fbpx

Két éve, hogy utoljára lámpatesztet készítettünk. Most újra nekifutottunk, és bár óriási változás nem történt a lámpáknál technikai fejlődésben, azért bizony értek meglepetések minket egy-két nem ismert márka esetén. A szórás a lámpák terén még mindig jelentős, a tízezer forintostól egészen a 80 000 forintos kategóriáig kaptunk modelleket, az egyszerű villogótól a radaros hátsó lámpán keresztül az autók reflektorát megszégyenítő lámpákig mindent. Annyiban mindenképpen érdekes, hogy most már a nagy fényerejű lámpák voltak túlsúlyban a tesztünkben, városi lámpából már alig kaptunk.

Írtunk anno egy lámpavásárlási „kiskátét” is amit ITT olvashatsz, ez többnyire a mai napig aktuális, bár a várható új KRESZ lehet, hogy pár dolgot felül fog írni, aztán azóta bebizonyosodott, hogy a LUX helyett már mindenki lumenben adja meg a lámpája erősségét, és az akkumulátor technológia durván sokat fejlődött, ezenkívül vannak más eltérések is, amelyekről érdemes szót ejteni:

Látható fény

Már 2 éve sem kaptunk (sőt 7 éve sem) olyan első lámpát, amivel ne lehetett volna közvilágítás nélküli területen A-ból B-be eljutni és azóta csak javult a helyzet. Folytatódott a lumen háború, a két évvel ezelőtti első lámpák fényét a maiak felülmúlják, a középkategóriában is már olyan fényű lámpák vannak, amikről 10 éve csak álmodoztunk, a 400 lument már a sportolási célú lámpák alsó határának tartjuk és inkább a közlekedésre szántak közé tesszük. Teljesen normális ha egy lámpa 1000 lumen felett világít és meg sem akadunk rajta, hogy több órát bír ilyen fényerővel. Gyakorlatilag minden, ami nem csak a városi villogó kategória már alkalmas arra, hogy normál sebességgel közlekedjünk vele lakott területen kívül is.

Ezenkívül minden első lámpában már ott van a nappali fény funkció, amik a legerősebb villogó üzemmódok közé tartoznak, ezeket tilos sötétben használni, mert kiégetik az autósok szemét, elsősorban erős napfényben (alacsony napállás mellett) vagy ködös időben célszerű őket használni. Ezek természetesen nem azt a célt szolgálják, hogy lássunk, hanem azt, hogy az atomvillanás szerű fényünket már messziről lássák az autósok.

Vakítás

Sajnos egyre nagyobb trend „millió wattos” lámpákat felszerelni városi használatra, mert ezzel aztán tényleg feltűnő leszek! Egyrészt igaz, mert feltűnőbb leszel, ami segíthet elkerülni a baleseteket, de legalább ekkora eséllyel vakítod el a szemből érkezőket, ami ugyanolyan potenciális balesetforrás, mintha nem vagy látható. Nem mellékesen nagy bunkóság elvakítani másokat… Az sem véletlen, hogy a nagy teljesítményű bringás lámpák dobozán nem találod meg az StVZO, azaz a Straßenverkehrs-Zulassungs-Ordnung jóváhagyást, vagy konkrétan áthúzva szerepel rajtuk. A szigorú német szabályozás persze csak a kérdés egyik része (itthon nincs is irányadó jogszabály erre, de lehet hogy az új KRESZ-ben közvetetten foglalkozni fognak vele), de tény, hogy a legtöbb lámpánál fennáll a vakítás problémája. Jelenlegi tesztünkben nincs olyan első lámpa (hátsóból a Cateye Rapid X2 Kinteic), ami megfelel az StVZO követelményeknek, a Fenix lámpák fénysugara csapott annak érdekében, hogy ne vakítsák el a szemből érkezőket, ezenfelül az Olight RN 2000 és az iGPSPORT VS1800 első lámpák és a Bryton Gardia R300L radar állítja a fényerősségét a fényviszonyoknak megfelelően.

Környezetvédelem

Mai szemmel nézve megmosolyogtató, hogy régen mennyi elemes lámpa volt és az újratölthető elemekről írtunk, na meg a nagy teljesítményű lámpák mind külső akkumulátorosok voltak. A mostani tesztünkben mindössze egy kuriózumnak számító elemes városi lámpa van, a többi mind akkumulátoros lámpa, amit mind USB kábellel tudunk tölteni, – sőt az új modelleknél az USB-C az alapértelmezett és némelyik engedi a gyorstöltést – és már a legnagyobb teljesítményű lámpákban is elférnek az akkuk. Ezenfelül vannak nagy kapacitással rendelkező cserélhető akkus lámpák, melyekhez tudunk venni pótakkumulátort amiket így akár egész éjszaka tudunk nagy fényerőn használni. Környezetvédelmi szempontból is óriási a fejlődés, ami végbement az elmúlt egy évtized alatt.


