Egy kimerítő bringázás után nincs frissítőbb, mint egy kiadós zuhanyzás: megfáradt testünk ettől szinte újjászületik. Így van ezzel az immár háromszoros világbajnok Peter Sagan is, aki olyan profi felszereléssel zuhanyzik, amilyenhez a kerékpárján is hozzászokott. Kövesd velünk Sagant a zuhany alá!
A háromszoros világbajnok Peter Sagant valószínűleg egyetlen kerékpársport-rajongónak sem kell bemutatnunk, jelenleg a világ egyik legismertebb és -elismertebb kerékpárosa, sportrajongók millióinak nyújt inspirációt. 27 évesen a profi versenyeken aratott győzelmeinek sora már több lapon fér csak el, a három zsinórban elnyert világbajnoki cím pedig páratlan bravúr az országúti kerékpársportban. Az idei szezonban a világbajnok a Bora-Hansgrohe World Tour csapatot erősíti, ő a csapat kimagasló egyénisége. A csapat összeállítása során a Hansgrohe ragaszkodott Sagan személyéhez. A két német márka egy ütőképes csapatot szeretett volna létrehozni, és a mai pelotonban kétségtelenül Sagan az egyik legnagyobb „sztár”, méltó a patinás cégek hírnevéhez.
Miért választotta a Hansgrohe a kerékpársportot?
A Hansgrohe számára fontos a fenntarthatóság és a környezetvédelem. A maguk részéről ehhez energiatakarékos termékek gyártásával járulnak hozzá, mely a gyakorlatban azt jelenti, hogy a technológiájuknak köszönhetően csaptelepeik fogyasztását az átlagos 13 liter/percről 5,2 liter/percre csökkentették. Ezzel akár 60%-kal csökkenhet a vízfelhasználás, ami további energiafelhasználás csökkenést eredményez, így csökken a gáz vagy áramfogyasztás. Ebből az elkötelezettségből adódóan fontosnak tartották, hogy egy olyan sportágat válasszanak, amely természetközeli, látványos, világszerte ismert és elismert, ugyanakkor kevésbé harsány és kevésbé vált elsősorban üzletté, mint számos más populáris sportág.
Miért pont Sagant választották?
A Hansgrohe és a Bora egy ütőképes csapatot akart, ezért építették föl a jelenlegi csapatot, és ugyan kétségtelenül Sagan az egyik legnagyobb „sztár”, azért vannak rajta kívül is igen kiváló bringások csapatban, elég ha Majkára vagy Bennettre gondolunk.
Ez miért jó Sagannak?
A Bora – Hansgrohe egy stabil hátterű csapat, és mindkét cég számára fontos a minőség. Ráadásul jól kiegészítik egymást, hiszen az egyik konyhai eszközöket, míg a másik szaniter termékeket gyárt, így egymástól nem idegenek és vannak kapcsolódási pontjaik. Sagannak mindez lehetőséget nyújt arra, hogy kilépjen az egyszerű promóciós szerepkörből és a saját brandjét is építgesse. Mindezt úgy, hogy közben ez az egész nem erőltetett, hiszen főzni mindenki szokott, zuhanyozni meg pláne. Ugyanakkor azáltal, hogy nem csak „szakmabeli” szponzorai vannak, növelheti ismertségét.
Mit kell tudni a Hansgrohe márkáról?
A 110 éves csaptelep- és zuhanygyártó hű elveihez, a „Made in Germany” mindig is meghatározó szerepet játszott a cég filozófiájában. A termékek 80 százaléka Németországban, a Fekete-erdőben gyártott, összesen hat saját gyáregységükben, melyet aztán a világ minden kontinensén, kereken 130 országába szállítanak. A vállalat a minőségbiztosítás terén is az élen jár, kizárólag magas minőségű anyagokat használ, fenntartható módon végzi a gyártást, innovatívan gondolkodik és jövőbe mutató kutatásokat folytat. Ez az igényesség és profizmus jellemzi a kerékpárcsapatot is, amelyben a versenyzők megtalálják számításukat, sikerorientáltak. Ez már az idei első versenyszezonban is jól megmutatkozott.
Mitől lesz világbajnoki szintű egy zuhanyfej?
A Hansgrohe tudja, hogy a kerékpárosok számára fontos a technológia és az ütős design, ezért Sagan a jelenleg futó Raindance Select 120 kampány reklámarca. A világbajnoknak dedikált Raindance Select 120 zuhanyfej igazi műremek, ezt az IF Design díja nélkül is könnyű lenne észrevenni. A zuhanyfej nemcsak kívülről, de működésében is különleges, az AirPower technológiájú zuhany vízsugártárcsája nagy felületen levegőt szív be. Ez a szó legszorosabb értelmében felkavarja a beáramló vizet, ezért egy liter vízre mintegy három liter levegő jut, mellyel hatékonyan használhatja az értékes vizet. A zuhanyfejen található Select gombbal kényelmes a vízsugár választás: a RainAir vízsugár típus lágy, levegővel dúsított és vízesésszerű, a koncentráltabb Rain pl. a sampon hajból való kiöblítésére kiválóan alkalmas, míg a WhirlAir a koncentrált masszázs sugár igazi biciklis funkció, ugyanis az erős vízsugár érezhetően izomlazító hatású. A zuhanyfejek legnagyobb gyilkosa a vízkő, ezért a Hansgrohe rugalmas szilikon gömbökkel látta el csaptelepeinek levegőztetőit és zuhanyainak vízsugár fúvókáit. Ez a QuickClean technológia, mellyel a a szennyeződések és a vízkő egyszerűen letörölhetők a zuhanyfejről, ezért hosszabb ideig maradnak működőképesek.
Kíváncsi vagy a zuhanyfejek „fékváltókarjára”? Szeretnél magadnak egy világbajnoki szintű zuhanyfejet? A harmadik világbajnoki cím ihlette “Sagan-akció” keretében Peter kedvenc kézi zuhanyára – a Raindance Select 120 3-jet-re – a cikk megjelenését is támogató Hansgrohe 2017. november 30-ig akciós árat biztosít. Az akció részleteit itt találod.