Így a legegyszerűbb a reptéri parkolás

Akárhányszor utazunk repülővel, mindig nagy fejtörést okoz, hogy hogyan is jussunk ki a repülőtérre. Sok esetben megkérjük a rokonainkat vagy barátainkat, hogy vigyenek ki minket, majd jöjjenek értünk. De mi van, ha többen utazunk, vagy nem tudja vállalni senki sem a fuvart?

Ilyenkor választhatjuk a költséges, repülőtér területén lévő parkolókat, a messzebb megtalálható parkolóhelyeket vagy a sokkal kedvezőbb ferihegyi parkolás lehetőségét. Persze ha nem szeretnénk bajlódni azzal, hogy egy távoli és őrizetlen parkolóhelyről még átevickéljünk a reptérre, akkor az utolsó opció az igazi megoldás. Ha nem próbáltuk még, akkor azt gondolhatjuk, hogy milyen bonyolult egy ilyen parkolás és a transzferszolgáltatás lebonyolítása és megszervezése. Pedig ha tudnánk, mennyire egyszerű és zökkenőmentesen zajlik, minden repülőútnál igénybe vennénk.

Hogyan zajlik a reptéri parkolás?

Első körben fontos, hogy már a repülőút előtt hangolódjunk az utazásra. Tervezzük meg kényelmesen a reptérre való érkezést, ezért mindenképpen olyan reptéri parkoló szolgáltatást válasszunk, amihez tartozik transzfer is.

• Foglaljunk időben! Sokan az utolsó pillanatra hagyják a reptéri parkolás és transzferszolgálat megrendelését. Pedig mindig időben le kell bonyolítani ezeket, hogy az utazás kezdete gördülékenyen menjen. Ha lefoglaltuk gépjárművünk szállását, akkor az elfogadó e-mailben elhelyezett útvonalleírás nagy segítségünkre lesz, hogy pontosan meg tudjuk tervezni az utat az indulási napon.
  • A megérkezés. Ha megérkeztünk a parkolóba, akkor hamar átpakolunk a transzfer buszba, és jöhet is a gyors adminisztráció és a járművünk leparkolása.
  • Irány a reptér! Ha leparkoltuk az autót vagy akár a motort, akkor szállhatunk is fel a buszra, ami átszállít minket a repülőtér indulási oldalára. Így a lehető legnagyobb kényelemben részesülhetünk.
  • Visszaérkezéskor szintén az indulási szintről, egy gyors telefonhívás után érkezik a transzfer busz, ami visszaszállít minket a gépjárművünkhöz. A csomagokat visszapakoljuk a kocsiba és mehetünk is haza.

Ez a legjobb és legegyszerűbb módja annak, hogy gördülékenyen menjen az utazásunk. Ha nem szeretnénk terhelni szeretteinket azzal, hogy segítsenek eljutni a repülőtérre, majd vigyázzanak az autónkra, akkor is könnyedén megoldhatjuk a problémánkat.

Teljes a biztonság!

Sokan aggódnak, hogy tényleg biztonságban lesz-e az autójuk, amíg akár a világ másik felén járnak. A legjobb, ha megbizonyosodunk róla. A több irányból rögzítő kamerarendszer és az, hogy folyamatosan figyelik a féltve őrzött járművünket, megnyugtathat minket. Nem kell izgulnunk azon, hogy mi van az autónkkal, amíg mi a családi nyaraláson vagyunk, vagy akár maximálisan koncentrálni tudunk a fontos külföldi, üzleti tárgyalásunkra. A lényeg, hogy mindig felkészülten, előrelátóan és tudatosan tervezzük meg az utazásunk minden fázisát, így biztosan nem érhet minket meglepetés.