Avulás, vagy fejlődés?

A 2 évvel ezelőtti tesztünkhöz képest óriási meglepetés nem történt. Folytatódott a trend, a lámpák egyre nagyobb fényerővel rendelkeznek, csökkent a gyenge városi lámpák aránya, mindössze két olyan modellt kaptunk amivel nem lehet magabiztosan városon kívül sportolni vagy kimenni terepre. 7 évvel ezelőtthöz képest persze óriási a változás fényerőben, üzemidőben és terítésben is. Mára minden látásra készült lámpának szép homogén a fénye (egy kivétellel), jók a színhőmérsékletek, egyiket sem zavaró használni. A LED technológiák az évek során sokat fejlődtek, már nincs lila és hasonló hideg fény, egy régebbi autó lámpáját megszégyenítő módon világítanak a tesztre kapott lámpáink. Részben ebben biztos nagy szerepet játszik, hogy nagy gyártók lámpáit teszteltük most, nincs köztük low-end kínai gyártó, a Cateye, a Fenix, az Olight, a BBB mind a minőségi márkák közé tartoznak.

A teszteredmény

Elsőként is fontos megjegyezni, hogy számtalan egyéni szempont határozza meg, melyik számodra az ideális lámpa. Mi az alapján döntöttünk, hogy melyikkel látsz a legjobban a sötét úton, távolság, terítés, színhőmérséklet alapján és mekkora üzemidőt ígér az adott gyártó ezen a fényerőn, plusz még az okosfunkciók is közbeszóltak. Mindegyik modell maximális fényerőn üzemelt, így döntöttük el a végső sorrendet! Sok esetben nehéz helyzetben voltunk, nem véletlenül lett 3db 3. helyezett, szinte nem lehetett különbséget tenni bizonyos modellek között, konkrétan az első 10 lámpa mind nagyon jó. A lámpák fényéről azonos beállításokkal egymás után készítettünk képeket, melyek többnyire jól mutatják, hogy melyik lámpa fénye milyen, bár a telihold kicsit bezavart a fotózás közben és a különböző színhőmérsékletek és pl a csapott fénysugár sem feltétlenül úgy néz ki a fotón mint a valóságban.

1. Olight RN 2000

A 2024-es lámpatesztünk győztese! Fényerejére szemre és érzésre a gyári adat 2000 lumennél többnek tűnik, nagyon messzire világít és a színhőmérséklete, terítése is hibátlan nagy tempójú kerékpározáshoz legyen szó országútról vagy terepről egyaránt. Gyakorlatilag mindent látni vele, a fotón is helyenként beégett a kép az erős fényétől, viszont mindenképpen érdemes alacsonyabb fényerejű üzemmódban használni forgalomban, mert erősen zavarhatja a többi közlekedő szemét. Powerbankként is funkcionál.
Részletesen itt olvashatsz a Olight RN 2000-ről.

2. Cateye AMPP2200

Kellemes szembarát fénye van az AMPP2200-nak, ezt a Cateye mindig nagyon jól eltalálja a lámpáinál. Szépen homogénen terít, nagyon messzire ellátunk vele 2200 lumenen, az összes kátyút lehet vele látni. Bármilyen felhasználásra elég a fényereje legyen szó nehéz terepről a gyors országútizásig. Az akku üzemideje az egyetlen amit kifogásolható, maximum teljesítményen csak 1 órát tud elmenni, viszont a 800 lumenes módban már 2,5 óra áll rendelkezésünkre, ami már elég lehet egy tempósabb éjszaka bringázáshoz. Szerencsére nem pakolta tele a Cateye millió üzemmóddal a lámpát, hanem csak a tényleg fontosak találhatóak benne, folyamatos fények és a két szükséges villogó üzemmód.
Részletesen itt olvashatsz a Cateye AMPP2200-ról.

3. Fenix BC30 V2.0

Gyakorlatilag mindenre elég a Fenix BC30 V2.0 fénye, messzire világít, nagyon szélesen terít, láthatjuk vele az út mindkét szélét, homogén a fény, szembarát a színhőmérséklete, mindent látunk vele, és még az üzemidő is átlagon felüli, igazán rendkívüli lámpa. A fényerejét tekintve mindenképpen dobogós a 2024-es lámpatesztünkben. Egyetlen szépséghiba, hogy a 2200 lument csak maximum 30 másodpercre tudja, bár az egy fokozattal ez alatti 1500 lumen is hatalmas fényerőt jelent. A BC30 V2.0 egy nagyon jó lámpa, amivel bátran nekivághatunk éjszaka az erdőnek, nappali fényt fog varázsolni a sötétben.
Részletesen itt olvashatsz a Fenix BC30 V2.0-ról.

3. iGPSPORT VS1800

A jövő elérkezett, az idei tesztünk legokosabb lámpája! A maximális 1800 lumennel messzire elvilágít, bár a fotó kicsit csalóka, mert a telihold bezavart a fotó készítése közben és nem látszik, hogy mennyire erős a fénye. Szépen terít, közelre és távolra is jól látni vele, az út oldalát is erősen megvilágítja. A színhőmérséklete szembarát. Mindenre is alkalmas, legyen szó országútizásról vagy montizásról, de akár városi lámpaként is hibátlanul funkciónál. Az erős nappali fényének köszönhetően jó edzőtárs lehet a ködös, párás napokon. Az okos funkciói kifejezetten szerethetőek, egyik sem parasztvakítás.
Részletesen itt olvashatsz a iGPSPORT VS1800-ról.

3. Fenix BC26R

Gyakorlatilag mindenre elég a Fenix BC26R fénye, egy picit eltúlozva nappali fényviszonyokat teremt az éjszakában, akár száguldhatunk országúton 60 km/h-val vagy mehetünk vele a legsötétebb erdőben, egyik esetben sem lesz olyan, hogy azt mondjuk nincs elég fényünk. Ráadásul Fenix minőségben, egy okosan tervezett lámpa testéből kapjuk ezt a fényerőt, széles terítéssel, nagyon jó színhőmérséklettel és az üzemidő tekintetében is kiemelkedik a lámpák között, mindössze egy modell veszi fel vele a versenyt a 2024-es lámpatesztünkben. Ha kicsit nagyobb lenne a fényereje (de minek?) akkor akár az első helyen is végezhetett volna. Erősen ajánlott lámpa
Részletesen itt olvashatsz a Fenix BC26R-ről.

4. Cateye AMPP1700

Nem sokban különbözik a csúcsmodelltől ezért hasonló dolgokat tudunk róla elmondani. Az AMPP1700 fényének szembarát a színhőmérséklete, jól lehet vele érzékelni térben a tárgyakat. Szépen terít, oldalra is lehet vele látni és persze nem kérdés, hogy az 1700 lumen miatt messzire is elér a fénye. Szerintem ez a fény már bőven elég bármilyen terepezéshez vagy országútizáshoz. Az üzemideje jobb mint az ikertestvér csúcsmodellnek, mert azonos akkut kaptak, de a kisebb fényerő miatt kevesebbet fogyaszt az AMPP1700, ezért akinek fontos az üzemidő és elég az 1700 lumen annak lehet, hogy inkább ezt a lámpát kellene választani. Nappali fénynek brutális a nappali villogója, biztosan észre fognak venni vele az autósok.
Részletesen itt olvashatsz a Cateye AMPP1700-ról.

5. BBB Cycling StrikeDuo 1600i (BLS-172i)

Egy igazi éjszakai bringás számára is mindenhova elég a StrikeDuo 1600i. 1600 lumennel messze és egyenletesen világítja meg előttünk az utat, szép a terítése, jó a színhőmérséklete, nincsenek sötét foltok. Kemény terepre és gyors országútizásra is ajánlott, nehéz olyan gyorsan menni, hogy kevés legyen ez a fény. A távirányító sokat segít az akku gazdaságos használatban. A villogó funkcióknak köszönhetően nappali fénynek is jó választás.
Részletesen itt olvashatsz a BBB Cycling StrikeDuo 1600i-ról.

6. Olight RN 800

Az Olight RN 800 meglepő fényerőt produkált, érzésre messzebbre lehet vele látni, mint az adatok ígérik. Nagy sebesség mellett jó a terítése és a színhőmérséklete is szembarát. Gyors országúti edzésekre és terepre is ajánlott, persze figyelembe véve a 2-4 órás üzemidőt nagy fényerő mellett. A villogó üzemmódoknak köszönhetően nappali fénynek is tökéletesen alkalmas az őszi-téli rossz látásviszonyok mellett. Powerbankként is funkcionál.
Részletesen itt olvashatsz a Olight RN 800-ról.

