Ha szeretnénk megérteni, hogyan működik egy-egy marketingeszköz, akkor a sport példáin keresztül remekül lehet szemléltetni ezeket. Például, ha a keresőoptimalizálás működését akarjuk bemutatni, akkor a hosszútávfutáshoz lehetne a legjobban hasonlítani.
Nem egy sprintet kell elképzelni, amivel pillanatok alatt eljutunk A-ból B-be, hanem egy egyenletes tempójú, kitartást igénylő haladást, mely végül sokkal messzebbre juttathat minket, mint bármely más megoldás.
A keresőoptimalizálás összetett folyamata által stabil weboldal forgalomra tehetünk szert, ami biztosítja az online vállalkozásunk gördülékeny működését. Ha szeretnél ebbe belefogni, akkor mindenképp szükséged lesz valamilyen SEO szolgáltatás igénybevételére a hatékonyság érdekében.
Ez a keresőoptimalizálás lényege
A SEO (Search Engine Optimization) egy sok összetevős teendőegyüttes, melynek során a weboldal háttérbeállításait, szöveges tartalmait, külső- és belső linkeit is hozzá kell igazítani a meghatározott célokhoz.
A folyamat lényege, hogy minden lépéssel növeljük a weboldalunk láthatóságát a keresőmotorok szemében. A jobb láthatóság elősegíti az előkelő Google helyezések megszerzését meghatározott keresőszavak esetén, ami egyenes utat jelent a magasabb látogatószám felé.
SEO vagy PPC?
Fontos kiemelni, hogy fizetett hirdetések és a keresőoptimalizálás két külön értékesítési csatornát nyithatnak meg számunkra, így nem feltétlenül egymás helyettesítőiként, hanem inkább egymás kiegészítőiként érdemes rájuk tekinteni.
Azt, hogy melyik illik jelenleg a legjobban a céljaidhoz, azt az adott marketingeszköz tulajdonságaiból döntheted el.
A fizetett hirdetések által gyorsan növelheted a webforgalmat, ám a látogatók csakis addig érkeznek hozzád, míg futtatod a kampányokat. Hátránya, hogy bizonyos területeken különösen költséges lehet.
A SEO egy lassabb folyamat, de cserébe csak addig kell rá jelentősebb összegeket költeni, amíg a jó Google helyezéseket meg nem szerzed – ezután minimális ráfordítással és odafigyeléssel stabilizálható az állapot. Ez a módszer csak hónapok, esetleg évek távlatában fogja jelentősen növelni a bevételeid, ám hosszú távon olcsó és hatékony vevőszerző stratégia lehet.
Ha a Google élére akarsz kerülni, ne habozz!
A legrosszabb, amit tehetsz, hogyha halogatod a keresőoptimalizálási folyamatok elindítását. Bár nem holnaptól fognak dőlni hozzád a látogatók, minél később vágsz bele, annál később látod majd az eredményt.
Félni nincs okod, hiszen a SEO szolgáltatások mögött álló szakemberek nap mint nap ezzel foglalkoznak, tehát tökéletesen átlátják, miképp tudják fejleszteni a honlapod. Ha megfogadod a tanácsaikat, garantált a siker!
Vágj bele minél előbb, hiszen tudod, ez olyan, mint a hosszútávfutás: ott sem 10 másodperc múlva érsz el a célvonalig, de el kell kezdened futni (vagy legalább kocogni) ahhoz, hogy egyszer megnyerhesd a versenyt!
(X) Támogatott tartalom