fbpx

ATom blog: Mac Mahone – így nyomják a csigazabálók

A Mac Mahone mindössze 8 éves cég, ennek ellenére nagyon komolyan gondolják. Persze a francia kerékpárosok már gyakran bizonyították, hogy bizony oda tudnak csapni, ha akarják…

Eleinte a design alapján 1000%-osan lefogadtam volna, hogy ez is egy igazi angol cég. Már csak a neve kapcsán is. Pedig nem. De a végeredmény szempontjából ez szinte majdnem mindegy is. A lényeg, hogy elképesztően stílusos és átgondolt gépeik vannak. A „mestergyilkos” a legkomolyabb DH gépük, számtalan finomsággal, és 203 mm-es úttal. Mindenképpen kattints a képre, és nézd meg teljes méretben, mert elképesztő a cucc.

BikePro.hu Blog_1594

Felhívnám a figyelmet az alábbi finomságokra: gravírozott forgáspont és tengely kupakok, vázon belül vezetett kábelek, (igen, az olajcső is!!!)  karbon X0 hajtómű, dupla titán csavaros CNC-zett nyeregcső bilincs, Taper fejcső, Direct Post Mount fékkonzol, 3,8 kilós váztömeg. További pozitívum, hogy a kiegészítők nagy része is házon belül készül, így azok is kellőképpen csúcsra járatott cuccok.

BikePro.hu Blog_1595

Az alu vázas dirt gépük a Sacred is eléggé ott van a szeren. Az első fék kivételével nem nagyon van mibe belekötni, bár ha streetel a gép tulaja, akkor még az is „megbocsátható” bűn. A Taper fejcső itt is alap, mint ahogy az integrált tengelyes Cro-Mo hajtómű is. A papucsvég, és a tárcsakonzol természetesen itt is együtt mozog, de sajnos ez nem Direct PM-es. A felsőcső tetejének Hydroformingos kiképzése elég pöpec, ami egyben integrált nyeregvázcső megerősítésként is működik. A vázat a gyártó 4X-re is ajánlja, így ISCG konzol is van a középcsapágyházon.

BikePro.hu Blog_1596

És véééégre POLÍR!
Érdemes csekkolni a gyári oldalukon a kiegészítőket is, vannak nagyon pöpec darabok. 107-től 146 g-ig terjedő dirt és DH stucnik, szépséges nyeregcső bilincsek, full titán kormánycsapágy, és egyéb nyalánkságok: http://www.macmahone.com/htm/index.php

Szerző és fotók: Ardó Tamás
A cikk eredetileg itt jelent meg: https://bikepro.hu/atom_blog

Hozzászólások

Írd ide a hozzászólásod:

Leave a reply

Kerékpár magazin - Bikemag.hu - Hírek, tesztek, versenyek
Logo