7. Force DIVER 900 LM

Az egyik (vagy a) legmesszebbre világító lámpa az idei tesztünkben. Nagyon messzire ellátunk vele, semleges a színe, viszont nem terít szélesen és nem is homogén. Magunk előtt kb 15-20 méterre lesz erős a fény, közelebb kicsit gyengébb és oldalra sem világít olyan jól. Nagy sebességű kerékpározáshoz lehet jó választás, amikor fókuszáltan figyelünk magunk elé. Inkább aszfaltra, országútra ajánlott, terepen zavarható lehet, hogy közelre nem világít annyira erősen. Nappali fényként is brutális villogó üzemmódban. Ár-érték aránya kiváló.
Részletesen itt olvashatsz a Force DIVER 900 LM-ről.

8. Cateye AMPP900

A 900 lumen nagyon sok mindenre elég, ráadásul a Cateye lámpáktól megszokott módon egyenletesen terít és a színhőmérséklete is kellemes a szemnek. Országúti használatra nagyobb tempóra is alkalmas, messzire világít és a mélység is jól érzékelhető vele. 2 órát megy el maximumon, ami takarékosan használva összességében egy közepes hosszúságú bringázásra is elég lehet. Nagyon kemény terepen már kevés lehet a nagy fényt igénylőknek. Akár hétköznapi lámpának is alkalmas alacsonyabb fényerőn vagy villogóként használva. A nappali fénye nagyon erős.
Részletesen itt olvashatsz a Cateye AMPP900-ról.

9. Bontrager ION Comp R

A Bontrager ION Comp R első lámpánál 700 lumen áll a rendelkezésedre, méghozzá másfél órán keresztül, amivel már terepen is elég jól látsz és országúton is nagy tempóval haladhatsz. A másfél óra kitolható, ha az 500 lumenes módra visszakapcsolsz a lassabb szakaszokon, és így egy hosszabb éjszakai edzés is belefér. A két csökkentett folyamatos fényű mód mellett van olyan durván villogó üzemmódja is, amivel nappal is feltűnő leszel, de esti használatra csak a 200 lumenes villogó módot ajánlanánk.
Részletesen itt olvashatsz a Bontrager ION Comp R-ről.

10. Fenix BC25R

A 600 lumen maximális fényerő mellett messzire elláthatunk, nagyon szépen teríti a fényt a Fenix BC25R, az út mindkét széle látszik vele, a fénye homogén és kellemes színhőmérsékletű, a tárgyak mélységének érzékelésére is alkalmas. Alacsonyabb fényerejű üzemmódokban hosszú üzemidőt kínál. A kedvező árért masszív lámpatestet és biztonsági funkciókat is kapunk. Nem extrém terepre és éjszakai országútizáshoz is ajánlható.
Részletesen itt olvashatsz a Fenix BC25R-ről.

11. Cateye AMPP400s

A mai atomvillanás szerű lámpákhoz képest a fotókon nem tűnik erősnek a fénye, pedig a valóságban szemmel láthatóan elég távolra lehet látni a 400 lumenes fényével. A homogén, kellemes színhőmérsékletű fényénél jól látszódik az út, biztonságban lehet vele kivilágítatlan területeken is kerékpározni, akár közepes országúti tempóhoz is alkalmas. Városban, ahol csak a láthatóság a fontos nyugodtan lehet alacsonyabb fokozatokban használni. Nappali villogó módban tökéletesen alkalmas nappali fénynek, meg fogják látni az autók. Az üzemideje viszonylag szerény, 400 lumenen 2 órát bír ki, ezért hosszú éjszakai bringázásokhoz nem feltétlenül ajánlott.
Részletesen itt olvashatsz a Cateye AMPP400s-ről.

12. Cateye AMPP400

Az AMPP400 a Cateye lámpáknál megszokott módon homogénen terít és szembarát a színhőmérséklete. A 400 lument valóban tudja, ami városon kívül, kivilágítatlan területeken is elég hogy lássunk. Elsősorban közlekedéshez ajánlott ezzel a fényerővel, de sport céllal is használható mérsékelt tempóhoz. Például amikor ránk sötétedik edzés végén vagy hajnalban még sötétben indulunk akkor remekül kisegíthet minket. Az üzemidő nem az erőssége, 400 lument mindössze 2 órán keresztül tud, ezért sem javasolt hosszú éjszakai kerékpározásokhoz. Városi közlekedéshez tökéletes ezzel a fényerővel, a villogó üzemmódokban hosszú üzemidőt tudunk elérni, nappali villogóként pedig erős napfényben vagy ködös időben is fogunk látszódni.
Részletesen itt olvashatsz a Cateye AMPP400-ról.

