fbpx
kerékpár alkatrész

ATom blog: Funkcionális vázalak, vagy klasszikus gyémánt vázforma?

Van a váz, és csavarral rárögzítjük a „szerelvényeket”. Mi lenne, ha maga a szerelvény lenne a váz, és még rögzíteni sem kellene rá semmit, mert helyből komplett lenne? Külföldön egyre több olyan haszonkerékpárt látni, amelyre nem tudsz utólag ...

ATom blog: Funkcionális vázalak, vagy klasszikus gyémánt vázforma?

Van a váz, és csavarral rárögzítjük a „szerelvényeket”. Mi lenne, ha maga a szerelvény lenne a váz, és még rögzíteni sem kellene rá semmit, mert helyből komplett lenne? Külföldön egyre több olyan haszonkerékpárt látni, amelyre nem tudsz utólag ...

ATom blog: Az egyik legerősebb kerék a piacon

A legjobb, elképesztően radikális technológiák a BMX-es fejlesztők agyából szoktak kipattanni. Miért? BMX-es cuccot fejleszteni nem egyszerű. Az alkatrészek egy jelentős része egyszerű(nek látszik első ránézésre) , mint egy faék, de a valóságban, ...

ATom blog: Az egyik legerősebb kerék a piacon

A legjobb, elképesztően radikális technológiák a BMX-es fejlesztők agyából szoktak kipattanni. Miért? BMX-es cuccot fejleszteni nem egyszerű. Az alkatrészek egy jelentős része egyszerű(nek látszik első ránézésre) , mint egy faék, de a valóságban, ...

ATom blog: Chub – Eldobom az agyam

Ránézel: aaaaaasztak.rva.... Hozzányúlsz, hogy megemeld, mint egy 1.5 kilós agyváltót, és: bakkkker... elrepül a kezedből. Chub. Először, amikor ránézel, akkor a sokkolóan nagy dimenziói tárulnak eléd. Aszta betyár. Szerencsére nem vitrin alatt ...

ATom blog: Chub – Eldobom az agyam

Ránézel: aaaaaasztak.rva.... Hozzányúlsz, hogy megemeld, mint egy 1.5 kilós agyváltót, és: bakkkker... elrepül a kezedből. Chub. Először, amikor ránézel, akkor a sokkolóan nagy dimenziói tárulnak eléd. Aszta betyár. Szerencsére nem vitrin alatt ...

SRAM Red 22: 11-es, mechanikus, hidraulikus és ronda?

A SRAM konszern bemutatta legújabb országúti kerékpáros csúcs alkatrészeit, a SRAM RED 22 a hidraulikus patkófékkel és tárcsafékkel minden bizonnyal megosztja majd az országúti kerékpáros társadalmat. Ugyanakkor vitán felül legvonzóbb tulajdonságát ...

ATom blog: FM Bike – karbonos, könnyű, olasz, de mégsem szép

Az olaszok általában etalon dolgokat tudnak létrehozni főleg ha designról van szó. Nos ez nem az. Pedig műszakilag figyelemreméltó. FM Bike. Kis olasz cég, akik kézzel készült, egyedi, és leginkább könnyű karbon cuccokban utaznak. Minden évben 1 db ...

ATom blog: A legkomolyabb fejlesztés

Vannak dolgok, melyek kis befolyással vannak a kerékpározási élményre, és vannak olyanok, amelyek elképesztő mértékben befolyásolják azt. Ez a cucc az utóbbi. Bár országúton már évek óta jelen van a karbon kerékpár felni, mint technológia, de amíg ...

ATom blog: Az agydinamók “Rolls Royce”-a

Az agydinamó nehéz, visszafog, csúnya, és különben is: nem vagyunk mi taták...! Biztos? Az agydinamót a legtöbb kerékpáros valami dög nehéz, csúnya vasdarabbal azonosítja, amit tatáknak való városi gépekbe szoktak szerelni. Van ilyen is. De azért ...

Kerékpár magazin - Bikemag.hu - Hírek, tesztek, versenyek
Logo