fbpx

Niterider Lumina Max 2500 Boost első lámpa

Innentől már nem foghatod arra, hogy azért nem mész ki éjszaka bringázni, mert nincs elég fényed, a Niterider Lumina 2500 Boost-ot használva olyan mintha nappal lenne, bevilágítja az utat előtted akár egy autó fényszórója. 2500 lumennel kimehetsz akár terepre vagy országútra, minden felhasználáshoz kellő vagy még annál is több fényt biztosít. Emellett több hasznos funkciót is építettek ebbe a lámpába, mint például véletlen bekapcsolás gátlás, okos töltöttség visszajelzés, távirányítós vezérlés.

Jó városi lámpát már nem nehéz beszerezni, viszont olyan lámpát, amivel sportolhatunk, éjszaka kimehetünk bármilyen körülmény között terepre vagy koromsötétben lejöhetünk országútival a Kékesről már jóval nehezebb. A Niterider ezt a problémát egyszerűen megoldotta, a Lumina 2500 Boost brutális fényerejével az éjszakai bringás sportolók igényeit maximálisan kielégíti.

A Niterider Lumina 2500 Boost neve már árulkodó, a 2500 az a 2500 lumenre utal, ami a lámpa maximális fényereje, ezzel a fényerővel maximum 45 percig tudunk menni, de ritka az olyan helyzet amikor ennyi fényre szükségünk lehet, pláne nem ennyi ideig. 1800 lumenen 1,5 órát tudjuk használni, de még ez is az a fényerő, ami extrém terepre való és országútra is csak 60 km/h fölött. 900 lumennel már 3 órát tudunk bringázni, ami szintén még nagyon erős fény és többnyire bőven elegendő terepre és országútra egyaránt. Alacsonyabb tempójú bringázáshoz pedig a 200 lumenes folyamatos fény üzemmód ajánlott, amit 7 órán keresztül tudunk használni. Ezenfelül még található benne egy “séta” üzemmód 80 lumennel, ami városi folyamatos fényként lehet jó választás, és 3 villogó (gyors, lassú, pulzáló) üzemmód, ami láthatóságunkat javítja nappal vagy nappal a többi jármű számára.

A hatalmas fényerőt egy CREE LED-nek köszönhetjük, ami a jól tervezett optikán keresztül biztosítja a Lumina 2500 Boost rendkívüli fényét. Maga a lámpatest borítása sem szokványos anyagból készült, könnyű alumínium és Dupont üvegszál erősítésű műanyag ötvözete, ami amellett, hogy rendkívül erőssé teszi a lámpa szerkezetét még jó hőelvezetést is biztosít, amire a nagy teljesítmény miatt szükség is van. A lámpát USB-C kábellel tudjuk feltölteni, a fényerejéhez képest elég gyorsan, a gyári adatok alapján kb 3 óra nulláról teljesen feltölteni.

A Niterider Lumina 2500 Boost-on két gombot és több led kijelzőt találunk, amik mind a használatot segítik. A két gomb, +/-, a funkciók közti váltásra szolgál, azaz a fényerőt tudjuk velük csökkenteni vagy növelni, a gombokban led visszajelzőt is építettek, melyek különböző színen (narancs, zöld, kék, piros-kék) világítva jelzik, hogy éppen milyen üzemmódban vagyunk. A lámpa bekapcsolása is kissé trükkös, mivel található rajta egy zár, ami megakadályozza, hogy véletlenül bekapcsoljon a lámpa, pl szállítás közben nem lenne jó lemeríteni, úgy tudjuk bekapcsolni, hogy a power gombot nyomjuk 8-10 másodpercig ezzel felébresztve a Lumina 2500 Boostot. Az akku töltöttségét pedig a gombok előtti ledek jelzik.

Ezzel még nem ért véget a Niterider Lumina 2500 Boost funkciónak sora, ebben a lámpában található NFC csip, amivel tudjuk regisztrálni a lámpákat, mellyel hozzájutunk a lámpáról információkhoz, és akár azt is tudjuk jelezni, hogy elveszett vagy ellopták a lámpánkat. De ami ennél sokkal fontosabb, hogy a Lumina 2500 Boost vezérelhető távirányítóval (NiteLink™ Wireless Remote Control) is, ez nem része a csomagnak, de külön megvásárolható. A markolat mellé fel tudjuk tenni a távirányítót, amivel a kormány elengedése nélkül tudjuk vezérelni a lámpa fényét, ami terepen egy nagyon előnyös tulajdonság. Emellett a lámpával és a távirányítóval a Niterider Omega 330 EVO hátsó lámpánkat is tudjuk párosítani, így a lámpáról vagy a kormányról tudjuk a hátsó lámpát is vezérelni.

A Lumina 2500 Boost egy egyszerűen felszerelhető, de annál stabilabban tartó konzollal rögzül a kormányra, amiről könnyen levehetjük, illetve felrakhatjuk a lámpát, ha éppen otthagynánk valahol a bringánkat. Ezenkívül külön érdekesség, hogy ehhez a lámpához komplett hálózati töltő jár, ráadásul elég minőségi darab, ilyet nagyon ritkán látni kerékpárlámpáknál.

Teszteredmény: Az idei lámpa körképünk nyertese. Brutális fényerővel rendelkező lámpa számos extrával megfűszerezve, akár távirányítóval is vezérelhető. Szélesen terít, homogén a fénye, rendkívüli messzire látunk vele, bevilágít mindent. Bátran ajánljuk a legdurvább terepre, országúton pedig nem tudunk olyan gyorsan menni, hogy ennek a lámpának a fénye kevés legyen. A lámpakörkép összesítését ITT találod!

Ajánlott fogyasztói ár: 86 990 Ft
További információkért kattints ide.

 

 

Hozzászólások

Írd ide a hozzászólásod:

Leave a reply

Kerékpár magazin - Bikemag.hu - Hírek, tesztek, versenyek
Logo