fbpx
kerékpár alkatrész

ATom blog: A tökéletes kormány alapanyag

Egy csövet meg lehet hajlítani, vagy lehet eleve görbe alakúra gyártani. Mi lesz a különbség a végeredményben? Már több mint 10 éve, csak karbon kormányokat használok. Nem. Mégsem. A BMX-emnek Cro-Mo kormánya van, de csak azért, mert oda az a ...

Quad Lock iPhone tartó szett kerékpárra

Kompakt iPhone tartó, Deluxe Kit rögzítő szett minden helyzetre az ausztrál Quad Lock-tól. A csomag tartalmaz egy könnyű (17g) műanyag tokot, mely védi a telefont és lehetővé teszi, hogy egy csavaró mozdulattal fixen rögzíthessük mindhárom tartóhoz, ...

ATom blog: A zseniális: Műanyag agyvelő acél koponyában

Ultra-király, vagy ipari hulladék? Na ettől a cucctól leteszed a hajadat. Erről aztán tényleg nehéz eldönteni, hogy a sötét oldal követe, vagy az erő jó oldalán áll-e... A tegnapi dózis után, ma tovább "agyalunk". Kb. 20 évvel ezelőtt, amikor ...

ATom blog: Kell az országútra V-fék? Parasztvakítás, vagy valós fejlesztés?

Az Eurobike kiállításon legalább 10 olyan gépbe futottunk bele, mint amilyen ez is. Nem, nem pusztán karbon gépbe. Hanem olyan bicajba, amin első ránézésre mintha nem is lenne fék.  Az extrém módon aerodinamikus kialakítású időfutam gépeknél ez ...

ATom blog: Koga-Miyata – avagy tekerj ki a világ végére

Sok cégek azért van trekking és túra kerékpárja, hogy ilyen is legyen a palettán, és mert ilyet biztosan sok ember vesz. És van egy cég, akinek a hitvallása, hogy ultra-komoly világjáró kerékpárokat építsen: Koga Miyata. A Koga-Miyata az a cég, aki ...

ATom blog: Reset Racing – az igazi innováció

Vannak cégek, akiknél a fejlesztés alatt nem a jövő évi új színeket értik...Vannak cégek, akiknél az "átmatricázás" nem ismert fogalom. Nem is használnak matricát... Most egy ilyet mutatunk be: Reset Racing Components A Reset Racing Components egy ...

ATom blog start: Semmi bulvár bullshit, csak a VASAK!

25 hónappal ezelőtt ezt írtam: Garantáltan hallotok még felőlem... ahogy a T800-as Terminator mondta: „I'll Be Back” Most újra itt vagyok. Volt időközben egy kecsegtető irányvonal (M55), ami sajnos nem jött össze. Így hát váltanom kellett, immár ...

ATom blog: Acros AGE – a hidraulikus láncváltó

Hidraulikus, de mégiscsak láncváltó. 175 grammot ráver az XTR-re. Kellene 2000 dollárért? Van, aki szerint az Acros Age egy műszaki remekmű, mások szerint fölösleges „tévút”, ami ráadásul elképesztően költséges is. Na de mégis, akkor melyik? Kinek ...

Topeak RedLite™ Aero – kerékpáros lámpa

Nagyon keskeny, aerodinamikus formájú hátsó lámpa, amely kialakításából adódóan tökéletesen illeszkedik a nyeregcső síkjába, minimalizálva a légellenállást. Így országúti kerékpárokhoz is tökéletes választás lehet. A 3 szuper fényes LED kiváló ...

Topeak SmartPhone DryBag – vízhatlan mobil-tok

A Topeak speciális tervezésű okos telefon tokjai szinte minden - 3”- 4” (DryBag 4”) illetve 4”-5” (DryBag 5”) - kijelző méretű készülékekhez. Hegesztett varratok és vízhatlan anyaga biztosítja a készülék védelmét esővel, sárral szemben. A rendkívül ...

Kerékpár magazin - Bikemag.hu - Hírek, tesztek, versenyek
Logo