Nagyon régen jelent meg cikkünk az internetes kereskedelemmel kapcsolatban, és bizony az utóbbi pár évben gyökeresen átalakultak a bringások vásárlási szokásai. Mit érdemes ma tudni az online vásárlásokról? És ki a trónkövetelő?
Régen minden más volt (közhely ON). A versenyek eredményeit a következő havi MBAH magazinból tudtuk meg, az új cuccokat a TSH kiállításon ismerhettük meg, kerékpárért, szervizeltetni pedig a legközelebbi bringaboltba mentünk be. Ezeknek a dolgoknak volt előnye és hátránya is. Kicsit minden személyesebb, családiasabb volt, viszont némileg ki voltunk szolgáltatva a körülményeknek. Emlékszünk még, hogy az első Shimano V-fékre, a BR-M750-esre még fél évet vártunk azután, hogy a nehezen beszerzett német Bike magazinban hirdetett boltokban már régóta kapható volt.
Aztán megjelentek az első nagy hazai webshopok, melyek a „szokásos” technikát alkalmazták: minden van, a legolcsóbban. Persze a „minden” és a „legolcsóbb” sosem működött igazán. Több ezer termék volt belistázva, de sokszor belefutottál, hogy pont az nem volt ami kellett volna, mert a hazai nagykereskedelem ezt a tempót képtelen volt felvenni, és sajnos a mai napig van mit behozni ezen a téren.
A legnagyobb változást azonban az elmúlt 5-10 évben tapasztalhattuk meg. Előtte ugyanis a neten főleg alkatrészeket vásároltak a bringások, a kerékpárok miatt még mindig a fizikai helyekkel rendelkező boltokba mentek. Az uniós csatlakozás következtében megszűnt a vám, és a bonyolult postázás, így a környező országok webshopjai egyre nagyobb szeletet haraptak ki a hazai kereskedelemből, illetve megindultak a netes kerékpár vásárlások. Azonban sokan nem beszélték olyan szinten a nyelvet hogy az ÁSZF-et megértsék, vagy problémás esetben telefonáljanak, levelezzenek angolul vagy németül.
Mára teljesen megszokottá vált, hogy akár 6-800.000 forintot is átutalnak a bringások a webshopok számlájára, és úgy vesznek kerékpárt, hogy azt nem tapogatták meg. Mi hozta meg ezt a drasztikus változást? Többféle oka van ennek. Ma mindenre azonnal szükségünk van, ha összeállt a pénzünk a cuccra. Nem szeretjük amikor 1-2 termék közül kell választanunk, ellenben sokkal több infót várunk el a döntésünk meghozásához. Sajnos a hazai jövedelmi viszonyok között az ár is számít (bár nem ez a legfontosabb szempont, még ha sokan így is gondolják), és a neten pár perc alatt akár 10 „bolt” kínálata is összehasonlítható.
Persze az új biznisz megjelenésével sokan úgy gondolták, hogy „csak egy webshopot” kell nyitniuk, és máris özönlik a pénz, vagy visszatér az a kiesett bevétel, ami a megváltozott vásárlói szokások miatt elmaradt az utóbbi években. Komoly webshopot építeni, és üzemeltetni viszont pont ugyanolyan nehé feladat mint egy concept store üzletet működtetni. Nem lehet a „majd zárás után kattintok párat” mentalitással vevőket kiszolgálni. Eleinte azok vásároltak az interneten, akik komolyabban értettek a kerékpárokhoz, alkatrészekhez, és persze voltak a laikus próbálkozók, ami miatt az apróhirdetőnk lett tele cuccokkal a kompatibilitási problémák, illetve téves vásárlások miatt.
A Biciklikk.hu csütörtökön mutatkozott be nálunk először, és a webshopok generációjának következő lépcsőjét testesítik meg. Megértjük, hogy sok kérdés felmerült bennetek a „na még egy webshop” kapcsán, ezért lehetőséget adtunk nekik hogy bemutassák miben másabbak az átlagnál!
Kik vagyunk?
Mi a Biciklikk.hu-nál a fent leírtakkal tisztában vagyunk, hiszen 1994-óta foglalkozunk kerékpárok értékesítésével, az online világba pedig 2005-ben a hazai internet hajnalán léptünk be Laptopszalon oldalunkkkal, melynek forgalma tavaly 2 milliárd Forint volt és elnyerte az „év honlapja” díjat a webshop kategóriában. A Biciklikk.hu pedig üzletág bővítésként jött létre idén májusban, hiszen amihez értünk, az valójában az internetes kereskedelem. Tudjuk, hogy kell tálalni a termékeket, hogy azok a vásárlók számára gusztusosak legyenek, és tudjuk, hogy milyen szolgáltatásokat kell nyújtani a vásárlói igények maradéktalan kielégítésére.
Mit nyújtunk?
