fbpx
blogok

ATom blog: Az agydinamók “Rolls Royce”-a

Az agydinamó nehéz, visszafog, csúnya, és különben is: nem vagyunk mi taták...! Biztos? Az agydinamót a legtöbb kerékpáros valami dög nehéz, csúnya vasdarabbal azonosítja, amit tatáknak való városi gépekbe szoktak szerelni. Van ilyen is. De azért ...

ATom blog: A tökéletes kormány alapanyag

Egy csövet meg lehet hajlítani, vagy lehet eleve görbe alakúra gyártani. Mi lesz a különbség a végeredményben? Már több mint 10 éve, csak karbon kormányokat használok. Nem. Mégsem. A BMX-emnek Cro-Mo kormánya van, de csak azért, mert oda az a ...

ATom blog: A zseniális: Műanyag agyvelő acél koponyában

Ultra-király, vagy ipari hulladék? Na ettől a cucctól leteszed a hajadat. Erről aztán tényleg nehéz eldönteni, hogy a sötét oldal követe, vagy az erő jó oldalán áll-e... A tegnapi dózis után, ma tovább "agyalunk". Kb. 20 évvel ezelőtt, amikor ...

ATom blog: a klasszikus szépség

Kinek a pap, kinek a papné, de azért a gyémánt legyen gyémánt, és a cső pedig legyen cső. Szerencsére azért van néhány cég, aki szembe megy az árral. Pedig mostanában sajnos nem trendi, hogy a kerékpár váznak kerékpár váz alakja legyen. ...

ATom blog: Kell az országútra V-fék? Parasztvakítás, vagy valós fejlesztés?

Az Eurobike kiállításon legalább 10 olyan gépbe futottunk bele, mint amilyen ez is. Nem, nem pusztán karbon gépbe. Hanem olyan bicajba, amin első ránézésre mintha nem is lenne fék.  Az extrém módon aerodinamikus kialakítású időfutam gépeknél ez ...

ATom blog: Alutech – az ördög maga

Vannak a nagy mellű nők. Van a "húúúb.zmeg". És van Lolo Ferrari. Az Alutech 10 éve még ez utóbbi volt. De mára már... Több mint 10 éve járok különböző kerékpáros kiállításokra. Az Alutech a kezdetektől fogva képviselteti magát ezeken. Kivétel ...

ATom blog: AX-Lightness, avagy Meddig feszegetheted a határokat?

Hentesnél:  - Kérnénk 20 dekányi AX-Lightness-t.  - A kormány, stucni, nyereg, és nyeregcső 23 deka lett. Maradhat?  - Naaa jó. Egye fene... Valamikor 2002 tájékán volt a német Bike-ban egy kormányteszt, amiben a tesztgyőztes Syntace kormányok ...

ATom blog: Koga-Miyata – avagy tekerj ki a világ végére

Sok cégek azért van trekking és túra kerékpárja, hogy ilyen is legyen a palettán, és mert ilyet biztosan sok ember vesz. És van egy cég, akinek a hitvallása, hogy ultra-komoly világjáró kerékpárokat építsen: Koga Miyata. A Koga-Miyata az a cég, aki ...

ATom blog: Reset Racing – az igazi innováció

Vannak cégek, akiknél a fejlesztés alatt nem a jövő évi új színeket értik...Vannak cégek, akiknél az "átmatricázás" nem ismert fogalom. Nem is használnak matricát... Most egy ilyet mutatunk be: Reset Racing Components A Reset Racing Components egy ...

ATom blog start: Semmi bulvár bullshit, csak a VASAK!

25 hónappal ezelőtt ezt írtam: Garantáltan hallotok még felőlem... ahogy a T800-as Terminator mondta: „I'll Be Back” Most újra itt vagyok. Volt időközben egy kecsegtető irányvonal (M55), ami sajnos nem jött össze. Így hát váltanom kellett, immár ...

ATom blog: Acros AGE – a hidraulikus láncváltó

Hidraulikus, de mégiscsak láncváltó. 175 grammot ráver az XTR-re. Kellene 2000 dollárért? Van, aki szerint az Acros Age egy műszaki remekmű, mások szerint fölösleges „tévút”, ami ráadásul elképesztően költséges is. Na de mégis, akkor melyik? Kinek ...

Benkó Barbi blogja: “kicsit átértékeltem az életem”

Benkó Barbi legfrissebb blogjában "halálközeli élményről", a sárban rakoncátlankodó Sram XX1 rendszerről, fagyban (Langenlois) és hatalmas sárban (Bad Saeckingen) rendezett XCO-ról ír... Bad Saeckingen - fotó: Ruben Elstner Teljesen esélytelen, ...

Kerékpár magazin - Bikemag.hu - Hírek, tesztek, versenyek
Logo