13. Fenix BC15R

A Fenix BC15R a gyártótól megszokott minőséget hozza, jó a színhőmérséklete, homogénen terít, jól lehet vele érzékelni a kátyúkat, különböző akadályokat. A 400 lumen miatt elsősorban a kerékpárral közlekedők számára ajánlott kivilágítatlan helyeken, számukra tökéletes választás. Sportcélú kerékpározáshoz már kevés lehet a fénye és az üzemideje is. Nappali fényként is hibátlanul használható, erős villogó üzemmód található benne.
Részletesen itt olvashatsz a Fenix BC15R-ről.

14. Cateye AMPP200 + WIZ100 lámpa szett

A 200 lumen nagyobb sebességhez, illetve terephasználatra már kevés, de alacsonyabb sebességű bringázáshoz még használható a rosszabb minőségű utakon is. Láthatóság terén nincs szégyenkeznivalója sem az első, sem a hátsó lámpának, nagyon jól látható mindkettő fénye, a hátsó az alacsony fényerő ellenére messziről is kifejezetten jól látszik, míg az első lámpa nem csak szemből, hanem oldalról is látható.
Részletesen itt olvashatsz a Cateye AMPP200 + WIZ100 lámpa szettről.

15. Cateye HL-EL160

A fotón látszik, hogy látásra nem igazán alkalmas a Cateye HL-EL160, bár érdemes megjegyezni, hogy a városi lámpák között viszont nagynak számít ez a fényerő. Városon kívül kb 15 km/h-val el lehet menni ezzel a fénymennyiséggel, persze nem fogunk tökéletesen látni. Arra viszont tökéletes ez a lámpa amire kitalálták, a fényét biztosan látni fogják a városban az autósok, a villogó funkcióját pedig akár nappali fényként is tudjuk használni. Az üzemideje elég jó. Ha valaki ragaszkodik az elemekhez számára ez a lámpa lesz a főnyeremény.
Részletesen itt olvashatsz a Cateye HL-EL160-ről.

Fenix HM61R Amber V2.0 fejlámpa

Szerkesztőségünk kedvenc fejlámpája (ketten is Ambert használunk), és nem csak azért, mert ez az egy volt a lámpatesztben, hanem mert egy igazán multifunkcionális darab, kerékpározáson kívül több területen használható. Hatalmas fényerővel rendelkezik, az 1600 lumen messzire elvilágít, a normál kerékpárlámpákhoz képest jobban terít és nem csapott a fénye, mint a Fenix bringás lámpáknak, ezért csak terepre ajánlott nagy fényerőn használva, mert elvakíthatja a szemből jövő autósokat (1600 lumen “kiégeti” a szembejövő szemét). Kormányra szerelt lámpával párosítva bármilyen terepen el tudunk menni szinte nappali fényviszonyok mellett. Futáshoz és túrázáshoz is használható.
Részletesen itt olvashatsz a Fenix HM61R Amber V2.0-ról.

Bryton Gardia R300L radar

Kerékpáron a hátsó lámpák mindig a biztonságunkat szolgálják, azáltal, hogy láthatóvá tesznek minket a forgalom többi részvevője számára. Viszont a radarok megjelenésével ez a helyzet változik, például a Bryton Gardia R300L segítségével folyamatosan nyomon követhetjük, hogy mi történik mögöttünk, azaz elkezdünk hátra látni. A Bryton radarja jelzi nekünk, hogyha autó érkezik mögöttünk, sőt előzés közben az autó figyelmét is felhívja ránk extra fényjelzéssel.
Részletesen itt olvashatsz a Bryton Gardia R300L-ról.

iGPSPORT SR30 radar

Az iGPSPORT SR30 több mint egy erős fényű hátsó kerékpárlámpa, ugyanis ez az eszköz képes érzékelni a mögöttünk jövő autókat, amit a komputerünk, okosóránk vagy a telefonunk kijelzőjén nyomon tudunk követni, ezáltal jelentősen biztonságosabbá téve a bringázásainkat. Ezenfelül előzéskor az autók figyelmét is felhívja ránk fokozott fényjelzéssel.
Részletesen itt olvashatsz a iGPSPORT SR30-ról.

