[gdl_gallery title=”GALLERY_TITLE” width=”GALLERY_WIDTH” height=”IMAGE_HEIGHT” galid=”1″ ]
Mivel a Merida sajtótábor jóvoltából mi is az albstadti világkupa helyszínén tartózkodtunk, belestünk kicsit a kulisszák mögé. Milyen bringákkal mennek a profik, hogy készülnek, milyenek a körülmények. Jöjjön most ebből egy kis összeállítás.

Vannak még gondok az RS-1 villa Predictive Steering agyával, ugyanis egyelőre a Fulcrum nem kapott(vett) jogot a gyártáshoz, így ebben a Meridában elöl fűzött kerék van, hátul gyári karbon.

Flückiger nem bízta a véletlenre! 29×2.4″-os gumik, zéró sárférőhely, és full elektromos váltórendszer+teló

Nino Schurter gépe szerelés alatt. Dougast szingók, DT-Swiss karbon kerekek, és spéci lehúzó gyűrű a villában.

Absalon fullyt versenygépe is a helyszínen volt, méghozzá elektromos Di2 XTR szettel, és FOX iCD elektromos vezérlésű telókkal.

Helen Grobert versenygépe immáron álca nélkül. Íme a Ghost Lector full AX Lightness felszereltséggel.

Mondhatni ronda megoldás a kihézagolt Colnago váz és a belerakott 27.2-es nyeregcső. Mindent a kényelemért.

Sajnos a junior világbajnok Andreassen feladta a versenyt, de a bringája elérhető volt a futam után.
Hogyan készülnek a legjobb videófelvételek? Hát így!

Jolanda Neff úgy néz ki két számmal nagyobb szemüveget kapott mint kellene. Bringája viszont a “worldcup leader” feliratot továbbra is viselheti.

Hermida, és Manuel Fumic a világkupa mezőnyének két vidám arca. Még a rajt előtt 1 perccel is jókedvűek.