fbpx

2017-es Lapierre CycloCross ALU 200 FDJ

Ha még nem vagy elvakult bringás, tehát egy valódi mindenes kerékpárt keresel – és mint ilyet, elfogadható áron – a Lapierre CycloCross ALU 200 FDJ a te választásod lehet!

lapierre_cyclocross_alu_200_fdj_2017_233

400 000 Ft alatt a tiéd lehet egy olyan bringa, amivel bringázhatsz országúton – úgy, mint egy országútival, sportszerűen, de letérhetsz az aszfaltról és a vidéki földutakon, vagy az erdei ösvényeken is túrázhatsz. Ha versenyzői ambícióid támadnak, fergeteges hangulatú cyclocross versenyeken indulhatsz vele, és nem utolsósorban a könnyű, gyors kerékpár a városban is ideális közlekedési eszköz.

lapierre_cyclocross_alu_200_fdj_2017_236

A Lapierre CycloCross ALU 200 FDJ a Francaise des Jeux profi csapat színeiben pompázik és a kiegészítőkön, kormányon, kormányszáron, nyeregszáron is ott a nemzeti színű logó. A fekete váz kék-piros díszítésével nagyon szépre sikerült az összkép, nem a manapság divatos neon színekkel van dolgunk, ez ízlésesnek számított volna 10 éve is és annak fog számítani 10 év múlva is.

lapierre_cyclocross_alu_200_fdj_2017_238

Az alumínium váz könnyű csőszettből készül és cyclocross geometriát kínál, fordulékony, agilis bringával van dolgunk. A komfort érdekében a támvillákon hajlításokat találunk, és a láncvilla kialakítás sem mindennapi, a középrészhez egy merev alumínium bekötés csatlakozik, majd ehhez hegesztették hozzá a vékonyabb falvastagságú láncvillákat. Utóbbiakat úgy lapították, hogy a tekerés hatására, csavarásra kevésbé hajolhassanak el, viszont a talaj felől érkező erőhatások ellenében kissé rugalmasabbak legyenek.

lapierre_cyclocross_alu_200_fdj_2017_234

A villa alunyakas karbon, ellenben kényelem szempontjából tökéletes harmóniában van a vázzal, kellően merev, és ha valaki éveken át tervezi nyúzni a gépet, talán jobb megoldás is az alumínium nyak a kényesebb karbon ellenében.

lapierre_cyclocross_alu_200_fdj_2017_235

Ezen a bringán még kantifékeket találunk, ettől ezen az árszinten is igazán könnyű marad a gép, ami összességében talán több előnnyel szolgál majd leendő tulajdonosának, mint amit egy tárcsaék plusz fékereje jelent.

lapierre_cyclocross_alu_200_fdj_2017_237

A felszereltség gerincét az új Shimano Sora szett adja, amin markáns fejlesztéseket eszközöltek 2017-re. Minden hasonló elven, hasonló formájú elemekkel működik, mint a drágább szetteknél, csak éppen 9 sebességes sorral. A kompakt hajtókarral (ez még az ötágú csillagos) bőségesen elegendő az áttételtartomány így is. A Kenda Slant crossgumikkal terepen is elemében lesz ez a Lapierre, de más futófelületű külsőkkel egy pillanat alatt változtathatsz a karakterén!

lapierre_cyclocross_alu_200_fdj_2017_239

Lapierre márkatörténet:

A Lapierre márka története egészen 1946-ig nyúlik vissza. Ekkor alapította vállalkozását Gastone Lapierre a franciaországi Dijonban, talán nem is számítva arra, hogy fia, majd unokái és dédunokái mára világméretű céget építenek a háború után megeredt gyökerekre. A Lapierre-ből sugárzik a franciák kerékpárok iránti szeretete, rajongása, de a hűség sem hiányozhat a jelzők közül, hisz a cég központja a mai napig Dijonban található, nem messze a kis üzletből, ahol az első Lapierre-ek napvilágot láttak. Az alapító fia, Jacky, érdeme, hogy felfigyelt az MTB kerékpárokban rejlő lehetőségekre, és 1987-ben – a francia gyártók közül elsőként – már ilyen típust is kínált. Sokáig a montisok szemében a Lapierre kultuszmárka volt, az európai cégek közül pedig piacvezető. Jacky fia, Gilles Lapierre, a gyárépületben nőtt fel, így kevéssé meglepő, hogy apja és nagyapja nyomdokaiba lépett, 1996-ban átvéve a cég irányítását. Friss ötletekkel, tervekkel rukkolt elő, majd a sikeres céget bevitte a holland központú Accell vállalatcsoportba, amely a Tisza-parti Tószegen építette fel főbázisát. A Lapierre tehát kötődik hazánkhoz is, aminek kifejezetten örülünk. Az Accell egyik vezető márkájaként a Lapierre óriásit fejlődött, a legkorszerűbb alapanyagokból és technikai megoldásokkal dolgozik, minőségbiztosítás-rendszere egyedülálló a kerékpáripari konkurensek között. Mindemellett a családi irányítás, a hagyományokhoz való ragaszkodás, illetve a francia stílus megmaradt: Gilles Dijonban nap mint nap ellenőrzi a tervezés- és gyártásfolyamatokat, gyakran ellátogatva hozzánk is, hogy minden részletre rálátása legyen.

A Lapierre CX ALU 200 FDJ ára: 390 990 Ft

További információk a nemzetközi oldalon: http://www.lapierre-bikes.co.uk/

vagy a magyarországi facebook oldalon: https://www.facebook.com/Lapierre-Hungary-1643513599236274/

Specifikáció:

Váz: CX ALLOY SUPREME 6

Villa: LAPIERRE CARBON – Alloy Steerer

Kormánycsapágy: FSA ZS 4D 1’’1/8 + 5.3mm Top cover

Középrész: SHIMANO SMBB7141B PRESSFIT

Hajtómű: SHIMANO SORA FC3550CX64X 46×34 170mm (XS, S) / 172.5mm (M) / 175mm (L, XL)

Kormányszár: LAPIERRE with LP cap 7° Ø: 31.8mm L: 90mm (XS, S) / 100mm (M) / 110mm (L) / 120mm (XL)

Nyeregszár: LAPIERRE SP-3D1 Ø: 31.6mm L: 350mm

Kormány: LAPIERRE HB-CR12 40mm (XS, S, M) / 42mm (L) / 44mm (XL)

Első váltó: SHIMANO SORA FDR3000BL 34.9mm

Hátsó váltó: SHIMANO SORA RDR3000GS 9-Speed

Fékek: TEKTRO CR510 BLACK

Fékváltókarok: SHIMANO SORA STR3000 2×9-Speed

Nyereg: SELLE ITALIA X1 BLACK

Kerekek: SHIMANO CLARIS HB2400BAL 32T – SHIMANO CLARIS FH2400BYBL 32T – MACH1 SPARKLER 700X17C

Foaskoszorú: SHIMANO CSHG4009132 – 9-Speed 11-32T

Gumik: KENDA SLANT 6 700x35c

Méretek: XS,S,M,L,XL

Geometria:

Geo_CX Alu

Hozzászólások

Írd ide a hozzászólásod:

Leave a reply

Kerékpár magazin - Bikemag.hu - Hírek, tesztek, versenyek
Logo
Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért, tovább lépve elfogadod a cookie-k használatát. Adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről.
Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért, tovább lépve elfogadod a cookie-k használatát. Adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről.