fbpx

Ez a cikk megmutatja a CRM bevezetésének egyszerűsített menetét

Milyen úton és módon oldható meg a CRM bevezetése úgy, hogy szakértői segítséget is igénybe veszünk az implementáláshoz? Mikor lehet indokolt a tanácsadó segítségével megoldott bevezetés, illetve milyen előnyökkel járhat együtt mindez?

Ezekkel a kérdésekkel foglalkozunk kiemelten a bejegyzés keretei között. Reméljük, hogy ezzel extra segítséget adunk a CRM minél hatékonyabb bevezetéséhez.

Miért lényeges kérdés a CRM szoftver minél gördülékenyebb bevezetése?

CRM szoftvert leginkább a hatékonyságnövelés, ezen keresztül pedig a tartósan eredményes működés érdekében szokás implementálni. A leginkább optimális forgatókönyv pedig úgy néz ki, hogy a CRM bevezetése nem állítja meg indokolatlanul hosszú ideig a profittermelést.

Persze ennek a megvalósítása sokszor könnyebb elméletben, mint gyakorlatban. Sokszor évek óta alkalmazott folyamatok és munkamenetek azok, amiket modellezni és szoftveresen reprodukálni szükséges.

Mindezt nehezítheti pluszban az a körülmény is, ha nem feltétlenül vagyunk 100%-ig tisztában a választott szoftver képességeivel. Ezt lehet persze eredményesen áthidalni a megfelelő külső segítséggel.

A személyre szabott és szakértői segítséggel megtámogatott CRM bevezetés szükségessége

Jó példa lehet a MiniCRM, a CRM rendszer, aminek a bevezetéséhez szakértői támogatás is kérhető. Erre leginkább olyan esetekben lehet szükség, amikor a technikai beállítások, a szoftver használata vagy pedig a folyamatok kidolgozása és modellezése nem feltétlenül megy egyedül.

Persze olyan eshetőség is könnyen elképzelhető, amikor a tudás és az affinitás rendelkezésre áll, csak épp a kapacitás hiányzik. Ilyenkor szintén kiemelt hozzáadott értéke lehet annak, hogy a szolgáltató kérésre tanácsadót biztosíthat a számunkra.

Vagyis kapunk egy külsős partnert, aki készséggel segít a CRM bevezetésében. Vagyis elvégzi a szükséges beállításokat, és helyettünk kattintja össze azokat a folyamatokat, amelyekre feltétlenül szükség lesz a gördülékeny használathoz.

Milyen előnyökkel járhat, ha a CRM bevezetése szakértői segítséggel történik?

Eleve az időfaktort kell kiemelni kapásból. Elvégre annál gyorsabb munkamenetet nehéz elképzelni, mintha olyan dedikált személy segít a CRM bevezetésében, aki mondhatni csukott szemmel is boldogul a szoftver használatával.

Persze cégen belül is extra lehetőséget teremthet mindez, hiszen gyorsan megtanulható a használat, ha látjuk ennek a menetét külső segítségtől. Talán ennél komolyabb hozzáadott értéke lehet persze annak, hogy a külsős tanácsadó jól ismeri a szoftver képességeit.

Vagyis a mi oldalunkról csakis az igényre vagy a megvalósításra váró eredményre lesz szükség. A szakértő segítségével történő CRM bevezetésnél tehát a „hogyan” kérdésre jó eséllyel praktikus választ fogunk kapni.

Hozzászólások

Írd ide a hozzászólásod:

Leave a reply

Kerékpár magazin - Bikemag.hu - Hírek, tesztek, versenyek
Logo
Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért, tovább lépve elfogadod a cookie-k használatát. Adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről.
Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért, tovább lépve elfogadod a cookie-k használatát. Adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről.