kerékpár technikai fejlesztések
Vannak dolgok, melyek kis befolyással vannak a kerékpározási élményre, és vannak olyanok, amelyek elképesztő mértékben befolyásolják azt. Ez a cucc az utóbbi.
Bár országúton már évek óta jelen van a karbon kerékpár felni, mint technológia, de amíg ...
Az agydinamó nehéz, visszafog, csúnya, és különben is: nem vagyunk mi taták...! Biztos?
Az agydinamót a legtöbb kerékpáros valami dög nehéz, csúnya vasdarabbal azonosítja, amit tatáknak való városi gépekbe szoktak szerelni. Van ilyen is. De azért ...
Egy csövet meg lehet hajlítani, vagy lehet eleve görbe alakúra gyártani. Mi lesz a különbség a végeredményben?
Már több mint 10 éve, csak karbon kormányokat használok. Nem. Mégsem. A BMX-emnek Cro-Mo kormánya van, de csak azért, mert oda az a ...
Ultra-király, vagy ipari hulladék? Na ettől a cucctól leteszed a hajadat. Erről aztán tényleg nehéz eldönteni, hogy a sötét oldal követe, vagy az erő jó oldalán áll-e...
A tegnapi dózis után, ma tovább "agyalunk". Kb. 20 évvel ezelőtt, amikor ...
Sok cégek azért van trekking és túra kerékpárja, hogy ilyen is legyen a palettán, és mert ilyet biztosan sok ember vesz. És van egy cég, akinek a hitvallása, hogy ultra-komoly világjáró kerékpárokat építsen: Koga Miyata.
A Koga-Miyata az a cég, aki ...
25 hónappal ezelőtt ezt írtam: Garantáltan hallotok még felőlem... ahogy a T800-as Terminator mondta: „I'll Be Back” Most újra itt vagyok.
Volt időközben egy kecsegtető irányvonal (M55), ami sajnos nem jött össze. Így hát váltanom kellett, immár ...
Hidraulikus, de mégiscsak láncváltó. 175 grammot ráver az XTR-re. Kellene 2000 dollárért? Van, aki szerint az Acros Age egy műszaki remekmű, mások szerint fölösleges „tévút”, ami ráadásul elképesztően költséges is. Na de mégis, akkor melyik? Kinek ...