2016 KTM Lycan 27.5”
Eggyel hosszabb rugóúttal rendelkezik, de ugyanazt az új SLL hátsórészt tartalmazza, mint a Scarp, csak itt minden a 650B-s kerekekhez van igazítva. Besorolása szerint touring/trail felhasználásra készül, hátul 125 mm-es, elöl 130-as rugóúttal.
Már eleve úgy alakították ki a geometriát és a sárférőhelyet hogy 3”-os gumival is kompatibilis legyen, ami már a 27+ szabványak felel meg.
Minden másban megegyezik a Scarppal, azaz 148 mm-es a papucstávolság, tapered a fejcső, press fit a középrész, és akár Di2 kábeleket is fogad.
2016 KTM Kapoho 27+
Dedikáltan 27+-os bringát szeretnél? Ok nem egy fatbike, de legalább nem annyira feltűnő személyiség az új Kapoho. Triplán húzott alumíniumból készül a váz, és integrált kábelezést kapott. Fejcsöve tapered, középrésze press fit.
A hátsó háromszög Straight Line Link rendszerű, azaz nagyon aktív, érzékeny, és lináris mozgású. A 125 mm-es rugóút a 3”-os gumikkal komoly kényelmet biztosít, főleg saras, laza talajon. Ami nem mellékes, kinézetre nagyon harmonikus még a ballonos gumik ellenére is!
2016 KTM Macina Kapoho 27+
Az előbbiekben megismert Kapoho elektromos (pedelec) kivitele Bosch Performance CX motorral és terepen is 50-60 km-es hatótávval. Ez a kategória főleg tőlünk nyugatra kedvelt, ami főleg azért lehet mert aránylag magas a hazai bérekhez képest a pedelec kerékpárok ára. A Performance XC rendszer akár 45 km/h-s tempóra is képes, még hegynek fölfelé is! A 130/125 mm-es rugóút a 3”-os gumikkal és az elektromos hajtással kombinálva komoly rombolót varázsol a Kapohoból.
Most pedig már csak egy kis türelmet kérünk, és hamarosan jelentkezünk a tesztekkel is!