Magyarország – különösen Budapest keményen dolgozik a városi mobilitás témáján. A város az elsők között volt, akik lépéseket tettek afelé, hogy csökkentsék a városi forgalmat, fenntartható transzportációs rendszerek kiépítésével.
200 kmnyi biciklis útvonalával Budapest és agglomerációja az egyik legbiciklibarátabb város Európában.
A Scott és Bergamont márkáinkkal, ill. high-end kerékpárjainkkal, hatalmas potenciált látunk a magyar projektek megvalósításában, a városi mobilitás felé. Mindegy, hogy kerékpáros szállításról (Bergamont Cargo – Line) vagy egy gyors és biztonságos alternatívájáról beszélünk a városi dugó elkerülésének. (Scott – Gravel, Sub Tour )
Továbbá, erős váltást figyelhetünk meg a kinti sportok irányába, mivel egyre többen fedezik fel a környezetükben lévő hegyeket és a természetet a biciklijükön. Főként az e-bike szektor képes megadni a lehetőséget, hogy növeljük a távolságok radiusát és feszegessük határainkat.
(Scott e-MTB line up)
Hogyan zajlik a Scott magyarországi jelenléte?
Annak érdekében, hogy biztosítsuk az általunk ígért magas szintű szolgáltatásokat, június elsejétől lehetséges partnereket és viszonteladókat keresünk.
Az elkövetkező szezonban elkezdjük forgalmazni kerékpárjainkat a Bergamonttal és a Scottal egy maréknyi, megfelelően kiválasztott kereskedő által. Következésképp boldogan jelentjük be, hogy Nagy Oszkár lesz a felelős a magyar kerékpár képviseletért a Scottnál és a Bergamontnál.
Nagy Oszkár, mint márkanagykövet:
Oszkár a biciklis iparban tevékenykedik, mint atléta bő egy évtizede és számos céggel dolgozott együtt MTB karrierje során. Stabil, két keréken gyökerező sport háttérből érkezve, Oszkár segít felépíteni és életre hozni a márkát Magyarországon, igazodva a cég vízióihoz.
Miért pont a Scott?
Oszkár: Csak egy maréknyi bringa márka van, akiknek szívesen bringáznék / dolgoznék és a Scott tökéletesen illeszkedik az elképzeléseimhez. Mindig számításba veszek bizonyos kvalitásokat, amiket minden kerékpárgyártóban keresek és a Scott kerékpár minden tételt kipipál a listámon.
Kérjük, mesélj erről bővebben!
Oszkár: Úgy érzem, manapság minden bringagyártó szeretne kiemelkedni valami egyedi elképzeléssel vagy megoldással a piacon, de ez rendkívül nehéz, főleg úgy, hogy az értéket is adjon a termékekhez és a cég alapvető létéhez, illetve a márkaérzetéhez a vásárlók irányába is.
A Scott nagyon egyszerű módon hozza mindezt létre: A nyers innováció, amivel évről-évre előrukkolnak egyszerűen elképesztő! A kellő figyelem a részletekre és a designra már néhol artisztikus formákat ölt, mindezt úgy, hogy (a kerékpár) személyre szabott és variálható marad a végfelhasználó számára.
Ahogyan a mondás is tartja a Scottnál, „No shortcuts” (nincs útlevágás), olyas valami, ami a cég belső működésén is érezhető. Egyértelmű volt már az első beszélgetéseink alkalmával is, hogy a vállalat emberei pontosan tudják, mit csinálnak és feladatuknak érzik a lehető legjobb élményt nyújtani mindenkinek, aki két keréken szeretne gurulni bármilyen formában. Ekkor ért meg bennem a felismerés, hogy megérkeztem.
Milyen viszonteladói rendszert épít a Scott?
“NO SHORTCUTS” mondás definiálja a Scott kerékpár márka szellemét és ahogyan operál: jó dolgokat – jó okokért. Ez ugyancsak megfigyelhető a Scott disztribúciós csatornáin: Kerékpárjainkat csak gondosan kiválasztott partnereinken keresztül értékesítjük, hogy garantálhassuk a legmagasabb minőségű szolgáltatást vásárlóinknak, összekötve a legjobb élménnyel termékeink használata közben.
Tudj meg többet:
https://www.scott-sports.com/global/en/products/bike-bikes
(x)