Kerékpáros ruhák a Hervisben

Ahhoz, hogy komfortosan tudjunk bringázni, nem árt, ha a sportnak megfelelő ruházatot viselünk, azaz kerékpáros ruhában kerékpározunk. Sajnos ezeknek a ruhadaraboknak a beszerzése még a mai napig nehezebb, mint egy kerékpár megvásárlása, de szerencsénkre vannak olyan helyek, pl a Hervis, ahol széles modell- és méretválasztékból válogathatunk. A sportáruházlánc üzleteiben többféle kerékpározási stílusnak megfelelő ruhát találhatunk és ezenfelül még sisakot, cipőt és a bringázáshoz szükséges egyéb kiegészítőket is meg tudjuk vásárolni.

Idén ünnepli a 25. születésnapját hazánkban a Hervis, ezen időszak alatt a sportáruházlánc meghatározó szereplője lett a magyar sportfelszerelés piacnak, sok sporthoz lehet kapni eszközöket, ruházatot, köztük a kerékpározáshoz is. A bringások többsége az elmúlt évtizedek alatt már biztosan pozicionálta valahová a Hervis kerékpáros kínálatát, viszont idén változás történt, új minőségi márkák jelentek meg a sportáruházlánc üzleteiben, a kerékpároknál a KTM-en felül már olyan márkákkal találkozhatunk, mint a Corratec, a Head, a Giant, a Romet a Romet, a kiegészítőknél pedig megjelent a polcokon a Lezyne, a 100%, az Abus, a FOX, a Giro és 575, mellyel az eddigi választékot rendesen felturbózták. Eljutottunk odáig, hogy a minőségi bringánk mellé ruházatból és kiegészítőkből is meg tudjuk venni ugyanazt a minőséget.

A Hervisben kapható kerékpáros ruházat tőlem sem idegen, kb 15 évvel ezelőtt vásároltam Benger saját márkás mezt magamnak, aztán egy évvel később még egyet belőle, ez még az az időszak volt amikor még annyira sem lehetett kapni a kerékpárüzletekben ruházatot, mint manapság. Ez jelenleg is probléma, kevés olyan vidéki kerékpárüzlet van, aki teljes méretválasztékot tart egy-egy modellből, arról nem beszélve, hogy ezt többféle színből és fazonból meg kellene tenni. Szerencsére a kerékpáros ruházat után vágyódóknak létezik a Hervis, ahová be tudnak menni és többféle bringás ruhából tudnak válogatni. Természetesen ha már ott veszünk kerékpárt akkor a ruházat és a kiegészítők beszerzése is ott célszerű, főleg úgy, hogy pl KTM bringához teljes KTM ruházatot tudunk venni, de találunk még többféle márkás ruhát, fejvédőt és egyéb kiegészítőt is. Tavasszal mi is bementünk a legnagyobb kerékpáros választékkal rendelkező budapesti Hervisbe és megnéztük, hogy mi kapható.

Kerékpáros mezek

Széles választékban találhatók kerékpáros mezek a Hervisben, a belépő kategóriától a felső kategóriás modellekig megtalálhatunk mindent, legyen szó akár férfi, akár női modellekről. A kínálat nagy részét a kiváló ár-érték arányú saját márkás Benger és Kilimanjaro kerékpáros mezek adják, a belépő modellekhez olcsón hozzájuthatunk és ezekben már egy egész napos túrát is bevállalhatunk. A közép kategóriás Benger és Kilimanjaro felsők pedig ténylegesen az egyik legjobb vételek a hazai piacon. És ami még fontos, hogy a dizánjra is ügyeltek a tervezéskor.

KTM kerékpáros mezekből is komoly kínálattal találkozhatunk a Hervisben, a frissen vásárolt KTM kerékpárunk mellé egyből mezt is vehetünk, és nem csak férfi modelleket, hanem a feleségünkkel, barátnőnkkel is össze tudunk öltözni, mert női modellek széles skálája is megtalálható az üzletekben.

Ezenkívül a Head bringánkhoz is tudunk egyből Head kerékpáros mezt vásárolni, nem kell idegen márka mezével éktelenkednünk 🙂 . De a magyar gyártó, 575 stílusos mezei közül is válogathatunk, ha kerékpáros felső vásárlásán gondolkodunk.

Kerékpáros nadrágok

A kerékpáros nadrág az egyik legfontosabb eleme a bringás ruházatnak, ezért mindenképpen érdemes beruháznunk egy biciklis nadrágra már akkor is, ha csak a Velencei-tó körül szeretnénk tekerni egy kört. A fent említett mezekhez hasonlóan a Benger és a Kilimanjaro modellek teszik ki itt is a kínálat jelentős részét, a belépő kategóriás modellekhez rendkívül pénztárcabarát áron juthatunk, és mindenképpen fontos megemlíteni, hogy nem csak feszülős nadrágokat tudunk venni, hanem kicsit lazább szabású, betétes shortok is találhatók a Hervisben, így a kissé szégyellősek is ki tudják használni a kerékpáros nadrágok előnyeit.

Természetesen KTM-ből is vásárolhatunk többféle kerékpáros nadrágot a Hervisben, az egyszerűbb modellektől a felső kategóriás típusokig, amikben akár már versenyezhetünk is.

Kerékpáros sisakok

A kínálat bővüléssel kerékpáros sisak fronton történt nagyobb változás, a saját márkás és KTM sisakokon felül világmárkák kerültek be a Hervis áruházak polcaira. Például az Abust olvasóinknak valószínűleg nem kell bemutatni, top kategóriás sisakokat gyárt a német márka, amiket profi versenyzők is használnak. A Hervisben megtalálható az Abustól MTB, országúti és gyerek sisak is. A Giro szintén nem a névtelen márkák közé tartozik, néhány Tour de France-t nyertek már a márka fejvédőiben és szintén több modell megtalálható a Hervisben. Igazi különlegesség a 100%, ami az elmúlt években fejlődött sokat. A Hervisben a fejvédőkön felül még a márka szemüvegeit is megtalálhatjuk. A Fox sem kis név a bringás márkák között, tőlük is van bringás fejvédő az áruházakban.

További részletekért keresd a Hervis honlapját.