Van a váz, és csavarral rárögzítjük a „szerelvényeket”. Mi lenne, ha maga a szerelvény lenne a váz, és még rögzíteni sem kellene rá semmit, mert helyből komplett lenne?
Külföldön egyre több olyan haszonkerékpárt látni, amelyre nem tudsz utólag ...
Van a váz, és csavarral rárögzítjük a „szerelvényeket”. Mi lenne, ha maga a szerelvény lenne a váz, és még rögzíteni sem kellene rá semmit, mert helyből komplett lenne?
Külföldön egyre több olyan haszonkerékpárt látni, amelyre nem tudsz utólag ...
A legjobb, elképesztően radikális technológiák a BMX-es fejlesztők agyából szoktak kipattanni. Miért?
BMX-es cuccot fejleszteni nem egyszerű. Az alkatrészek egy jelentős része egyszerű(nek látszik első ránézésre) , mint egy faék, de a valóságban, ...
A legjobb, elképesztően radikális technológiák a BMX-es fejlesztők agyából szoktak kipattanni. Miért?
BMX-es cuccot fejleszteni nem egyszerű. Az alkatrészek egy jelentős része egyszerű(nek látszik első ránézésre) , mint egy faék, de a valóságban, ...
Ránézel: aaaaaasztak.rva.... Hozzányúlsz, hogy megemeld, mint egy 1.5 kilós agyváltót, és: bakkkker... elrepül a kezedből. Chub.
Először, amikor ránézel, akkor a sokkolóan nagy dimenziói tárulnak eléd. Aszta betyár. Szerencsére nem vitrin alatt ...
Ránézel: aaaaaasztak.rva.... Hozzányúlsz, hogy megemeld, mint egy 1.5 kilós agyváltót, és: bakkkker... elrepül a kezedből. Chub.
Először, amikor ránézel, akkor a sokkolóan nagy dimenziói tárulnak eléd. Aszta betyár. Szerencsére nem vitrin alatt ...
A SRAM konszern bemutatta legújabb országúti kerékpáros csúcs alkatrészeit, a SRAM RED 22 a hidraulikus patkófékkel és tárcsafékkel minden bizonnyal megosztja majd az országúti kerékpáros társadalmat. Ugyanakkor vitán felül legvonzóbb tulajdonságát ...
Az olaszok általában etalon dolgokat tudnak létrehozni főleg ha designról van szó. Nos ez nem az. Pedig műszakilag figyelemreméltó.
FM Bike. Kis olasz cég, akik kézzel készült, egyedi, és leginkább könnyű karbon cuccokban utaznak. Minden évben 1 db ...
Vannak dolgok, melyek kis befolyással vannak a kerékpározási élményre, és vannak olyanok, amelyek elképesztő mértékben befolyásolják azt. Ez a cucc az utóbbi.
Bár országúton már évek óta jelen van a karbon kerékpár felni, mint technológia, de amíg ...
Az agydinamó nehéz, visszafog, csúnya, és különben is: nem vagyunk mi taták...! Biztos?
Az agydinamót a legtöbb kerékpáros valami dög nehéz, csúnya vasdarabbal azonosítja, amit tatáknak való városi gépekbe szoktak szerelni. Van ilyen is. De azért ...