fbpx
kerékpár fejlesztés

Decathlon kerékpárok az ötlettől a kész termékig

A Decathlon kerékpáros termékei óriási vitákat szoktak generálni a közösségi oldalakon, sokan lenézik őket, sokan viszont büszkén, elégedetten használják ezeket a termékeket. Ebben a helyzetben ember legyen a talpán, aki igazságot tud tenni, mi sem ...

A One-Twenty születése, avagy egy „munkanap” a Merida fejlesztőközpontjában

A Stuttgart melletti központban bepillantást nyerhettünk a fejlesztési folyamatokba és megismerkedhettünk az új One-Twenty megalkotóival. 2006 óta kerékpározom, 2011 óta olvashatók írásaim a Bikemag hasábjain, mégis talán az első alkalmak egyike ...

ATom blog: Állítólag jó ha állítható. De honnan állítod?

Ahogy nőnek a kerékpárokon a rugóutak, úgy nő az igény, az állítható nyeregcsőre. És egyre jobbak lesznek. Az állítható nyeregcső irdatlan nagy királyság. Elsőre rémisztőnek tűnik a + 250-300 grammnyi tömeg, és középkategóriás telókéval vetekedő ...

ATom blog: Állítólag jó ha állítható. De honnan állítod?

Ahogy nőnek a kerékpárokon a rugóutak, úgy nő az igény, az állítható nyeregcsőre. És egyre jobbak lesznek. Az állítható nyeregcső irdatlan nagy királyság. Elsőre rémisztőnek tűnik a + 250-300 grammnyi tömeg, és középkategóriás telókéval vetekedő ...

ATom blog: 5.1 gramm, és közel 20 000 Ft. Megbízol benne?

Nyomatékkulcs nélkül esélytelen vagy az tuti. Mi történik ha mégis elszakad? Vannak nagyon durván könnyű alkatrészek. Vannak olyan részegységek a kerékpáron, aminek extrém módon neki lehet menni a reszelővel. A Tune szerint ilyen a nyeregbilincs ...

ATom blog: 5.1 gramm, és közel 20 000 Ft. Megbízol benne?

Nyomatékkulcs nélkül esélytelen vagy az tuti. Mi történik ha mégis elszakad? Vannak nagyon durván könnyű alkatrészek. Vannak olyan részegységek a kerékpáron, aminek extrém módon neki lehet menni a reszelővel. A Tune szerint ilyen a nyeregbilincs ...

ATom blog: Design elem, vagy átverés? Egyik sem: a megoldás része.

Úgy néz ki, mintha csak a design miatt lenne ilyen, vagy talán azért, hogy robusztusabbnak látszódjon mint amilyen valójában? Abban azt hiszem mindannyian egyetértünk, hogy a lakat és zár típusok közül az U-lakat az egyik legbiztonságosabb típus. ...

ATom blog: Design elem, vagy átverés? Egyik sem: a megoldás része.

Úgy néz ki, mintha csak a design miatt lenne ilyen, vagy talán azért, hogy robusztusabbnak látszódjon mint amilyen valójában? Abban azt hiszem mindannyian egyetértünk, hogy a lakat és zár típusok közül az U-lakat az egyik legbiztonságosabb típus. ...

ATom blog: Syntace Flatforce – a 29-er stucni

Régóta van ilyen, de most újra feltalálták. Nagy trend a 29-es, de mégis csak kevesen mozdultak rá. Ahhoz képest, hogy manapság mindenki a 29-es bicajokról beszél, ez a kormányszár szinte kuriózum számba megy. Pedig hiánypótló termékről van szó. ...

ATom blog: Syntace Flatforce – a 29-er stucni

Régóta van ilyen, de most újra feltalálták. Nagy trend a 29-es, de mégis csak kevesen mozdultak rá. Ahhoz képest, hogy manapság mindenki a 29-es bicajokról beszél, ez a kormányszár szinte kuriózum számba megy. Pedig hiánypótló termékről van szó. ...

Kerékpár magazin - Bikemag.hu - Hírek, tesztek, versenyek
Logo
Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért, tovább lépve elfogadod a cookie-k használatát. Adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről.
Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért, tovább lépve elfogadod a cookie-k használatát. Adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről.