fbpx

Bringás reggelivel kezdődött a BAM

Bringás reggelivel indult útjára 2012 őszén a Bringázz a munkába! (Bam!) kampány, ezúttal új jelszóval: „Bringázz a munkába, és több időd marad magadra”.

A Magyar Kerékpárosklub  – együttműködésben a Nemzeti Fejlesztési Minisztériummal – támogatói és partnerei segítségével idén is megszervezi az immár negyedik éve zajló Bringázz a munkába! kampány 2012 őszi fordulóját. A kampány  2012. őszi fordulója  5 héten keresztül, szeptember 21. és október 25. között tart.

A Bringázz a munkába! kampány 2008-as indulása óta évente több mint 30 ezer közlekedőt

aktivizál, akik az 5 hetes kampányidőszak alatt kerékpárral járnak dolgozni. A

résztvevők, a kerékpárral közlekedők már tudják, érzik az előnyöket: sokkal vidámabban,

nyugodtabban érkeznek a munkahelyükre, pénzt és elsősorban időt takarítanak meg. Ez utóbbira hívja fel a figyelmet őszi fordulónk is: ha kerékpárral közlekedsz, több időd marad egy kellemes reggelire, gyerekeid útra bocsátására, akár nézelődésre is.

Ki ne ismerné a reggeli rohanás kellemetlen érzését, kapkodunk az öltözéssel, reggelire nincs is időnk, a gyerekeinkkel beszélni sem tudunk, ülünk be a kocsiba, és állunk hosszan a dugóban, keressük a parkolót, és egyre idegesebbek vagyunk. Bringával ez nem fordulhat elő! Indulhatunk később, előtte jól megreggelizhetünk, kikerülhetjük a dugókat, élvezhetjük a közlekedést, és nyugodtan, időben be is érünk a munkahelyünkre. Kampányunk keretében mindezt ki is lehet próbálni!

A vállalatokat is hívjuk a versenybe, kérjük, hogy tegyenek meg mindent azért, hogy egyre többen válasszák dolgozóik közül a kerékpárt munkába járásra. A verseny keretében mérjük is a cégek aktivitását. (http://kerekparosklub.hu/bam/vallalati-ertekeles).

A Bam! kampány – ahogy eddig is – nyitott és ingyenes. A részvételhez most sem kell mást tenni, mint a kampányidőszakon belül regisztrálni a www.bringazzmunkaba.hu oldalon. A kampányidőszakban minimálisan előírt 8 kerékpáros munkába menetelt a honlapon található közlekedési naplóba lehet regisztrálni, a győztesek ezek közül kerülnek ki sorsolással.

Kampányunkat ezúttal a már tradicionális bringás reggelivel nyitottuk meg az ország 14 pontján. Némelyik helyszínen segítségünkre voltak „nagyköveteink” is a reggeli osztásánál: többek között Király Júlia és Ónodi Eszter (az Operánál), Hajós András (a Kálvin téren), Németh Juci (a Gellért téren). Az Operánál ugyancsak jelen volt Mikael Colville- Andersen, dán kerékpáros nagykövet és közlekedési szakember is, aki a Cycle Chic nemzetközi mozgalom alapítójaként meghívásunkra többedmagával érkezett Budapestre. (http://cyclechic.blog.hu/).

A helyszíneken kiosztottunk körülbelül 14.000 péksüteményt innivalót, almát, részben támogatóink jóvoltából, sok-sok aktivistánk közreműködésével.

Reggeli helyszínek

Budapesten:

  • Központi esemény az Operaház előtt az Andrássy úton, a BKK támogatásával
  • Batthyány tér
  • Kálvin tér  (rendező: Magyar Kerékpárosklub belvárosi területi szervezete)
  • Szent Gellért tér – Szabadság híd budai hídfő  (rendező: Magyar Kerékpárosklub dél-budai területi szervezete)
  • Árpád híd budai hídfő (Szentlélek tér) (rendező: Magyar Kerékpárosklub észak-budai területi szervezete)
  • Újpest-Városkapu (rendező: Magyar Kerékpárosklub észak-pesti területi szervezete)
  • Népliget – Könyves Kálmán körút és a Vajda Péter út sarkánál (rendező: MÁV ZRT)

Vidéken:                        

  • Érd – vasúti kerékpártároló, Érd-Felső, 7-9.h (rendező: Magyar Kerékpárosklub érdi területi szervezete)
  • Győr – Megyeház tér, (rendező: Magyar Kerékpárosklub győri területi szervezete)
  • Pécs – Széchenyi tér és Király utca sarok (rendező: Magyar Kerékpárosklub pécsi területi szervezete)
  • Debrecen – Kossuth tér (Tourinform pavilonnál), (rendező: Magyar Kerékpárosklub debreceni területi szervezete)
  • Kecskemét – Főtér (rendező: Magyar Kerékpárosklub kecskeméti területi szervezete)
  • Sopron – Deák Ferenc tér melletti kerékpárút (rendező: Magyar Kerékpárosklub soproni területi szervezete)
  • Tatabánya – Fő tér, 6-8 h (rendező: Tatabánya városa)

Hozzászólások

Írd ide a hozzászólásod:

Leave a reply

Kerékpár magazin - Bikemag.hu - Hírek, tesztek, versenyek
Logo