fbpx
szerviz

A Joe’s No Flats belsőgumi nélküli rendszer üzembe helyezése

Még a profi versenyzők körében is – főleg a mountain bike szakágakban - az egyik legkényesebb kérdés, hogy milyen gumit használjanak, milyen nyomáson, milyen belsővel, belső nélkül stb... Mi most a Joe’s No Flats tömlő nélküli rendszerét és ...

Filléres kerékpártuning

Habár a kerékpáron elért teljesítményt döntően saját fizikai teljesítményünk határozza meg, a kerékpár mechanikai fejlesztése a legtöbb esetben – akár még profi kerékpárosoknál is – motiváló tényező. Ha a gép finomabban, hatékonyabban működik, ...

Biztosabb váltás: filléres országúti fékváltókar tuning

Egyszerű, olcsó és valóban javítja a váltásteljesítményt, mégy egy 500 eurós országúti fékváltókaron is, ráadásul otthon elkészítheted magad is, maximum fél óra alatt… A Bikeradar.com cikke nyomán bemutatjuk, hogyan teheted hatékonyabbá a ...

Boncasztalon: Marzocchi 33 RLo

A 100. Bikemagban olvashattatok egy tesztet erről a villáról KisCADman kolléga billentyűzetéből, melynek az volt a konklúziója, hogy a 33 egy közepesen finom mozgású, rendkívül merev és erős villa, ami a tömege és a felépítése folytán elsősorban ...

Szerviztippek

A kerékpározás technikai sportág, még a hobbikerékpáros is ki van szolgáltatva a technika ördögének. A kerékpárosok két táborra oszlanak: a mechanikai szerkezetek és a technikai vívmányok iránt fogékonyak érdeklődnek a kerékpár karbantartása, ...

Alkatrészválasztás

Sokkal kellemesebb a kerékpárral hajtani, mint azt szerelgetni. Amikor egy alkatrész idő előtt elromlik, általában megfogadjuk, hogy jobb minőségűt, tartósabbat, megbízhatóbbat szerzünk be helyette. Viszont az árcédulával szembesülve sokszor a terv ...

Utazás a kerék körül – avagy a kerekek felépítéséről és kerékfűzésről mindenkinek

Régóta nem traktálom az olvasóközönséget személyes történeteimmel, de most szeretnék mégis egy témába vágó ifjúkorit elsütni. Lehettem vagy 14 éves, abban az időben még nem szívesen piszkáltam hozzá a biciklimhez, inkább feltétlen bizalommal ...

Az országúti kormány bandázsolása

Az országúti kormányok bandázsolása nem könnyű feladat - az esztétikus megjelenés szempontjából sokak számára komoly kihívást jelent. Még a nagy kerékpárgyártók is gyakran elbagatelizálják a kérdést, pedig egy szép festésű, igényes aszfalszaggatóhoz ...

Kormánycsapágy: szerelés és karbantartás

A kormányzást biztosító csapágy, mely a váz homlokcsövébe illeszkedik, és a villanyak finom és pontos elfordulását teszi lehetővé. Az egyetlen csapágy a kerékpáron, mely nem körkörösen forog. Ellenben folyamatosan ide-oda mozog, és az út ...

Nyereg, nyeregszár, kormány, kormányszár szerelése

Testünk - a pedál mellett - a nyereggel, illetve a kormányfogással érintkezik, így kiválasztásuk, beállításuk mind a kényelem, mind a teljesítmény szempontjából igen fontos. A beállítás metódusával, a kerékpáron elfoglalt testhelyzettel egy későbbi ...

Pedálok szerelése, karbantartása

A pedál szerepe kettős: nemcsak egy forgáspontot takar, mellyel képesek vagyunk a hajtómű körkörös mozgatására, hanem - a nyereghez és a kormányhoz hasonlóan - a testünkkel folyamatosan érintkező pont, így kényelemérzetünket is nagymértékben ...

Középcsapágyak szerelése, karbantartása

A középcsapágy többféle rendszerű lehet, de mindegyiket a középcsapágyház menetébe kell behajtani. A menet a legtöbb kerékpáron vagy olasz, vagy angol rendszerű: a kettő nem csereszabatos. Szerencsére az utóbbi időben a gyártók szabványosították ezt ...

Kerékpár magazin - Bikemag.hu - Hírek, tesztek, versenyek
Logo
Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért, tovább lépve elfogadod a cookie-k használatát. Adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről.
Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért, tovább lépve elfogadod a cookie-k használatát. Adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről.