fbpx
kerékpár fejlesztés

ATom blog: XTR 2014 – jobb lesz vagy rosszabb?

XTR = csúcs teljesítmény. Kérdés, hogy a célcsoport csak az élversenyzők, vagy a tehetősebb „átlag felhasználónak” is jó lehet? A csúcs szettek mindig az iránymutatásról szólnak, így szinte mindig megelőzik a korukat. Kérdés, hogy mennyire? A ...

ATom blog: XTR 2014 – jobb lesz vagy rosszabb?

XTR = csúcs teljesítmény. Kérdés, hogy a célcsoport csak az élversenyzők, vagy a tehetősebb „átlag felhasználónak” is jó lehet? A csúcs szettek mindig az iránymutatásról szólnak, így szinte mindig megelőzik a korukat. Kérdés, hogy mennyire? A ...

ATom blog: Ipari ETALON – kétszer

Van erő abban, amikor tudod, hogy soha nem fog meghibásodni… Megnéztem a tömegadatait, de igazából csak azért, hogy ide leírhassam nektek. Valójában – ebben a kategóriában – ez szinte semmit nem jelent. Pedig piszkosul drága. És igen. Egy tized ...

ATom blog: Ipari ETALON – kétszer

Van erő abban, amikor tudod, hogy soha nem fog meghibásodni… Megnéztem a tömegadatait, de igazából csak azért, hogy ide leírhassam nektek. Valójában – ebben a kategóriában – ez szinte semmit nem jelent. Pedig piszkosul drága. És igen. Egy tized ...

ATom blog: A legkönnyebb a legmerevebb? Az új szabvány sokat segít.

Nagy divat mostanában a DH gépeken az integrált kormányszár. A hagyományos megoldás sem tömeg, sem merevség tekintetében nem veheti fel vele a versenyt. Nőnek a kormány szélességek, de piszkosul. Néhány éve, még a 680-as kormány volt a DH vonalon a ...

ATom blog: A legkönnyebb a legmerevebb? Az új szabvány sokat segít.

Nagy divat mostanában a DH gépeken az integrált kormányszár. A hagyományos megoldás sem tömeg, sem merevség tekintetében nem veheti fel vele a versenyt. Nőnek a kormány szélességek, de piszkosul. Néhány éve, még a 680-as kormány volt a DH vonalon a ...

ATom blog: Néha a nagyok is mellé lőnek – kínban fogant megoldás

Az egyszerű dolgoknak megvan a maga szépsége. Aztán van úgy, hogy elfogy a kreativitás, de holnapra meg kell oldani a problémát. Ekkor születnek a torzszülöttek. Az Aero profilos időfutam vázaknál egyre inkább terjed, hogy a nyeregcső a váz szerves ...

ATom blog: Néha a nagyok is mellé lőnek – kínban fogant megoldás

Az egyszerű dolgoknak megvan a maga szépsége. Aztán van úgy, hogy elfogy a kreativitás, de holnapra meg kell oldani a problémát. Ekkor születnek a torzszülöttek. Az Aero profilos időfutam vázaknál egyre inkább terjed, hogy a nyeregcső a váz szerves ...

ATom blog: Funkcionális alkatrészek – integráció mindenek felett

Szükséges, hogy mindig minden állítható, és személyre szabható legyen? Mit nyerhetsz az integrációval, és mit kell feláldozni érte? A legutóbbi, integrált vázelemekről szóló blog bejegyzésünk gondolatmenetét folytatva, ki lehet terjeszteni ezt az ...

ATom blog: Funkcionális alkatrészek – integráció mindenek felett

Szükséges, hogy mindig minden állítható, és személyre szabható legyen? Mit nyerhetsz az integrációval, és mit kell feláldozni érte? A legutóbbi, integrált vázelemekről szóló blog bejegyzésünk gondolatmenetét folytatva, ki lehet terjeszteni ezt az ...

Kerékpár magazin - Bikemag.hu - Hírek, tesztek, versenyek
Logo
Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért, tovább lépve elfogadod a cookie-k használatát. Adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről.
Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért, tovább lépve elfogadod a cookie-k használatát. Adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről.