fbpx

Dolgozói körében is népszerűsíti a kerékpározást a T-Mobile

A kerékpár vonzó sport, így a T-Mobile azt reméli, hogy részben az ő közreműködésüknek köszönhetően is egyre többen fogják felismerni előnyeit és erényeit. A kerékpár egyszerre életmód és elkötelezettség. Aki kerékpározik, egyszerre saját magáért és a környezetéért is felelősséget érez.

Nem véletlen, hogy saját kollégáik körében is népszerűsítik, és segítik a biciklizést. Részt vettek dolgozóikkal együtt a Critical Mass-en , vagy pl. a telephelyeiken kerékpártárolót építettek, hogy azok, akik kétkerekűn mennek dolgozni, ugyanúgy tudjanak „parkolni”, mint a négykerekűvel közlekedők. A szombati napon pedig szakemberek segítségével, ingyenes bringaszervizt is szerveztek a dolgozóiknak, hogy ezzel is elősegítsék munkatársaik biztonságos kerekezését.

A T-Mobile standja a Critical Mass napján a Millenárison

A feltételek megteremtése nagyon fontos ez az egyik olyan eszköz, amellyel segíthetnek a cégek azoknak, akik ezt a közlekedési eszközt választanák. A másik a biztonság. A T-Mobile az elmúlt években is több, a kerékpározás biztonságát erősítő programot indított útjára. Iskolásoknak és még kisebbeknek különböző rendezvényeken játékosan igyekezte elmagyarázni, tudatosítani, hogy odafigyelés, bizonyos szabályok betartása nélkül a biciklizés veszélyes is lehet. Idén a GKM-mel közösen a BringaSuli program keretein belül közel 10 000 kisdiákhoz juttatják el a biztonságos kerékpározás tanait. Köztudott, hogy a bringások megfelelő bicikliút hiányában a gyalogosok mellett a közlekedés legkiszolgáltatottabbjai közé tartoznak. Szomorú, hogy aki pedálozva indul munkába, az az elvárhatónál nagyobb rizikót vállal. Azonban amíg ez a helyzet nem változik, addig a biztonságos kerékpározás programja életeket menthet.

„Intranetes meghirdetés után, ma megszerveztük munkatársainknak a T-Mobile Bringaszervizt. A Magyar Telekom dolgozóinak ingyenesen átvizsgáltuk kerékpárját, hogy idén is teljes biztonsággal állhassanak neki a tekerésnek! Nagyon sok kollégánk hozta el a biciklijét, melyeket szakembereink átvizsgáltak, szervizeltek és szaktanácsokkal látták el a bringásokat. Rendkívül nagy volt az érdeklődés és mindenki nagyon pozitívan fogadta. Öröm volt látni, hogy a kollégák milyen hálásak.”

Hozzászólások

Írd ide a hozzászólásod:

Leave a reply

Kerékpár magazin - Bikemag.hu - Hírek, tesztek, versenyek
Logo