fbpx

Két héttel a szörnyű baleset után: 96 öltésnyi varrat története

Természetesen az interneten nyomon követhettünk a kórházba szállított bringások történetét, miután a Giant-Alpecin hat versenyzőjét sodorta el egy brit hölgy autóval január 23-án, Alicante közelében.

Haga alakul...

Haga alakul…

giant_alpecin_haga_2A hétvégén elhagyhatta a kórházat az amerikai Chad Haga is, aki közösségi oldalán szorgalmasan posztolta a képeket magáról, így láthatjuk, mire képes a modern orvostudomány két hét alatt. Miután helikopterrel szállították a Valenciai Kórházba, Hagán többek között érműtétet kellett végrehajtani, nehogy elvérezzen, az arcát, állát, nyakát pedig nem kevesebb, mint 88 öltéssel varrták össze. A térdére is kapott hat öltést és még a könyökére is kettőt.

Nyilvánvalóan igen nagy volt a fertőzés és gyulladásveszély, de szerencsére nem történt komplikáció, Haga január 28-án elhagyhatta a kórházat, most pedig az utolsó varratoktól is elbúcsúzhatott. Természetesen a múlt hétvégén már bringára is pattant, bár még csak otthon.

Degenkolb is már bringán

Degenkolb is már bringán

Ahogy korábban már beszámoltunk róla, a csapat sztárja, John Degenkolb is bringás trainerről küldött fotót, de azt is jelezte, hogy csúcsformába nem kerülhet a legfontosabb tavaszi versenyeire, még az indulás is kétséges. Elmondása szerint a vártnál is jobban halad a rehabilitáció, a minap már kerékpárra is ült, persze csak “indoor”, vigyázva a sérült kezére és törött csontjaira. Nem valószínű, hogy a győzelemért küzdhet majd a kockaköves klasszikusokon, de a mezőnyben akár ott lehet majd.

A profi sportolóknál ilyenkor különböző rehabilitációs módszerekkel felére, harmadára csökken a teljes gyógyulás, mint a hétköznapi emberek világában, mindeközben – ügyelve, hogy ne hátráltassák a kritikus testrészek gyógyulását – már különböző edzéseket is végeznek a rehabilitáció ideje alatt és a gyógytorna-kezelések is sokkal összetettebbek a tökéletes végeredmény érdekében, mint a mindennapi gyógyászatban.

Hozzászólások

Írd ide a hozzászólásod:

Leave a reply

Kerékpár magazin - Bikemag.hu - Hírek, tesztek, versenyek
Logo