fbpx

Jön a mumusunk: Mala Lucivna Szlovák Kupa

Mala Lucivna, itt valami mindig történik, hogy ne tudjuk megmutatni mire is vagyunk képesek ezen a meredek és hosszú pályán. A most következő hétvégén ismét nekifutunk, hogy betörjük ezt a lovat és ne a hegy győzzön le minket.

Mala Lucivna

Miért mumus? Háromszor jártunk már itt versenyezni (és ha az eredmények néha egész jók is), de sose jött ki a lépés, mindig közbejött valami. Az azonban biztató, hogy a tendencia javuló. Nézzük röviden végig, miket sikerült itt összeszedni:

1. Lázas betegség: Liszi Attila sem az időmérőn, sem a döntőben nem tudott rajthoz állni, valamint nekem (Gács Péter) is sikerült a futamomban átlépni a kormány felett.

2. Csoportos döntős lesújtás: Ettingshausen Máté a futamának elején nagyot esett, a versenye elment. Lukács Rajmi 9. volt az időmérőn, a döntőben azonban az utolsó erdőből kiérve lefordult a hátsó gumija, nem ért célba. Liszi Attila harmadikként kvalifikálta magát, de a döntőben ő se jutott sokkal tovább mint Rajmi, az utolsó előtti kanyarban elfogyott alóla a bicikli. 8. hely.

Liszi Attila és az utolsó előtti kanyarja

3. Új pálya, de folytatódó balszerencse: Attila többször is szerencsétlenül esett a kezeire, így örülnünk kellett, hogy egyáltalán rajthoz tudott állni vasárnap. Sok értékes edzésidő kihagyás után és nagy fájdalmakkal a 6. helyig vitte, ami gyönyörű eredmény abban a helyzetben, de tudjuk ott sokkal többre volt képes.

Gács Péter

Ezek után a mai nap immáron negyedjére indulunk útnak és vesszük célba az eldugott Mala Lucivnát. A pályáról tudni kell, hogy egy olyan síhelyen van, ahol a lift mellett egyetlen sípálya található, ami fekete. Ebből kiderül a meredekség, 500 méter szintet jövünk le, reméljük idén már megtörve az “átkot”.

Idén kik próbálják meg “ledöfni” azt a mumust?

Liszi Attila (LiMiT Racing Team)

Lukács Rajmund (LiMiT Racing Team)

Gács Péter (LiMiT Racing Team)

Igyekszünk majd beszámolni a helyszíni történésekről, most pedig irány az országút.

 

Hozzászólások

Írd ide a hozzászólásod:

Leave a reply

Kerékpár magazin - Bikemag.hu - Hírek, tesztek, versenyek
Logo