fbpx
Atom Blog

ATom blog: Niner RDO – Egy igazán jó villa

Nem mozog, a Niner RDO mégis annyiba kerül, mint egy jobb teleszkóp. Kinek van erre pénze és szüksége? A merev villa ritka, mint a fehér holló. Az igazán jó merev villa, pedig még ennél is ritkább. Így hát nagyon kevés van belőle. De mitől is igazán ...

ATom blog: Niner RDO – Egy igazán jó villa

Nem mozog, a Niner RDO mégis annyiba kerül, mint egy jobb teleszkóp. Kinek van erre pénze és szüksége? A merev villa ritka, mint a fehér holló. Az igazán jó merev villa, pedig még ennél is ritkább. Így hát nagyon kevés van belőle. De mitől is igazán ...

ATom blog: FFWD 12 küllős karbon kerék – életképtelen konstrukció?

Vajon csak kiállítási dísztárgy, vagy ezt így komolyan gondolták? Vannak olyan csajok (és nyilván fiúk is) akikre azt szokták mondani, hogy „jól áll nekik a távolság”… Ez a kerék is így járt. Messziről kiszúrtam, rástartoltam, hogy mekkora királyul ...

ATom blog: FFWD 12 küllős karbon kerék – életképtelen konstrukció?

Vajon csak kiállítási dísztárgy, vagy ezt így komolyan gondolták? Vannak olyan csajok (és nyilván fiúk is) akikre azt szokták mondani, hogy „jól áll nekik a távolság”… Ez a kerék is így járt. Messziről kiszúrtam, rástartoltam, hogy mekkora királyul ...

ATom blog: Funkcionális alkatrészek – integráció mindenek felett

Szükséges, hogy mindig minden állítható, és személyre szabható legyen? Mit nyerhetsz az integrációval, és mit kell feláldozni érte? A legutóbbi, integrált vázelemekről szóló blog bejegyzésünk gondolatmenetét folytatva, ki lehet terjeszteni ezt az ...

ATom blog: Funkcionális alkatrészek – integráció mindenek felett

Szükséges, hogy mindig minden állítható, és személyre szabható legyen? Mit nyerhetsz az integrációval, és mit kell feláldozni érte? A legutóbbi, integrált vázelemekről szóló blog bejegyzésünk gondolatmenetét folytatva, ki lehet terjeszteni ezt az ...

ATom blog: Funkcionális vázalak, vagy klasszikus gyémánt vázforma?

Van a váz, és csavarral rárögzítjük a „szerelvényeket”. Mi lenne, ha maga a szerelvény lenne a váz, és még rögzíteni sem kellene rá semmit, mert helyből komplett lenne? Külföldön egyre több olyan haszonkerékpárt látni, amelyre nem tudsz utólag ...

ATom blog: Funkcionális vázalak, vagy klasszikus gyémánt vázforma?

Van a váz, és csavarral rárögzítjük a „szerelvényeket”. Mi lenne, ha maga a szerelvény lenne a váz, és még rögzíteni sem kellene rá semmit, mert helyből komplett lenne? Külföldön egyre több olyan haszonkerékpárt látni, amelyre nem tudsz utólag ...

ATom blog: Az egyik legerősebb kerék a piacon

A legjobb, elképesztően radikális technológiák a BMX-es fejlesztők agyából szoktak kipattanni. Miért? BMX-es cuccot fejleszteni nem egyszerű. Az alkatrészek egy jelentős része egyszerű(nek látszik első ránézésre) , mint egy faék, de a valóságban, ...

ATom blog: Az egyik legerősebb kerék a piacon

A legjobb, elképesztően radikális technológiák a BMX-es fejlesztők agyából szoktak kipattanni. Miért? BMX-es cuccot fejleszteni nem egyszerű. Az alkatrészek egy jelentős része egyszerű(nek látszik első ránézésre) , mint egy faék, de a valóságban, ...

ATom blog: Mac Mahone – így nyomják a csigazabálók

A Mac Mahone mindössze 8 éves cég, ennek ellenére nagyon komolyan gondolják. Persze a francia kerékpárosok már gyakran bizonyították, hogy bizony oda tudnak csapni, ha akarják… Eleinte a design alapján 1000%-osan lefogadtam volna, hogy ez is egy ...

ATom blog: Mac Mahone – így nyomják a csigazabálók

A Mac Mahone mindössze 8 éves cég, ennek ellenére nagyon komolyan gondolják. Persze a francia kerékpárosok már gyakran bizonyították, hogy bizony oda tudnak csapni, ha akarják… Eleinte a design alapján 1000%-osan lefogadtam volna, hogy ez is egy ...

Kerékpár magazin - Bikemag.hu - Hírek, tesztek, versenyek
Logo