Számos neves hazai és külföldi bringás kezdte karrierjét Mongoose gépek nyergében. A cég idén is széles választékot kínál BMX-ekből. Az alsó-középkategóriába tartozó Captur Tovább
Röpke tíz év kellett, és eljutott hozzánk az első Commencal. A bringa fejlesztése a spanyol- francia határ között található kis hercegségben, Andorrában történik. Természetesen Tovább
Már messziről süt róla, hogy ez egy „divatbringa”. Fehér villával, fehér kerékkel, fehér fékekkel, és fehér nyereggel tökéletesen lekövették a divatot. Adtak néhány filctollat Tovább
Emlékszem, amikor az NS vázak megjelentek először hazánkban, mindenki szeretett volna egyet, de csak néhány darab volt belőlük a boltokban akkoriban. Az évek során a palett Tovább
Most tényleg komolyan gondoltátok, hogy megússzátok? Persze hogy nem… Idén is frissült az UMF paletta. Lehetett fogadni tétre, helyre, befutóra. A nyertes sorrend: kettő, Tovább
Most tényleg komolyan gondoltátok, hogy megússzátok? Persze hogy nem... Idén is frissült az UMF paletta. Lehetett fogadni tétre, helyre, befutóra. A nyertes sorrend: kettő Tovább
Tulajdonképpen szégyenszemre nem vagyok képben ezzel az egész NS kultusszal. Miből ered, honnan jön? Nem is nagyon számít. A lényeg, hogy egy időben kultikus tárgynak számított Tovább
Amikor először megláttam a bicajt, egy formás acél vázra épített dirt gépnek tűnt, ám amikor elvittem egy körre, az általam megszokott hasonló típusú bringákhoz képest kicsit Tovább
Ímhol egy Gepida. Nézegetem kicsit, de valami nem stimmel. A legutóbbi Karatonnál, leginkább a villára voltam kiakadva, de ebbe belekötni most nem tudok. Ez egy RS, a jobbik Tovább
Íme egy igazi kuriózum! Egy deklaráltan fék nélküli gép. Ráadásul dört és street felhasználásra. Sokak szemében öngyilkosság, de talán mégsem… Augusztusi lapszámunkban minde Tovább
Nem is emlékszem pontosan, mikor teszteltem az első UMF-et, de a mai napig visszautasíthatatlannak tartom őket. Persze valami „véletlen” folytán csak a felső kategóriás gépek Tovább
Szeretem a folytonosságot. Szeretem a tudatot, hogy minden év elején kijön egy újabb verzió a Polar-X-ből. Idén sem csalódtam. Lassan egy évtizede található a Magell Tovább
Ha valakitől nem várunk meglepetéseket, akkor általában nem okoz csalódást - tehát nem is kapunk. Így voltam ezzel én is, amikor megtudtam, hogy ismét egy Stuffot kapok. Má Tovább
Szerettünk volna összerakni egy olyan ugró gépet, ami stílusában, és felépítésénél fogva minél jobban a BMX-ek felé közelít. Mert az jó. Kicsi, könnyű, fürge, és közvetlen. Tovább
Íz, zamat, aroma, légkör. Akár egy giccses zacskósleves-reklám szlogenjei is lehetnének ezek a szavak, pedig csak jelenlegi tesztalanyom, a KTM Flavour keresztnevének magyar Tovább
Kellemes kora őszi időjárás és már sárguló falevelek fogadtak egy káposztásmegyeri parkolóban. Maga a főszerkesztő adta át tesztalanyt. Kibányásztuk a kocsiból, és gyorsa Tovább
Szerettünk volna összerakni, egy könnyű „stílus-gépet”, ráadásul acélból. Nem egyszerű feladat… Acél vázzal, hajtóművel, és kormánnyal főleg nem. Persze ha jó cuccokból válogat Tovább
Nincs is jobb dolog, mint a haverokkal kint lógni a pályán. Ugrálgatni, dumálni és persze fejlődni. Ehhez azonban nem elég a jó társaság, kell egy igazi paripa is. A Konánál Tovább
A Rock Machine-ről mindig egyvalaki jut eszembe, Ő pedig Víg Balázs. Amikor építette a „leglegleg” bringáját, úgy tervezte, hogy mindenből a legnagyobbat aggatja a gépre, Tovább
Az UMF úgy van a Hardyval, mint Gombóc Artúr a csokival. Mert van acél Hardy, alu Hardy, alu team Hardy, alu fapad Hardy, tárcsafékes Hardy, kormánypöris Hardy, így mindenki Tovább
Már a Sport Kiállításon is láttam ezt a vázat, de egyáltalán nem fogott meg. Nem úgy amikor Lcs kitolta a Toyotából, na akkor azonnal elkezdett csöpögni a nyálam. Már ránézésre Tovább
Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További információk