A Sea Otter Europe 2020-as kiadásán számos új kerékpáros márka képviselteti magát. Jól mutatja a kerékpáros kiállítások terén történő változásokat, hogy a Sea Otter Europe több új partnert tud felmutatni, mint a korábban etalonnak tekintett világkiállítások.
Nemrég beszámoltunk a Canyon márka csatlakozásáról, amely idén nemcsak kiállít, hanem a Sea Otter Europe számos rendezvényét támogatja. Négy hónappal a május 29-i kapunyitás előtt további 150 cég foglalt le kiállító helyet a kiállítás Expo Zone-nak nevezett részén, mindösszesen több mint 230 márka bemutatására. Ezen belül a kiállítók 60%-a kerékpáros alkatrészeket és kiegészítőket prezentál, a kerékpárgyártók aránya 18%, míg 22% szolgáltatásokat kínál. Ez utóbbit ketté bonthatjuk turisztikai cégekre (12%), illetve egyéb forgalmazókra. 25 márka jelezte, hogy részt vesz a Demobike-on, azaz bicajaik nemcsak megcsodálhatók lesznek, hanem valós körülmények közt kipróbálhatók is. A fent említett számok a kiállítás megnyitásáig várhatóan tovább bővülnek. Ilyen lehetőséget kár lenne kihagyni!
Az eredetileg MTB kerékpáros dzsemborinak indult Sea Otter fejlődése 2020-ban is töretlen. Világos, hogy mind a bicajokért és bicajozásért lelkes publikum, mind a kerékpáripar és –kereskedelem korszerűbb kiállítás-formátumot igényel, amely közelebb hozza a gyártókat a felhasználókkal. A Sea Otter kétségtelenül bicajosorientált rendezvény, ahol minden az élményről szól. Tavaly 60 ezren voltak kíváncsiak a Sea Otter Europe-ra, közülük 6000-en vettek részt a versenyprogramokban, továbbá 5000 látogató próbált ki kerékpárokat a Demobike keretein belül. A fokozott érdeklődésre való tekintettel idén néhány változtatásra kerül sor: például az Expo Zone mérete 12%-kal nő.
Az idén csatlakozott új márkák közül érdemes kiemelni a portugál Miranda-t és a Mercedes Benz-t. Ez utóbbi egyben a rendezvény számára szállító szponzorrá lépett elő. Az alábbi márkák az új termékek bemutatása mellett a rendezvényt egyéb módon is támogatják.
További információk a Sea Otter Europe oldalán.