M1: egy hazánkban alig ismert márka, mely igazán figyelemre méltó kerékpárokat rak össze. Lehetett volna belőle hazai világsiker, de nem lett. Leleményes németek most leporolták, ráncfelvarrták, és...
2003 nyarán készítettem egy interjút Molnár ...
M1: egy hazánkban alig ismert márka, mely igazán figyelemre méltó kerékpárokat rak össze. Lehetett volna belőle hazai világsiker, de nem lett. Leleményes németek most leporolták, ráncfelvarrták, és...
2003 nyarán készítettem egy interjút Molnár ...
A kérdésre a felhasznált alapanyagok bemutatása, azok tulajdonságainak ismertetése és a vázgeometriával kapcsolatos tudnivalók közreadása formájában jelen írás előző részében már született egy válasz. Most azonban következzen a lényeg: nevezetesen ...
A Port.hu Bringaexpón a Bikemag standján bemutathattam két bambuszból készült vázamat, az egyik egy MTB, a másik egy egysebességes/fixi volt, ez utóbbit komplett bringaként láthatta a közönség. Ezért - és a kedves, közvetlen fogadtatásért - ezúton ...
Voltaképpen a nyomtatott Bikemag nem volt más, mint igazi férfimagazin. Mint ilyen, tartalmazta a legtrendibb/legújabb kütyüket, a lélegzetelállító helyeket a bringázásra és sok egyéb más mellett fő helyen, néha kétoldalas, középen elhelyezett ...
A kedves olvasóban felmerülhet a kérdés, hogy vajon mennyire van létjogosultsága a XXI. század hajnalán egy ilyen cikknek. Most, amikor már a muffolt vázakat leváltó hegesztett acélkonstrukciók is eltűntek a piacról, és a stabilan jelenlévő ...
Tarapcsák Miklós néven kevesen ismerik a szakmában, ellenben ha azt mondjuk „Pajti bá" már mindenki tudja kiről van szó. A jelenleg Rákospalotán élő mester életében az első kerékpáros alapélményt a szülőfalujában rendezett szpartakiádok jelentették ...
A műszak mindig kávéfőzéssel kezdődik, nem túl korán, valamikor fél kilenc vagy kilenc óra magasságában. Ekkor azonban még csak az alkalmazottak jelennek meg, esetleg elfogyasztják még a reggelijüket is, hiszen a jó munka előkészületeihez is idő ...