Az agydinamó nehéz, visszafog, csúnya, és különben is: nem vagyunk mi taták...! Biztos?
Az agydinamót a legtöbb kerékpáros valami dög nehéz, csúnya vasdarabbal azonosítja, amit tatáknak való városi gépekbe szoktak szerelni. Van ilyen is. De azért ...
Egy csövet meg lehet hajlítani, vagy lehet eleve görbe alakúra gyártani. Mi lesz a különbség a végeredményben?
Már több mint 10 éve, csak karbon kormányokat használok. Nem. Mégsem. A BMX-emnek Cro-Mo kormánya van, de csak azért, mert oda az a ...
Ultra-király, vagy ipari hulladék? Na ettől a cucctól leteszed a hajadat. Erről aztán tényleg nehéz eldönteni, hogy a sötét oldal követe, vagy az erő jó oldalán áll-e...
A tegnapi dózis után, ma tovább "agyalunk". Kb. 20 évvel ezelőtt, amikor ...
Kinek a pap, kinek a papné, de azért a gyémánt legyen gyémánt, és a cső pedig legyen cső.
Szerencsére azért van néhány cég, aki szembe megy az árral. Pedig mostanában sajnos nem trendi, hogy a kerékpár váznak kerékpár váz alakja legyen. ...
Az Eurobike kiállításon legalább 10 olyan gépbe futottunk bele, mint amilyen ez is. Nem, nem pusztán karbon gépbe. Hanem olyan bicajba, amin első ránézésre mintha nem is lenne fék.
Az extrém módon aerodinamikus kialakítású időfutam gépeknél ez ...
Vannak a nagy mellű nők. Van a "húúúb.zmeg". És van Lolo Ferrari. Az Alutech 10 éve még ez utóbbi volt. De mára már...
Több mint 10 éve járok különböző kerékpáros kiállításokra. Az Alutech a kezdetektől fogva képviselteti magát ezeken. Kivétel ...
Hentesnél:
- Kérnénk 20 dekányi AX-Lightness-t.
- A kormány, stucni, nyereg, és nyeregcső 23 deka lett. Maradhat?
- Naaa jó. Egye fene...
Valamikor 2002 tájékán volt a német Bike-ban egy kormányteszt, amiben a tesztgyőztes Syntace kormányok ...
Sok cégek azért van trekking és túra kerékpárja, hogy ilyen is legyen a palettán, és mert ilyet biztosan sok ember vesz. És van egy cég, akinek a hitvallása, hogy ultra-komoly világjáró kerékpárokat építsen: Koga Miyata.
A Koga-Miyata az a cég, aki ...
Vannak cégek, akiknél a fejlesztés alatt nem a jövő évi új színeket értik...Vannak cégek, akiknél az "átmatricázás" nem ismert fogalom. Nem is használnak matricát... Most egy ilyet mutatunk be: Reset Racing Components
A Reset Racing Components egy ...
25 hónappal ezelőtt ezt írtam: Garantáltan hallotok még felőlem... ahogy a T800-as Terminator mondta: „I'll Be Back” Most újra itt vagyok.
Volt időközben egy kecsegtető irányvonal (M55), ami sajnos nem jött össze. Így hát váltanom kellett, immár ...
Hidraulikus, de mégiscsak láncváltó. 175 grammot ráver az XTR-re. Kellene 2000 dollárért? Van, aki szerint az Acros Age egy műszaki remekmű, mások szerint fölösleges „tévút”, ami ráadásul elképesztően költséges is. Na de mégis, akkor melyik? Kinek ...