Tudjuk azt is, mennyire fontos ma a profi kiszolgálás, a felhasználóbarát weboldal, és a magas szintű szolgáltatás. Éppen ezért egy komplett csapat áll készen arra hogy válaszoljon a kérdéseidre, rendeljen, vagy postázzon neked. Weboldalunkon bőséges információt találsz a kerékpárokról, a felszereltség listán kívül vásárlást segítő mérettáblázatot, képgalériát, hamarosan pedig videókat is láthatsz a termékeknél. A kezelőfelület informatív, és áttekinthető, több lépcsős keresőnk segítségével pedig gyorsan megtalálod a számodra érdekes tételeket. Persze tisztában vagyunk vele, hogy ezekkel a tulajdonságokkal más webáruház is rendelkezhet. A következő sorokban inkább azt mutatjuk meg, amiben többet, mást tudunk nyújtani neked!
– 31 nap cseregarancia: Tartasz tőle, hogy nem jó a kerékpár, amit rendeltél online, mert nem tudtad kipróbálni? Ez miatt nem kell aggódnod, nálunk 31 napig kicserélheted a nálunk vásárolt kerékpárodat, ha nem vagy vele elégedett. Bővebben ITT olvashatsz róla.
– árgarancia: A jó ár nálunk garantált! Ha van máshol olcsóbban ugyanolyan kerékpár, mint nálunk, mi is odaadjuk annyiért. Bővebben ITT olvashatsz róla.
– 7 év garancia: Mennyi? Igen, 7 év minden általunk kínált kerékpár vázára, mert bízunk azokban a gyártókban akikkel kapcsolatban vagyunk. Bővebben ITT olvashatsz róla.
– 100% üzemkész kiszállítás: Webáruházunk egyedülálló módon teljesen, 100% üzemkészen (a kormány és a pedál is!) szállítja ki kerékpárodat, hogy Neked a beállítással, a szervizbe hurcolással már semmi gondod ne legyen! A Te dolgod mindössze annyi, hogy felülj rá és tekerj, élvezd választásod „gyümölcsét”. Bővebben ITT olvashatsz róla.
– Hotline távsegítség: Mi a kiválasztásnál és vásárlásod után sem hagyunk magadra! Használd korszerű online chat szolgáltatásunkat, vagy hívj minket bátran! Bővebben ITT olvashatsz róla.
– online hitel: Kerékpárt vásárolnál, de nem szeretnéd egy összegben kifizetni az egészet? Nálunk ez nem gond, csak válaszd ki a Cetelem Online Áruhitel opciót. Jelenleg futó akciónkban 10 havi, 0% THM-es, azaz ingyen hitelt biztosítunk minden kerékpárra. Bővebben ITT olvashatsz róla.
– háztól házig szerviz: Gondot okoz eljuttatni szervizbe a kerékpárod? Segítünk! Ha kell, futárt küldünk érte, és megjavítva visszaküldjük otthonodba. Nem kell fáradnod a szállítás nehézségeivel, mi elmegyünk kerékpárodért és elszállítjuk szakszervizünkbe! Miért? Mert számunkra a Te igényeid maximális kiszolgálása a cél. Bővebben ITT olvashatsz róla.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján azt láttuk hogy az internetes vásárlások során az ügyfelek a következő dolgoktól féltek a leginkább:
– személytelenség, alacsonyabb felelősségvállalás: nálunk ezzel szemben maximális a felelősségvállalás, hisz’ ezt már a BiciKlikk üzemeltetője a Laptopszalon Kft. is bebizonyította, illetve fizikai boltok, bemutatóterem meg nyitását kezdjük meg a közeljövőben, de átvételi pontjaink most is működnek az ország több pontján, tehát most is jelen vagyunk több helyen;
– megkapom az árut, de nem erre számítottam: nálunk: 31 napod van, hogy visszacseréld megvásárolt kerékpárodat, ha nem vagy vele elégedett, vagy a hamarosan megnyíló bemutatótermünkben fizikai boltjainkban is megnézheted, megtapinthatod élőben bizonyos termékeinket;
– megrendelek valamit és nem érkezik meg: nálunk: jól bevált és elismert futárcégekkel dolgozunk (MPL, GLS), így abszolút lekövethetőek a kiszállítások és azok teljes folyamata.
-ügyes hackerek belépnek a helyünkbe vásárlóként és módosíthatják adatainkat: nálunk ez nem lehetséges, mert titkosított csatornákon, titkosított protokollal kommunikálunk, így ez nem látható még a hackerek számára sem.
– nem jó a méret: nálunk rendelésed előtt oldalunkon teljes mérettáblázatok állnak rendelkezésedre, hogy meghatározhasd a pontos méretet. Ha elakadsz vagy segítségre van szükséged, szakembereink rendelkezésedre állnak chat-en, telefonon vagy e-mail-ben. Mi mindenben segítünk, kérlek saját érdekedben körültekintően vásárolj!
Közeli terveink között szerepel bemutatótermek, üzletek nyitása, pl. Pécsett, Budapesten a továbbiakban pedig az ország minden régiójában. Törekszünk az egyre nagyobb kínálat kialakítására, illetve tervezzük új márkák bevezetését is.
Reméljük sikerült minden, eddig akár fel sem merült kérdésedre is választ adnunk. Most pedig KATTINTS IDE és böngéssz a kínálatunkban!