Sokféleképpen vásárolhatunk kerékpárt. Itthon is. Azonban ha Nyugaton járunk, szívesen betérünk akár nézelődni is egy impozáns, szalon-jellegű kerékpárüzletbe. Mert ahhoz hasonló nálunk nincs. Egészen mostanáig. A megújult Bringaland olyasvalami, ami Magyarországon eddig nem volt. Győződj meg róla személyesen…
A Bringaland Kerékpárüzletet eddig is az ország legnagyobb illetve legjobb bringaboltjai között tartottunk számon. Eddig is azon kevesek közé tartozott, melyeket jó szívvel ajánlottunk a bringázásban kevésbé járatos ismerősöktől kezdve a határozott igényekkel rendelkező kerékpáros cimborákig. Miért volt egyáltalán szükség változásra?
A Bringaland 7 évig üzemelt egy 160 nm-es alapterületen. A mostani bolt óriási bővítést jelent, a teljes üzlettér mintegy 400 nm, a szociális helységek és raktárak nélkül. Egyértelmű célkitűzés volt, egy olyan kerékpárbolt létrehozása, amire azt mondják az ügyfeleink: „Nem kell már a sógorokhoz látogatni, ha kerékpárszalonba mennénk”. A teljes beruházást és kialakítást ez a mottó határozta meg – meséli Firnstál Gábor, a cég ügyvezetője.
Ezt a mottót mi is érezzük, miközben a rendkívül tágas és szellős üzletben sétálgatunk. Itt bizony tényleg van egy rakás csúcsmodell, megcsodálható, megérinthető, megvásárolható, azonnal. Eközben nem feledkeztek meg a kerékpárt közlekedésre használókról és a teljesen hobby felhasználókról sem, a készleten lévő mintegy 500 kerékpár és további 5000 kiegészítő termék mindenből az igényességet sugározza.
Feltűnő, hogy itt minden négyzetméter tudatosan a kerékpár-vásárlók minél jobb kiszolgálása érdekében lett kialakítva, felvetődik a kérdés, mennyi munkát kell belefektetni, hogy a vásárlót hatalmába keríthesse ez a jó érzés és a bizalom?
Az üzlethelység rossz állapotban volt, teljes átalakításra és felújításra volt szükség. A nagy belmagasság lehetőséget adott egy 200 nm-es galériára is. Az építkezés során elsődleges szempont volt,hogy letisztult környezetben szeretnénk megjeleníteni a jó minőségű termékeket és kiszolgálni a vásárlókat – tudhatjuk meg Gábortól.
Ne keressünk itt olcsó, gagyi termékeket, az üzlet boldog vásárlókat szeretne viszontlátni, akik minden esetben elégedettek voltak a vásárolt termékkel. A bóvli ebbe nem fér bele. A kirakatban egy 3.5 milliós Specialized Venge Vias feszít, nemrégiben egy ilyen kerékpárral nyert szakaszt a Tour-on Marcel Kittel alatt.
Ha csak kerékszettre van szükséged, akkor is a legjobbak közül válogathatsz, a Fulcrum a profi versenyzők igényeit is kielégíti, de a legtovább strapálható, kedvező árú gyári kerékszettekre is van opciójuk. Ha minőségi kiegészítőkkel akarod tuningolni a bringát, válassz a 3T kínálatából, ha csak egyszerűen jó minőségre vágysz alacsonyabb árszinten, arra is van alternatíva.
Gábortól azt is megtudhatjuk, hogy szándékosan nem akarnak minden márkát tartani, szerintük az egy nehezen kezelhető állapotot eredményez: Kevesebb, de jó márkára könnyebb fókuszálni. Így napi kapcsolatban vagyunk a beszállítókkal és az értékesítők is felkészültebbek tudnak lenni a választékból. A forgalmazott márkákkal kapcsolatban kevés olyan speciális igény volt, amit ne tudtunk volna kezelni, ez akkor kivitelezhető, ha a forgalmazott márkáiról mindent tud az ember.
A termékek ún. sínes falakon sorakoznak, minden rendezett és letisztult, itt már nyoma sincs a zsúfolt és rendezetlen polcoknak és a dobozokban hánykolódó termékeknek… A ruházati termékeket is alaposan megvizsgálhatod, nem kell ehhez kicsomagoltatni a raktárból kihozott zacskóból, dobozból, ha kedved tartja, a próbafülkében felpróbálhatsz bármit.
Rengeteg egyeztetés történt a beszállítókkal is a végső boltberendezéssel kapcsolatban, a piacvezető kerékpáros márkák nemzetközi, úgynevezett elit üzleteivel megegyező termékek és displayek kerültek be az üzletbe. Nagy hangsúlyt kaptak a fotók is, mintegy 200 nm falfelületet díszítenek a képek. A bolt legmeghatározóbb képe a földszinten lévő „Stelvio-fal”, Európa egyik leghíresebb emelkedőjének panorámájával. Tudjuk, hogy rengeteg magyart volt már kint tekerni rajta (ahogyan mi is) és ez egy felejthetetlen hely – árulja el Gábor.
Ha pedig már a sztorizgatásnál tartunk, erre is többféle lehetőség van a Bringalandban. Kerékpárboltokban általában a szerviz a „törzsvásárlók klubhelyisége”, de itt sokkal jobb alternatívát találunk és még a szerelőket sem zavarjuk a szezonban igencsak megszaporodó munka közben…
A Bringalandban egy kávézót is kialakítottak, ami klubhelyiségként funkcionál, egy cappuccino mellett akár a Tour de France adott szakaszát is megtekinthetjük. Természetesen klubesteket, egyéb programokat is terveznek a későbbiek folyamán a Bringalandban.
Itt már régóta nem csak kerékpár-eladásról szól a történet, említhetnénk a bringa és egyéb beállításokban segítséget nyújtó szolgáltatást külön helyiségben, vagy a szerveződő edzéseket, tesztprogramokat. Idén nyáron pedig újabb hatalmas lépést sikerült tenni előre, kíváncsian várjuk a folytatást, sok sikert kívánunk!
Bővebb információk: http://www.bringaland.hu/
Elérhetőségek: http://bringaland.hu/elerhetoseg.html
További képek: