Sokáig nem igazán értettem a koncepció lényegét. Böngésztem a tömeg adatokat, de ez nem indokolná ezt a felépítést. De akkor miért ilyen a háromrészes kerékpáragy?
Mindig is tetszett ez az agy felépítés, de igazából csak a dizájn okok miatt. ...
Sokáig nem igazán értettem a koncepció lényegét. Böngésztem a tömeg adatokat, de ez nem indokolná ezt a felépítést. De akkor miért ilyen a háromrészes kerékpáragy?
Mindig is tetszett ez az agy felépítés, de igazából csak a dizájn okok miatt. ...
M1: egy hazánkban alig ismert márka, mely igazán figyelemre méltó kerékpárokat rak össze. Lehetett volna belőle hazai világsiker, de nem lett. Leleményes németek most leporolták, ráncfelvarrták, és...
2003 nyarán készítettem egy interjút Molnár ...
M1: egy hazánkban alig ismert márka, mely igazán figyelemre méltó kerékpárokat rak össze. Lehetett volna belőle hazai világsiker, de nem lett. Leleményes németek most leporolták, ráncfelvarrták, és...
2003 nyarán készítettem egy interjút Molnár ...
Mindene megvan, ami a sikerhez kell, mégsem több egy rakás ipari hulladéknál. Ma egy kicsit fikázódunk...
Adott egy kerékpár(nak látszó tárgy) , amiről ha NEM látnál képet, viszont elolvasnád a specifikációs listáját, akkor menten elalélnál. ...
Mindene megvan, ami a sikerhez kell, mégsem több egy rakás ipari hulladéknál. Ma egy kicsit fikázódunk...
Adott egy kerékpár(nak látszó tárgy) , amiről ha NEM látnál képet, viszont elolvasnád a specifikációs listáját, akkor menten elalélnál. ...
A mai ultrakönnyű bukósisakok egyre könnyebbek, egyre jobban szellőznek, másfelől egyre kevésbé védenek, és egyre nagyobbat ütnek egy esésnél. Mi a megoldás?
Az alap gond, hogy már 180 grammnál járunk. A legkönnyebb bukósisakok kb. ilyen súlyban ...