Garmin Varia RTL515 radar

Amikor egy hátsó lámpa nem csak azért van a bringánkon, hogy minket lássanak, hanem azért is, hogy mi is lássuk a hátulról érkező autósokat. A Garmin Varia RTL515 hátsó lámpa erős fényét messziről észre fogják venni a hátulról érkező járművek, viszont a radar funkciónak köszönhetően mi is látni fogjuk a mögöttünk haladó járműveket a kerékpáros komputerünk vagy a Garmin okosóránk kijelzőjén vagy a mobiltelefonunkon.
Részletesen itt olvashatsz a Garmin Varia RTL515-ról.

Cateye ViZ300 hátsó lámpa

300 lumen fényerő egy hátsó lámpától nem megszokott dolog, pedig a Cateye ViZ300 nappali villogó módban tényleg ennyit tud és folyamatos fényként is az átlagnál jelentősen jobban teljesít. A fényét garantáltan észreveszik az autósok még akkor is ha szemből süt a nap.
Részletesen itt olvashatsz a Cateye ViZ300-ról.

BBB Cycling Signal Pro (BLS-168) hátsó lámpa

Rossz látási viszonyok között mindig kulcskérdés, hogy jól látszódjunk az utakon, a BBB Cycling ebben nyújt nekünk segítséget a Signal Pro hátsó lámpájával, ami 270 fokban látszódik. Ezenkívül nemcsak éjszakai lámpaként optimális választás, hanem erős napfényes és párás, ködös időben is sokat javít a láthatóságunkon a 250 lumenes nappali villogó üzemmódjával. Az országútisok is szeretni fogják, mert könnyen rögzíthető aero nyeregcsövekre is.
Részletesen itt olvashatsz a BBB Cycling Signal Pro-ról.

Cateye Rapid X2 Kinetic hátsó lámpa

A Cateye kerékpár-világítások és egyéb kiegészítők több évtizede a piaci kínálat élvonalába tartoznak, a hírnevüket elsősorban a magas technikai színvonalnak, a megbízhatóságnak és a tartósságnak köszönhetik. Folyamatos műszaki fejlesztés jellemzi az 1964-ben alapított oszakai céget: a Cateye Rapid X2 Kinetic hátsó lámpa kiváló példa a vállalat innovatív hozzáállásra, a már évek óta a piacon jól teljesítő lámpába az elsők között integráltak féklámpát.
Részletesen itt olvashatsz a Cateye Rapid X2 Kinetic-ról.

Lámpa ajánló

Ezeket a lámpákat nem teszteltük, de segítettek a tesztünk megvalósításában.

Cube ACID Outdoor LED-Light HPA 3000

Az MTB kerékpárosok álma a Cube fejlámpája, ami maximálisan 3000 lumennel képes világtani. Szinte észre sem veszed vele az erdőben, hogy éjszaka bringázol vagy nappal, annyira erősen világít. A kis méretű külső akkumulátorát a sisak hátuljára tudod feltenni vagy a táskádban tudod magaddal vinni. Jár hozzá mindenféle adapter és 20 W-os gyorstöltő is.

További információkért kattints ide.

 

Cube ACID E-Bike PRO-E 200 High Beam első lámpa

A nappalok rövidülése és a párás, ködös időjárás minden járművet érint, ezért nem árt ha az e-bike-odat is felszereled lámpákkal. Az Cube ACID E-Bike PRO-E 200 High Beam első lámpa jó választás azoknak, akik városon kívül kivilágítatlan területeken is rendszeresen kerékpároznak. A 700 lumenes maximális fényereje 25 km/h-s sebesség mellett bőven elég, de még a lejtős szakaszokon is kellő fényt biztosít.

További információkért kattints ide.

 

Cube ACID E-Bike PRO-E 150 első lámpa

A rövid nappalok beköszöntével (megy egyébként is) minden használatban lévő e-bike-ra elkél egy jó lámpa, hiszen az átlagnál nagyobb utazósebességhez nagyobb fényerő szükséges legyen szó városi vagy városon kívüli használatról. A Cube ACID E-Bike PRO-E 150 első lámpa a rendszeresen forgalomban részvevő e-bike-osok számára lehet jó választás.

További információkért kattints ide.

Hozzászólások

Írd ide a hozzászólásod:

Leave a reply

Kerékpár magazin - Bikemag.hu - Hírek, tesztek, versenyek
Logo