fbpx
kerékpár technikai fejlesztések

ATom blog: A legkomolyabb fejlesztés

Vannak dolgok, melyek kis befolyással vannak a kerékpározási élményre, és vannak olyanok, amelyek elképesztő mértékben befolyásolják azt. Ez a cucc az utóbbi. Bár országúton már évek óta jelen van a karbon kerékpár felni, mint technológia, de amíg ...

ATom blog: Az agydinamók “Rolls Royce”-a

Az agydinamó nehéz, visszafog, csúnya, és különben is: nem vagyunk mi taták...! Biztos? Az agydinamót a legtöbb kerékpáros valami dög nehéz, csúnya vasdarabbal azonosítja, amit tatáknak való városi gépekbe szoktak szerelni. Van ilyen is. De azért ...

ATom blog: A tökéletes kormány alapanyag

Egy csövet meg lehet hajlítani, vagy lehet eleve görbe alakúra gyártani. Mi lesz a különbség a végeredményben? Már több mint 10 éve, csak karbon kormányokat használok. Nem. Mégsem. A BMX-emnek Cro-Mo kormánya van, de csak azért, mert oda az a ...

ATom blog: A zseniális: Műanyag agyvelő acél koponyában

Ultra-király, vagy ipari hulladék? Na ettől a cucctól leteszed a hajadat. Erről aztán tényleg nehéz eldönteni, hogy a sötét oldal követe, vagy az erő jó oldalán áll-e... A tegnapi dózis után, ma tovább "agyalunk". Kb. 20 évvel ezelőtt, amikor ...

ATom blog: Koga-Miyata – avagy tekerj ki a világ végére

Sok cégek azért van trekking és túra kerékpárja, hogy ilyen is legyen a palettán, és mert ilyet biztosan sok ember vesz. És van egy cég, akinek a hitvallása, hogy ultra-komoly világjáró kerékpárokat építsen: Koga Miyata. A Koga-Miyata az a cég, aki ...

ATom blog start: Semmi bulvár bullshit, csak a VASAK!

25 hónappal ezelőtt ezt írtam: Garantáltan hallotok még felőlem... ahogy a T800-as Terminator mondta: „I'll Be Back” Most újra itt vagyok. Volt időközben egy kecsegtető irányvonal (M55), ami sajnos nem jött össze. Így hát váltanom kellett, immár ...

ATom blog: Acros AGE – a hidraulikus láncváltó

Hidraulikus, de mégiscsak láncváltó. 175 grammot ráver az XTR-re. Kellene 2000 dollárért? Van, aki szerint az Acros Age egy műszaki remekmű, mások szerint fölösleges „tévút”, ami ráadásul elképesztően költséges is. Na de mégis, akkor melyik? Kinek ...

Kerékpár magazin - Bikemag.hu - Hírek, tesztek, versenyek
Logo