fbpx
ATom blog

ATom blog: Design elem, vagy átverés? Egyik sem: a megoldás része.

Úgy néz ki, mintha csak a design miatt lenne ilyen, vagy talán azért, hogy robusztusabbnak látszódjon mint amilyen valójában? Abban azt hiszem mindannyian egyetértünk, hogy a lakat és zár típusok közül az U-lakat az egyik legbiztonságosabb típus. ...

ATom blog: Oxymoron Titan – nagyon rendben van

Ritka állatfaj: 26-os vékonykerekű, ami nagykerekűsíthető. Ismét az MTB Cycletech háza tájáról mazsolázunk, akikről korábban már volt szó. Most egy olyan gépük következik, ami egy igazi öszvér. Az Oxymoron Titan alapvetően egy 26-os kerekű gép, ...

ATom blog: Oxymoron Titan – nagyon rendben van

Ritka állatfaj: 26-os vékonykerekű, ami nagykerekűsíthető. Ismét az MTB Cycletech háza tájáról mazsolázunk, akikről korábban már volt szó. Most egy olyan gépük következik, ami egy igazi öszvér. Az Oxymoron Titan alapvetően egy 26-os kerekű gép, ...

ATom blog: Syntace Flatforce – a 29-er stucni

Régóta van ilyen, de most újra feltalálták. Nagy trend a 29-es, de mégis csak kevesen mozdultak rá. Ahhoz képest, hogy manapság mindenki a 29-es bicajokról beszél, ez a kormányszár szinte kuriózum számba megy. Pedig hiánypótló termékről van szó. ...

ATom blog: Syntace Flatforce – a 29-er stucni

Régóta van ilyen, de most újra feltalálták. Nagy trend a 29-es, de mégis csak kevesen mozdultak rá. Ahhoz képest, hogy manapság mindenki a 29-es bicajokról beszél, ez a kormányszár szinte kuriózum számba megy. Pedig hiánypótló termékről van szó. ...

ATom blog: XTR 2014 – jobb lesz vagy rosszabb?

XTR = csúcs teljesítmény. Kérdés, hogy a célcsoport csak az élversenyzők, vagy a tehetősebb „átlag felhasználónak” is jó lehet? A csúcs szettek mindig az iránymutatásról szólnak, így szinte mindig megelőzik a korukat. Kérdés, hogy mennyire? A ...

ATom blog: XTR 2014 – jobb lesz vagy rosszabb?

XTR = csúcs teljesítmény. Kérdés, hogy a célcsoport csak az élversenyzők, vagy a tehetősebb „átlag felhasználónak” is jó lehet? A csúcs szettek mindig az iránymutatásról szólnak, így szinte mindig megelőzik a korukat. Kérdés, hogy mennyire? A ...

ATom blog: Ipari ETALON – kétszer

Van erő abban, amikor tudod, hogy soha nem fog meghibásodni… Megnéztem a tömegadatait, de igazából csak azért, hogy ide leírhassam nektek. Valójában – ebben a kategóriában – ez szinte semmit nem jelent. Pedig piszkosul drága. És igen. Egy tized ...

ATom blog: Ipari ETALON – kétszer

Van erő abban, amikor tudod, hogy soha nem fog meghibásodni… Megnéztem a tömegadatait, de igazából csak azért, hogy ide leírhassam nektek. Valójában – ebben a kategóriában – ez szinte semmit nem jelent. Pedig piszkosul drága. És igen. Egy tized ...

ATom blog: Mire jó az összecsukható sisak?

Az összecsukható kerékpár után megszületett a hozzá illő összecsukható sisak is. Az összecsukható kerékpár praktikus, főleg a városi, munkába járós, és az utazáshoz kapcsolódó szituációban. Az összehajthatóság által elért méret csökkenés jelentős, ...

Kerékpár magazin - Bikemag.hu - Hírek, tesztek, versenyek
Logo