A Rudy Project Racemaster az olasz cég legfrissebb csúcsmodellje, természetesen MIPS technológiával és a megszokott sportos designnal októberben érkezik!
A harminc éves olasz gyártó is koveti a meglehetősen zárt aero sisakok trendjét, amit az aero sisakok új generációját képviselő BOOST 01 modell fémjelez, mely kompakt, könnyű, lenyűgöző légellenállási tényezőkkel rendelkezik és még az oldalszélben a nyakra ható erőket is csökkenti. De most nem róla lesz szó…
Nem csak az MIPS technológiában merül ki az innováció, de a biztonság szempontjából ez a fejlesztés az egyik legfontosabb. Az MIPS héjszerkezet már jóval korszerűbb, mint az „egyszerű” InMold technológia, amikor összeolvasztják a külső műanyag héjat az EPS habréteggel. Itt a két réteg el tud forogni egymáshoz képest, csökkentve a fejre ható erőt.
A Racemasternél ráadásul maga a habréteg sem a megszokott EPS anyag, a sisakot a fejlett HexoCrush-technológia teszi kiemelkedően biztonságossá, melynek lelke a két különböző sűrűségű habból felépített habréteg. A hexagonális csúcsos struktúra segít hatékonyan elnyelni az ütésekből eredő erőt. A HexoCrush-technológiával készült sisak könnyű és garantáltan kisebb G-erő hatás éri fejünket benne, mint bármely más modellben!
A két védelmi réteget úgy kell elképzelni, mint az üres tojástartókat egymásra helyezve, amikor a csúcspontokon érintkeznek egymással. Amikor ütés éri a fejvédőt, ezek elmozdulnak, elfordulnak egymáshoz képest, így sokkal nagyobb erőt képesek elnyelni, mint egy homogén EPS anyag. Mindezt a legfejlettebb RSR9-es fejméret állító rendszerrel kombinálják, hogy a védőrétegek pontosan úgy illeszkedjenek a fejünkre, ahogy kell.
Következzenek az apróságok, mint amilyen az új „garage” névre hallgató szemüveg-tartó „fiók”. Ismerős az a helyzet, amikor a szemüveged leveszed – menetközben vagy épp mert beléptél egy helyiségbe – és a mezed nyakára akasztva vagy épp a sisak szellőzőnyílásaiba dugdosva próbálsz helyet keresni neki? Nos, a kis gumírozott háló nem engedi kicsúszni a szemüveget, ugyanakkor megakadályozza, hogy a fejedhez érjenek a szárak. A szemüvegszára nem szúrja a fejünk, és a sisak szellőzését sem rontja a garázs.
Szintén fontos megemlíteni az egy éves ingyenes ICEDOT regisztrációt. Kapsz egy kódot az ICEDOT sürgősségi azonosító- és bejelentőrendszerhez, aminek segítségével a kiérkező mentősök könnyebben tudnak ellátni, ha nem vagy eszméletednél. Felszerelhető a sisak hátsó részére az ICEDOT szenzor is, ami a gravitációs szenzornak köszönhetően automatikusan riasztást küld, ha akkorát esel, hogy segítségre szorulsz. De ezt külön kell megvásárolni.
A Racemaster sisakok MIPS és nem MIPS változatban is készülnek majd. Az MIPS kivitelből fekete és fehér szín lesz elérhető, a többi modell kiegészül a yellow fluo, és titanium red színnel is, illetve a 2017-re felálló Bahrain Merida profi országúti csapat is Rudy Project sisakot fog használni, arany színű „Team” kivitel is. A Racemaster 59 900 Forinttól lesz elérhető október végétől – MIPS-technológiával 79 900 Ft!
ÁLTALÁNOS JELLEMZŐI:
méretek: S-M (54-58 cm), L (59-61 cm)
súlyok: S-M 270 gramm, L 300 gramm
szabványok: CE 89/686 EEC, EN 1078, CPSC 12.03, AS/NZS 2063
szellőzőnyílások: 17
– HexoCrush-technológia
– dupla InMold-technológia
– Impact Protection Grid
– RSR9 racsnis tarkórögzítés
– normál szivacsozás tartozéka
– bogárhálós szivacsozás tartozéka
– napellenző tartozéka
– egyéves ingyenes ICEDOT regisztrációs kód tartozéka
– elérhető MIPS-technológiával is
– fényvisszaverős pántok
– szemüvegtartó garázs
– 1 év garanciával
KIEGÉSZÍTŐK:
A Racemasterhez is külön megvásárolható lesz a normál- (C0 00 03 69) és a bogárhálós (C0 00 03 68) szivacsozás, valamint a napellenző (fehér-AC 40 00 44, fekete-AC 40 00 45, szürke-AC 40 00 46) is.
További információk: http://webshop.rudyproject.hu/?id=dd5308b15c714c319042b9653570f667&p=statikus&name=racemaster