kerékpárszerviz szolgáltatással várunk mindenkit immár két üzletünkben is: Budapesten és a Balaton északi partján, Csopakon.

A vásárlói igények nagyon széles spektrumon mozognak és mi már az üzlet indulásától célul tűztük ki ezek teljes körű kiszolgálását, többek között tesztelési lehetőséggel.

Scott tesztkerékpárjaink:

2022 RANSOM eRide 920
2022 GENIUS eRide 920
2022 STRIKE eRide 930 (L)
2022 STRIKE eRide 930 (M)
2022 SPARK RC Team Issue AXS
2022 SPARK 910 (M)
2022 SPARK 910 (L)
2021 ADDICT eRide 10
2021 ADDICT RC Force AXS
2021 ADDICT Gravel

Cím: 1012, Budapest, Alkotás u. 20-22.
Weboldal: www.ebike2go.hu/

APPSolute Sport

Már 2016-ban felfigyeltünk a Scott-ra és aktívan érdeklődtünk a márka ígéretesebb modelljei iránt, jó pár évvel azelőtt, hogy az APPSolute Sport hivatalos Scott partnerré vált. Elsősorban a Scott hegyikerékpárok és eBike-ok ragadták meg figyelmünket és az évek alatt ez a két terület vált a specialitásunkká is. Saját kerékpáros tapasztalatainkon túl, melyeket blogunkban is szívesen közzéteszünk, szervizünk révén egy más szemszögből is rálátásunk nyílt a Scott eBike-okra. Számos Scott eBike megfordult már a kezeink között, így jól ismerjük e kerékpárokat, kívül-belül!

Úgy gondoljuk, hogy a Scott gondosan összeválogatott alkatrészei által a legigényesebb bringások is megtalálják a számításaikat. Scott eBike szervizként úgy érezzük, hogy illik megmutatnunk a vásárlóknak egy fontos vásárlási szempontot: a kerékpárok szerelhetőségét. Szerencsére ez a márkánál egy erősség, melyet számos modellnél még a Bosch DualBattery beépíthetőség is tetéz!

Mint a legtöbb gyártóé, a Scott palettája is meglehetősen széles, melyből mi elsősorban azoknak a Scott modelleknek az értékesítésével foglalkozunk, melyekkel elegendő saját tapasztalatot szereztünk és amelyeket hitelesen tudunk ajánlani ügyfeleinknek, de mindig nyitottan fogadjuk az újdonságokat és folyamatosan képezzük magunkat.

A Syncros kerékpáros kiegészítőiből is van egy kiforrott kollekciónk. Azokat a darabokat igyekszünk mindig készleten tartani, melyeket mi magunk is szívesen használunk és ajánlunk: kulacstartók, pumpák, szerszámtartók. Különösen kedveljük a robusztus Kickstand-et, melyet kifejezetten a Scott eBike-jaihoz fejlesztettek ki.

Cím: 1126, Budapest, Tartsay Vilmos utca 24-26.
Weboldal: sport.appsolute.hu/

BringaBoard

Budapest szívében az egyik legnagyobb – közel 500 nm-es alapterületű – kerékpár üzlet és szerviz vagyunk, folyamatosan frissülő több száz darabos kerékpárkészlettel valamint óriási alkatrész és kiegészítő választékkal!

Azért döntöttünk a Scott kerékpárok értékesítése mellett, mert a svájci márka termékei tökéletesen illeszkednek üzletünk kínálatához, a Scott egy jól kiforrott márka mindenre kiterjedő palettával rendelkezik, a városi kerékpároktól a mtb-ken keresztül a pedelec kínálatuk is óriási. Scott az egyik leginnovatívabb márka. Komoly mérnöki, tervezői háttérrel és hozzá megfelelő szemlélettel. A kerékpározás élményét tűzték ki célul és e-szerint alkotnak.

Az üzletünkben szinte minden modellből elérhetők lesznek bizonyos típusok, többek között:
Spark, Scale, Aspect, Contessa Activ, Speedster, Metrix, Speedster Gravel, Sub Sport, Sub Cross, Addict Gravel stb. Ezenfelül a Scott és Syncros kiegészítők is lesznek készleten.

Cím: 1064, Budapest, Rózsa utca 86.
Weboldal: www.bringaboard.hu/

Speedbike

A Speedbike Kerékpáráruház 24 éve a magyar kerékpárpiac résztvevője. Az egyik legnagyobb szortimenttel és készlettel, a legjobb boltja a minőségi kerékpárokat, és kiegészítőket keresőknek. Már nagyon várjuk az innovációiról, és kimagasló minőségéről híres Scott márka érkezését a boltunkba, ahol olyan hasonlóan neves, és nívós társaságba kerül mint a Cube, KTM, Giant, Haibike.

A gravel kerékpárok iránti keresletnövekedést mi is érzékeljük és üdvözöljük, lévén kerékpárimádók vagyunk mi is. Mindent megteszünk a vásárlói igények kielégítéséért, és mostantól már a Scott gravel kerékpárjait is kínálhatjuk az érdeklődőknek, akár az új, karbon vázas, ADDICT széria modelljeit. Boltunkban a 2022-es Scott kerékpár kínálat, mountain bike, túra és cross trekking, országúti, gravel modelljei, valamint  a pedelc (elektromos) kerékpárok széles választéka lesz elérhető. A Scott ruházatot, és a Syncros termékeket, az ügyfeleink egyéni rendelései alapján kínáljuk.

Cím: 1192, Budapest, Hungária út 2.
Weboldal: www.speedbike.hu    www.ebikeszalon.hu

Scott kerékpár márkaboltok vidéken

(X) A cikk megjelenését a Scott támogatta.