Eurobike 2013 – Demo Day: kerékpár újdonságok élesben
Tegnap a hivatalos tesztnappal kezdetét vette a legnagyobb európai kerékpáros kiállítás, az Eurobike, ahol 50 országból több mint 1200 kiállító mutatja be 2014-es kerékpár újdonságait. Néhány kép erejéig egy kis kedvcsináló következik, milyen bemutatókkal jelentkezünk a Demo Day-ről az elkövetkezendő hetekben:
A bejelentkező szignál stílszerűen alpesi kürtökön elfújva…
Az első kerékpár amibe belebotlottunk, ezúttal a hétvégi hamburgi klasszikust nyerő John Degenkolb Felt-je volt, ma a kiállításon szorgalmasan fotózzuk majd a további sztárbringákat!
A Shimano standról az új 11 sebességes Ultegrával szerelt bringákat vittük el.
Természetesen az elektromos és a mechanikus váltórendszerrel szerelt verziót is megjárattuk, a teszttel hamarosan jelentkezünk!
Idén “szerencsénk” volt a tárcsafékes Colnagók kipróbálásakor, mert a borús időben az eső is eleredt, így tapasztalhattuk a fékrendszer viselkedését ilyen körülmények között. (Ja és közben folytattuk a helyi állattenyésztési szokások feltérképezését is.)
Először próbáltunk idén Fat Bike-ot, a dagi kerekek nagyon népszerűek voltak a Demo Day-en.
Kérdezték: Jó ezzel emelkedőre menni? Nem… Jó ezzel lefelé menni? Nem… Hát akkor mire jó? Arra, hogy kipróbáljuk a Demo Day-en, biztosan… Bővebben hamarosan!
Szintén különcnek számít a gyártók között a Niner, a kipróbált acél 29er, a Ros ennek ellenére pillanatok alatt megszerethető,
A “Niner-érzésről” is írunk nemsokára, ami távolról sem divatos hóbort, de azért a külsőségek alapján is menő!
Külön érdekesség, hogy a Nineren sikerült először próbálnunk a SRAM 1×11-es elérhető árú hajtásrendszerét!
A 29-esek között másféle gyöngyszemre is akadtunk, a Cervelo bringákkal közös tőről fakadó Open-re.
Tulajdonképpen a Niner ellentéte a merevfarú nagykerekűek között: abszolút versenyzésre kihegyezve, nagyon finom megoldásokkal, melyekről bővebben is írunk majd…
Nem maradhatott el a Speci-mustra sem
A DH-rombolók G-box váltórendszere leszivárgott a hétköznapi bringák közé, a tavaly nagydíjat nyerő 18 sebességes Pinion váltórendszert is kipróbáltuk
Összességében “Demo Day Like”, reméljük érdeklődéssel követitek majd a beszámolókat a következő hetekben!
Hozzászólások