fbpx
nyeregcső

Deda 2017: etalon olasz alkatrészek nem csak olasz bringákra

A Deda alkatrészeket és vázakat, illetve csöveket mindenki ismeri, akit kicsit is érdekel az országúti kerékpározás technikai háttere. Az egyik olyan cég, akiknek nincs szükségük különösebb marketing hókuszpókuszra… A Dedacciai csövek a 90-es ...

Új Gepida kiegészítők: kormány, kormányszár és nyeregcső

Idén új alkatrészek kerültek fel a Gepida széles kerékpáros kiegészítő palettájára. Mind a kormány, a kormányszár és a nyeregcső minőségi darab, amely nemcsak a Gepida kerékpárok ideális kiegészítője: diszkrét logója jól mutat bármely kerékpármárkán ...

Funn alkatrészkínálat 2015-ben: nyeregszárak, pedálok és egyebek

A Funn 2015 alkatrészkínálat nem szűkölködik a legjobb ötvözetekből gondos tervezéssel készült tetszetős alkatrészekben: a bemutató első epizódjában a kormányok és a kormányszárak kerültek terítékre, kiemelve az új 35 mm befogószabványt, amelynek a ...

ATom blog: HeyLight – „gyermekkorom” legkönnyebbje

Találd ki a tutit, és évekig nem kell hozzányúlnod. Ugyanazok az ultrakönnyű agyak, nyeregcsövek, és középcsapágyak másfél évtizede: HeyLight. Nem szeretem az erőltetett „fejlesztés” kényszert. Amikor csak azért cserélnek le valamit, hogy új ...

Pro 2014-es kiegészítők az Eurobike kiállításon

A Shimano fennhatósága alá tartozó Pro - kerékpár kiegészítőket gyártó cég -  idén sem tétlenkedett a fejlesztéseket tekintve. Új MTB és triatlon nyergekkel bővül az egyébként is széles paletta. Ezen kívül nagy hangsúlyt fektettek a Di2 rendszerek ...

ATom blog: Állítólag jó ha állítható. De honnan állítod?

Ahogy nőnek a kerékpárokon a rugóutak, úgy nő az igény, az állítható nyeregcsőre. És egyre jobbak lesznek. Az állítható nyeregcső irdatlan nagy királyság. Elsőre rémisztőnek tűnik a + 250-300 grammnyi tömeg, és középkategóriás telókéval vetekedő ...

ATom blog: Állítólag jó ha állítható. De honnan állítod?

Ahogy nőnek a kerékpárokon a rugóutak, úgy nő az igény, az állítható nyeregcsőre. És egyre jobbak lesznek. Az állítható nyeregcső irdatlan nagy királyság. Elsőre rémisztőnek tűnik a + 250-300 grammnyi tömeg, és középkategóriás telókéval vetekedő ...

ATom blog: 5.1 gramm, és közel 20 000 Ft. Megbízol benne?

Nyomatékkulcs nélkül esélytelen vagy az tuti. Mi történik ha mégis elszakad? Vannak nagyon durván könnyű alkatrészek. Vannak olyan részegységek a kerékpáron, aminek extrém módon neki lehet menni a reszelővel. A Tune szerint ilyen a nyeregbilincs ...

ATom blog: 5.1 gramm, és közel 20 000 Ft. Megbízol benne?

Nyomatékkulcs nélkül esélytelen vagy az tuti. Mi történik ha mégis elszakad? Vannak nagyon durván könnyű alkatrészek. Vannak olyan részegységek a kerékpáron, aminek extrém módon neki lehet menni a reszelővel. A Tune szerint ilyen a nyeregbilincs ...

ATom blog: Néha a nagyok is mellé lőnek – kínban fogant megoldás

Az egyszerű dolgoknak megvan a maga szépsége. Aztán van úgy, hogy elfogy a kreativitás, de holnapra meg kell oldani a problémát. Ekkor születnek a torzszülöttek. Az Aero profilos időfutam vázaknál egyre inkább terjed, hogy a nyeregcső a váz szerves ...

Kerékpár magazin - Bikemag.hu - Hírek, tesztek, versenyek
Logo
Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért, tovább lépve elfogadod a cookie-k használatát. Adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről.
Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért, tovább lépve elfogadod a cookie-k használatát. Adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről.