Íme egy hazánkban alig ismert márka, Polygon Bikes, mely igazán figyelemre méltó kerékpárokat rak össze.
Az Eurobike-on időről időre belebotlunk olyan márkákba, amelyek egyszer csak előkerülnek a kalapból. Ez alatt azt értem, hogy nem egy nagy ...
Íme egy hazánkban alig ismert márka, Polygon Bikes, mely igazán figyelemre méltó kerékpárokat rak össze.
Az Eurobike-on időről időre belebotlunk olyan márkákba, amelyek egyszer csak előkerülnek a kalapból. Ez alatt azt értem, hogy nem egy nagy ...
A mai ultrakönnyű bukósisakok egyre könnyebbek, egyre jobban szellőznek, másfelől egyre kevésbé védenek, és egyre nagyobbat ütnek egy esésnél. Mi a megoldás?
Az alap gond, hogy már 180 grammnál járunk. A legkönnyebb bukósisakok kb. ilyen súlyban ...
Az olaszok általában etalon dolgokat tudnak létrehozni főleg ha designról van szó. Nos ez nem az. Pedig műszakilag figyelemreméltó.
FM Bike. Kis olasz cég, akik kézzel készült, egyedi, és leginkább könnyű karbon cuccokban utaznak. Minden évben 1 db ...
Vannak dolgok, melyek kis befolyással vannak a kerékpározási élményre, és vannak olyanok, amelyek elképesztő mértékben befolyásolják azt. Ez a cucc az utóbbi.
Bár országúton már évek óta jelen van a karbon kerékpár felni, mint technológia, de amíg ...
Az agydinamó nehéz, visszafog, csúnya, és különben is: nem vagyunk mi taták...! Biztos?
Az agydinamót a legtöbb kerékpáros valami dög nehéz, csúnya vasdarabbal azonosítja, amit tatáknak való városi gépekbe szoktak szerelni. Van ilyen is. De azért ...
Egy csövet meg lehet hajlítani, vagy lehet eleve görbe alakúra gyártani. Mi lesz a különbség a végeredményben?
Már több mint 10 éve, csak karbon kormányokat használok. Nem. Mégsem. A BMX-emnek Cro-Mo kormánya van, de csak azért, mert oda az a ...
Ultra-király, vagy ipari hulladék? Na ettől a cucctól leteszed a hajadat. Erről aztán tényleg nehéz eldönteni, hogy a sötét oldal követe, vagy az erő jó oldalán áll-e...
A tegnapi dózis után, ma tovább "agyalunk". Kb. 20 évvel ezelőtt, amikor ...
Kinek a pap, kinek a papné, de azért a gyémánt legyen gyémánt, és a cső pedig legyen cső.
Szerencsére azért van néhány cég, aki szembe megy az árral. Pedig mostanában sajnos nem trendi, hogy a kerékpár váznak kerékpár váz alakja legyen. ...
Az Eurobike kiállításon legalább 10 olyan gépbe futottunk bele, mint amilyen ez is. Nem, nem pusztán karbon gépbe. Hanem olyan bicajba, amin első ránézésre mintha nem is lenne fék.
Az extrém módon aerodinamikus kialakítású időfutam gépeknél ez ...
Vannak a nagy mellű nők. Van a "húúúb.zmeg". És van Lolo Ferrari. Az Alutech 10 éve még ez utóbbi volt. De mára már...
Több mint 10 éve járok különböző kerékpáros kiállításokra. Az Alutech a kezdetektől fogva képviselteti magát ezeken. Kivétel ...
Hentesnél:
- Kérnénk 20 dekányi AX-Lightness-t.
- A kormány, stucni, nyereg, és nyeregcső 23 deka lett. Maradhat?
- Naaa jó. Egye fene...
Valamikor 2002 tájékán volt a német Bike-ban egy kormányteszt, amiben a tesztgyőztes Syntace kormányok ...