Az egytányéros SRAM szettek térhódítása tovább folytatódik. Immár országútikra, gravel bringákra és kedvező árú montikra is elérhető az 1x11-es váltórendszer.
A 2015-ös Eurobike kiállítás két legnagyobb újdonsága kétségkívül a két forradalmi ...
Az egytányéros SRAM szettek térhódítása tovább folytatódik. Immár országútikra, gravel bringákra és kedvező árú montikra is elérhető az 1x11-es váltórendszer.
A 2015-ös Eurobike kiállítás két legnagyobb újdonsága kétségkívül a két forradalmi ...
2014-ben számos technikai újdonsággal jelentkeztek az alkatrészgyártók, de egyértelműen a legmeghatározóbb irányvonal az elektronikus váltásvezérlés előretörése, a tárcsafékes országúti kerékpármodellek megjelenése, a 11 hátsó fokozat ...
Sasszermű újságírók azonnal kiszúrták, hogy az egyik SRAM által szponzorált versenyző gépén valami nem stimmel. A fotók alapján a SRAM egyértelműen egy merőben újszerű elektronikus váltórendszer kifejlesztésének előre haladott fázisában van: a ...
A RetroBlogban nemrég bemutatott Mavic Zap elektronikusan vezérelt hátsó váltórendszer bőven megelőzte korát: 1992-ben már profi kerékpárosok használták, az olimpia bajnok, világcsúcstartó Chris Boardman számos versenyt nyert vele, 1994-től pedig a ...
Ha már az első igazán modern alkatrészcsaládok bemutatásával belekóstolgattunk a 90-es évekbe, a Retroblog most egészen 1994-ig merészkedik, amikor a francia Mavic piacra dobta a forradalmian új ZAP elektromos váltórendszert...
Nem fékvátókaros, ...
Hol máshol láthattuk volna a Campagnolo vadonatúj, időfutam és triatlon kerékpárokra tervezett elektromos váltókezelő szerveit, mint a Giro d’Italia-n, az olasz gyártó friss fejlesztéseit általában legelőször tesztelő profi országúti csapat, a ...