fbpx

Santini UCI kollekció – Olasz ruházati márka a Decathlon választékában

2021 tavaszán bemutatkozik a Decathlon országúti ruházat-kínálatában az ikonikus olasz SMS Santini márka világbajnoki csíkos kollekciója. A Nemzetközi Kerékpáros Szövetség (UCI) és az olasz manufaktúra nemrégiben jelentette be egy új választék piacra dobását, melyen hangsúlyosan megjelenik a világbajnoki szivárvány-csíkos motívum.

A Santini választékban hangsúlyosan megjelenik a világbajnoki szivárvány-csíkos motívum

A Santini által tervezett és gyártott kollekció legtöbb eleme kizárólag a Decathlonban lesz elérhető, méghozzá az olasz, belga, svájci és magyar üzletekben. Illusztris “csapathoz” csatlakoztunk tehát Magyarországon – aminek tagjai nemcsak rendkívüli sportpiacot képviselnek, hanem az európai országúti kerékpározás történelemkönyvében is fejezetet követelnek maguknak.

A kollekció tartalmazza az UCI világbajnok mezének replikáját, ezenkívül nadrágból és felsőrészből is egy-egy modellt, egy sor szivárványmintás kiegészítő mellett. A szimbolikus tartalommal bíró díszítésen túl a termékek minden elemében igazi, a Santinire jellemző minőséget képviselnek.

Az új kollekció bevezetésével minden résztvevő – a Santini, a Decathlon és az UCI is – bízik benne, hogy még inkább sikerül kiterjeszteni a francia márka küldetését: elérhetővé tenni a sportolás örömét a lehető legtöbb ember számára. Mindez összhangban áll a nemzetközi szövetség világszintű “Ride and Smile” (“Bringázz és mosolyogj!”) kampányával is, melynek a kerékpározás további népszerűsítése a célja.

David Lappartient, az UCI elnöke kijelentette: „A Decathlonnal partnerségben megvalósított közös UCI – Santini kezdeményezés nagyszerű lehetőség arra, hogy sportunk népszerűségét a hagyományos közönségen túlra vigyük. A szivárvány színű, a kerékpározás globális szimbólumát képviselő, kiváló minőségű, vonzó és jó árú termékek kereskedelmi forgalomba hozatala a Decathlon révén lehetővé teszi számunkra, hogy új kerékpáros felhasználókat érjünk el. Ez összhangban áll azzal a vágyunkkal, hogy szélesebb körben népszerűsítsük a kerékpározást, mely a „Ride and Smile” kampányunk alapját képezi.”

A Santini Cycing Wear CEO-ja, Monica Santini ugyancsak egyetértve nyilatkozta: “Örömmel veszünk részt ebben a kezdeményezésben a kizárólag egy nagy sportkereskedő számára tervezett ruhasor létrehozásával. Az UCI szivárványos csíkok lesznek a kollekció csillagai: minden elemen megjelennek, és biztosítják, hogy a kollekció egyszerre egyedi és esztétikus legyen mind a gyakorlott és a leendő kerékpárosok szemében.”

A Santini új, exkluzív ruházatait tehát keressétek bátran a Decathlon áruházaiban (kivéve Szolnokon és Tatabányán) és viseljétek azokat büszkén kerékpározás közben – tudva, hogy az egyetemes kerékpározás történelmének talán legmeghatározóbb és legelhíresültebb motívuma feszít rajtatok!

A Decathlonban kapható Santini UCI kollekcióról bővebb információt ide kattintva találtok.

 

Hozzászólások

Írd ide a hozzászólásod:

Leave a reply

Kerékpár magazin - Bikemag.hu - Hírek, tesztek, versenyek
Logo
Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért, tovább lépve elfogadod a cookie-k használatát. Adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről.
Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért, tovább lépve elfogadod a cookie-k használatát. Adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről.