A kerékpáros Mikulás közreműködésével zárult a 14. Bam! Bringázz a Munkába! kampány.
A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium és a Magyar Kerékpárosklub 14. alkalommal indított közös kampányához szeptember 26-i indulása óta közel 6 ezer résztvevő ...
Nagy sikerrel zárult a 13. Bringázz a munkába! (Bam!) kampány: a közel 9000 résztvevő mintegy 2 millió kilométerttekert 5 hét alatt, mely a kampány történetében egyedülálló. Ez a távolság annyi, mintha valaki egész felnőtt életében minden nap ...
A Magyar Kerékpárosklub a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium partnereként idén immár hetedik éve szervezi évente kétszer legnépszerűbb kerékpáros kampányát, a Bringázz a munkába! (Bam!) kampányt.
A Kerékpárosklub a Nemzeti Fejlesztési Minisztériummal ...
A kerékpárral közlekedők már szeptemberben visszaállították órájukat! Végéhez ért a Magyar Kerékpárosklub 2012. őszi „BAM! Bringázz a Munkába!” kampánya.
A Magyar Kerékpárosklub a Nemzeti Fejlesztési Minisztériummal együttműködve, támogatói és ...
Bringás reggelivel indult útjára 2012 őszén a Bringázz a munkába! (Bam!) kampány, ezúttal új jelszóval: „Bringázz a munkába, és több időd marad magadra”.
A Magyar Kerékpárosklub - együttműködésben a Nemzeti Fejlesztési Minisztériummal - támogatói ...
„A mozgáshiány orvosolható: bringázz a munkába”. 2012 április 11-én ezzel a jelszóval és új versennyel indult a Bam.
A Magyar Kerékpárosklub, együttműködésben a Nemzeti Fejlesztési Minisztériummal,támogatói és partnerei segítségével idén is ...
Vörös szőnyeg, tapsvihar, villanó vakuk és konfettieső fogadta a BAM! kampány utolsó napján munkába kerékpározókat. A Magyar Kerékpárosklub aktivistái a Gellért téren az Oscar-gála szupersztárjainak kijáró ünnepléssel köszönték meg a kerékpárral ...
A Magyar Kerékpárosklub rendhagyó eseménnyel indította el Magyarország legnépszerűbb kerékpáros kampányát, a Bam!-ot. A flashmob akció a kerékpáros munkába járás pozitívumaira, a közlekedők számára realizálható konkrét előnyökre kívánta felhívni a ...
A Bringázz a munkába! kampány idén tavasszal immár 8. alkalommal mutatta meg, hogy a kerékpározás valós és egyre több közlekedő által választott alternatívája a közlekedésnek. A kampány évről évre növekvő számú résztvevője is jelzi, hogy megtörtént ...
Félidejéhez érkezett az 5 hetes tavaszi Bringázz a munkába! kampány. A Magyar Kerékpárosklub április 19-én az ország 12 pontján bringásreggelivel ünnepelte a kerékpárral közlekedőket. Az április eleje óta tartó kampányban eddig 8267 fő vett részt, ...
Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért, tovább lépve elfogadod a cookie-k használatát. Adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről.
Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért, tovább lépve elfogadod a cookie-k használatát. Adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről.