Bringások, akik megfordultak (legtöbbször remekül is teljesítettek) a Tour de Hongrie versenyén, majd a kerékpársport legjobbjai között is letették névjegyüket. Közéjük tartozik a Magyar Körverseny 1995-ös összetett győztese, aki később a nemzetközi karaván egyik közismert és igen sikeres alakja lett.
Az 1995-ös Tour de Hongrie rajtjánál kilenc ország tizennyolc csapatának százkilenc kerékpárosa sorakozott fel, s a viadal végkimenetele gyakorlatilag már az első napon eldőlt. A rajtnál ugyanis ott volt a Lada Samara együttese is, a korszak legerősebb orosz sora, amelyben már bontogatta szárnyait a korszak egyik kitűnő bringása, Szergej Ivanov is.
A húsz esztendős legény a nyolcszakaszos körverseny első etapján, a Budapest és Eger közötti 152 kilométeres szakaszon nem bízott semmit a véletlenre, csaknem kétperces előnnyel ért célba, s rögtön felhúzhatta az összetett első helyezettjét illető piros trikót (akkoriban a főszponzor miatt sárgáról pirosra váltott a Magyar Tour).
A későbbiekben a mieink közül Steig Csaba, Bebtó Zoltán és Árvai Attila is nyert etapot, Ivanov azonban a hatodik, nagykanizsai befutón aratott újabb sikerével bebiztosította összetett győzelmét a fehérorosz Alekszandr Kavecki (MTZ), a német Jens Dittmann (TSV Erfurt) és a negyedik helyezett Istlstekker János (Szekszárdi Bici Tour) előtt.
Szergej Valerjevics Ivanov 1975-ben látta meg a napvilágot az akkori Szovjetunióban, Csuvasföldön. Tehetségére hamar felfigyeltek, pedig a politikai enyhülés éveiben az orosz bringások valósággal lerohanták a profi kerékpársportot.
Ivanov az 1995-ös Tour de Hongrie megnyerését követő évben a kis Tour de France, azaz a Tour de l’Avenir dobogójára állhatott fel. Ezután számára is megnyílt az út a profik világába: 1997-ben a holland TVM-Farm Frites profi csapatába került, amelynek színeiben már abban az esztendőben végigtekerte a Vuelta a Espanát, négy Top10-es szakaszeredménnyel!
Később versenyzett a legendás Fassa Bortolo (2001-2003), a T-Mobile (2004-2006), az Astana (2007-2008), s a Katusha (2009-2011) csapatainál is. Karrierje során hat ízben nyerte meg az orosz országúti mezőnybajnokságot (1998, 1999, 2000, 2005, 2008, 2009), tizenkét nagy körversenyen tekerhetett (két szakaszt is nyert a Tour de France-on), nyert Lengyel Körversenyt és Vallon Körversenyt, kétszer indulhatott az olimpián, pályafutása legnagyobb diadalát nehéz meghatározni.
Talán e kettő közül választanánk: a 2001-es Tour de France kilencedik szakasza Pontarlier és Aix-les-Bains között mintegy 185 kilométer hosszan, lényegében végig sík terepen vezetett. Ivanov a nap szökését sikerre vezette, a célhoz közeledve remek ütemben támadott, végül tizenhat másodperccel előzte meg a spanyol David Etxebarriát.
Ezzel szembeállítva 2009-ben az ardenneki klasszikusok egyik nagy presztízsű viadalát, az Amstel Gold Race elsőségét sikerült elhódítania, hatalmas csatában legyőzve Karsten Kroon és Robert Gesink kettősét.
Ivanov a 2011-es idény után fejezte be pályafutását, a hírek szerint Belgiumban él, s 2016 óta az orosz országúti válogatott vezetőedzőjeként dolgozik.
Neves kerékpárosok, akik nem csak a Tour de Hongrie történetében tették le a névjegyüket:
Vasco Bergamaschi (olasz)
Gerald Ciolek (német)
Lars-Petter Nordhaug (norvég)
Megyerdi Antal (magyar)