2016-ra hozta ki a Mavic a kedvező árú, belső nélkül is használható kerékszettjét mountain bike XC/maraton használatra. Mivel az ára miatt Magyarországon nagy érdeklődésre tarthat számot, természetesen teszteltük is idén.
Hiánypótló, mert 100 000 ...
Nemcsak a legendás mountain bike versenykerék, a Mavic Crossmax karbon változatát hozták ki a franciák 2017-re... Még az all-mountain kategóriában is szénszálas felnivel építik a jövő évi csúcsmodellt!
Mielőtt azonban végigsorolnánk a kínálat ...
A Mavic kerékszettek a méltán legendás felnitechnológiára, illetve a 80-as években kifejlesztett, megbízható ipari csapágyas agyakra épülnek. A francia gyártó az egyik első piaci szereplőként kínált kész, „gyári” kerékszettet, amely alapja a ...
Az abroncsok jelentik a folyamatosságot a Mavic gazdag, immár 125 éves történetében. Mint ahogy köztudott, a mára legendává vált francia márka első nagy dobása az alumíniumabroncs-gyártás tökéletesítése volt, az 1934-es Tour de France győztese ...
Jan Deckx, belga feltaláló a kerékpár nem más részegységét értelmezte újra, mint magát a kereket… A találmány D-Fix névre hallgat.
Videón a D-fix:
A Cycling Weekly pénteki cikkében egy finoman szólva is merész találmányt láthatunk, ami szakít ...
A DT Swiss háza táján az utóbbi néhány évben dinamikus márkaépítést tapasztalhattunk, a paletta bővülésével együtt a termelés volumene is jelentősen nőtt. Ritka a kerékpáriparban az ilyen látványos előretörés, főként egy olyan gyártótól, amelyik ...
A 2013-as Eurobike Award díjazott terméke, a GAADI tömlő immár hazánkban is elérhető. Az innovatív találmány megreformálja a belsőkről alkotott képünket: a szabadalmaztatott megoldás több gyakran fellépő defektszerelési problémára kínál praktikus ...
A szabadonfutó a 19. század utolsó éveiben jelent meg. Bár szabadalmaztatása már évekkel ezt megelőzően megtörtént, hiányzott még valami, amely lehetővé tette alkalmazását: a megbízható fék. Amíg a feltalálók nem tudtak működőképes fékrendszerrel ...
Egy gyári kerékszett szinte mindig jobb, mint egy hagyományosan épített! De miért?
Az Easton-t leginkább nyeregcsöveikről, és kormányaikról ismerjük, hiszen ezekkel alapozták meg a hírnevüket. Köztudottan nagyon erős alkatrészeket gyártanak. Évről ...
Egy gyári kerékszett szinte mindig jobb, mint egy hagyományosan épített! De miért?
Az Easton-t leginkább nyeregcsöveikről, és kormányaikról ismerjük, hiszen ezekkel alapozták meg a hírnevüket. Köztudottan nagyon erős alkatrészeket gyártanak. Évről ...