Tegnap a hivatalos tesztnappal kezdetét vette a legnagyobb európai kerékpáros kiállítás, az Eurobike, ahol 50 országból több mint 1200 kiállító mutatja be 2014-es kerékpár újdonságait. Néhány kép erejéig egy kis kedvcsináló következik, milyen bemutatókkal jelentkezünk a Demo Day-ről az elkövetkezendő hetekben:
![Az első kerékpár amibe belebotlottunk, ezúttal a hétvégi hamburgi klasszikust nyerő John Degenkolb Felt-je volt, ma a kiállításon szorgalmasan fotózzuk majd a további sztárbringákat](https://bikemag.hu/wp-content/uploads/2020/08/demoday_001.jpg)
Az első kerékpár amibe belebotlottunk, ezúttal a hétvégi hamburgi klasszikust nyerő John Degenkolb Felt-je volt, ma a kiállításon szorgalmasan fotózzuk majd a további sztárbringákat!
![Természetesen az elektromos és a mechanikus váltórendszerrel szerelt verziót is megjárattuk, a teszttel hamarosan jelentkezünk!](https://bikemag.hu/wp-content/uploads/2020/08/demoday_002.jpg)
Természetesen az elektromos és a mechanikus váltórendszerrel szerelt verziót is megjárattuk, a teszttel hamarosan jelentkezünk!
![Idén "szerencsénk" volt a tárcsafékes Colnagók kipróbálásakor, mert a borús időben az eső is eleredt, így tapasztalhattuk a fékrendszer viselkedését ilyen körülmények között.](https://bikemag.hu/wp-content/uploads/2020/08/demoday_004.jpg)
Idén “szerencsénk” volt a tárcsafékes Colnagók kipróbálásakor, mert a borús időben az eső is eleredt, így tapasztalhattuk a fékrendszer viselkedését ilyen körülmények között. (Ja és közben folytattuk a helyi állattenyésztési szokások feltérképezését is.)
![Kérdezték: Jó ezzel emelkedőre menni? Nem... Jó ezzel lefelé menni? Nem... Hát akkor mire jó? Arra, hogy kipróbáljuk a Demo Day-en,biztosan... Bővebben hamarosan!](https://bikemag.hu/wp-content/uploads/2020/08/demoday_013.jpg)
Kérdezték: Jó ezzel emelkedőre menni? Nem… Jó ezzel lefelé menni? Nem… Hát akkor mire jó? Arra, hogy kipróbáljuk a Demo Day-en, biztosan… Bővebben hamarosan!
![Szintén különcnek számít a gyártók között a Niner, a kipróbált acél 29er, a Ros ennek ellenére pillanatok alatt megszerethető,](https://bikemag.hu/wp-content/uploads/2020/08/demoday_006.jpg)
Szintén különcnek számít a gyártók között a Niner, a kipróbált acél 29er, a Ros ennek ellenére pillanatok alatt megszerethető,
![A "Niner-érzésről" is írunk nemsokára, ami távolról sem divatos hóbort, de azért a külsőségek alapján is menő!](https://bikemag.hu/wp-content/uploads/2020/08/demoday_008.jpg)
A “Niner-érzésről” is írunk nemsokára, ami távolról sem divatos hóbort, de azért a külsőségek alapján is menő!
![Külön érdekesség, hogy a Nineren sikerült először próbálnunk a SRAM 1x11-es elérhető árú hajtásrendszerét!](https://bikemag.hu/wp-content/uploads/2020/08/demoday_010.jpg)
Külön érdekesség, hogy a Nineren sikerült először próbálnunk a SRAM 1×11-es elérhető árú hajtásrendszerét!
![Tulajdonképpen a Niner ellentéte a merevfarú nagykerekűek között: abszolút versenyzésre kihegyezve, nagyon finom megoldásokkal, melyekről bővebben is írunk majd...](https://bikemag.hu/wp-content/uploads/2020/08/demoday_005.jpg)
Tulajdonképpen a Niner ellentéte a merevfarú nagykerekűek között: abszolút versenyzésre kihegyezve, nagyon finom megoldásokkal, melyekről bővebben is írunk majd…
![A DH-rombolók G-box váltórendszere leszivárgott a hétköznapi bringák közé, a tavaly nagydíjat nyerő 18 sebességes váltórendszert is kipróbáltuk](https://bikemag.hu/wp-content/uploads/2020/08/demoday_018.jpg)
A DH-rombolók G-box váltórendszere leszivárgott a hétköznapi bringák közé, a tavaly nagydíjat nyerő 18 sebességes Pinion váltórendszert is kipróbáltuk
![Összességében "Demo Day Like", reméljük érdeklődéssel követitek majd a beszámolókat a következő hetekben!](https://bikemag.hu/wp-content/uploads/2020/08/demoday_014.jpg)
Összességében “Demo Day Like”, reméljük érdeklődéssel követitek majd a beszámolókat a következő hetekben!