Vizdák János

Utolsó napok az USA-ban: Búcsúzóul a Hangover trail

November 10. - Találtunk egy űrhajót Alig volt -2 fok a kocsiban reggelre, így reggelizés helyett azonnal indultunk vissza a belvárosba. Meglátogattuk hideg élelemért a food bankot, ahol kb. 20 kiló kaját adtak kapásból benne két pulyka méretű ...

Go west, millió csodával – Egy montis naplója

November 6. - Nosztalgia a 24H MTB verseny nyomvonalán A 24 órás pályája, a távoli hegyeken bringáztam előző napokban, onnan jön le a Whole Enchilada trail Kicsit fájó szívvel hagytuk magunk mögött Moab környékét, de még volt pár dolog, amit ...

Látogatás a Marin Múzeumban

San Franciscoról és az ott található Marin múzeumról ejtettem már pár szót az egyik előző cikkben, de most egy kicsit bővebben is mesélek róla. Kivételesen előre kinéztem valami ikonikus trailt SFO-ban, hogyha már az MTB őshazájába vagyok, akkor ...

Moab, a montis paradicsom és pokol egyszerre

Moab megunhatatlan és kifogyhatatlan. Életem során ötször jártam itt és mind az ötször bringáztam is, de így is csak töredékét ismerem az itteni lehetőségeknek, hisz több mint 1300 km feltérképezett és járt trail van itt, mindenféle nehézségi ...

Portal Trail, Moab – Ilyet még nem éreztem

Október 31. Kezdett befagyni a seggünk a hegyek közt, ezért nagyon igyekeztünk beljebb a melegebb sivatagos részre Moab irányába. Valami naiv illúzió hatására elhittük, hogy ott majd jobb lesz az idő, holott, ha sok mindenre nem is, de erre még ...

Egy montis naplója: Santa Cruz Trailjein

Downieville és a Volcanic Lassen National Park után a cél alapvetően Santa Cruz volt, egy jó nagy kanyarral megtoldva fel Oregonig. Ez a pár nap alapvetően nem a hatalmas bicajozásokról szólt, mint az előző két hét, de azért jutott az is. Ritkábban, ...

Downieville Classic, a legenda, 1500 m szint lefelé egyben

Lake Tahoe-tól északnyugatra haladtunk, erre még sosem jártam, az meg ugye mindig ad egy kis extrát. Ez Kalifornia mélye és legjava. Hatalmas hegyek, érintetlen vadon. Lélegzetelállító természet, hatalmas fenyők, szebbnél szebb tavak és olyan ...

Egy montis naplója: Lake Tahoe 2. rész, mert megunhatatlan

Egy átlagos trail, unalmasabb de szép szakasza. Trailt fotózni nagyon nehéz telefonnal…   Szeptember 18. Mára egy nagy bringázást terveztem, amit persze meg is valósítottam. A térdem is jobb lett reggelre, így bátran vágtam neki. ...

Egy montis naplója: Lake Tahoe az amerikai Garda-tó

Észak felé, a Lake Tahoe-t megcélozva folytattam utam, jártam már itt korábban bicajjal is, így már tudtam, hogy maga a montis mennyország vár rám. Bejárhatatlanul sok, nagyon jó traillel, amikből ráadásul szép nagy köröket lehet csinálni. Ennek ...

Egy hosszú nap krónikája, esés, kórház és még pár fordulattal. – Big Bear Lake (Kalifornia)

Pár napja már kitaláltam, hogy ezt a részt megnézem, jó traileket sejtettem errefelé és útba is esett. Direkt még előző este megérkeztem ide, mert nagyon kitaláltam a tutit magamnak, merre és mekkorát fogok majd holnap menni. Ezen a tripen mégiscsak ...