fbpx

Tilla egy napra bringás futárnak állt

Városszerte nagy meglepetést okozott a recepciós kisasszonyok és ajtónállók körében Till Atilla, a TV2 Propaganda műsorvezető-riportere, amikor bringás ruhában, futárzsákkal a hátán jelent meg, hogy a legtermészetesebb módon adja át a küldeményeket.

Tilla futár

Tilla, aki köztudottan árkon-bokron nyúzza a biciklit, a napi bringázással pár éve inkább megvárja az első tavaszi napsugarakat. Ez a tél kicsit hosszúra sikeredett, így ezúttal valami igazán rapid bemelegítésre volt szükség. Tilla régi jó barátságot ápol a Hajtás Pajtás biciklis futárszolgálat tagjaival és egy találka alkalmával felmerült az az ötlet, hogy ha edzésbe akarja hozni magát, álljon be egy napra futárnak. Tilla kapva kapott az alkalmon és a havas esőkkel, szélviharokkal, szürkeséggel tűzdelt hetek, hónapok után az első napsütést kihasználva, szerdán korán reggel eligazításra jelentkezett a Király utcában.

Sinka Károly, a Hajtás Pajtás futárszolgálat munkatársa komoly fejtágítást tartott a legalapvetőbb trükkökről: hogyan kell kitölteni az átvételi adatlapot, hogy található meg egy-egy cím, hová kell biztonságosan lekötni a bringát.

Tilla_Mintha hátulról tolnának.

Tillát még egy kellemes meglepetés is várta: sajátja helyett elektromos bringára ülhetett. A Hajtás Pajtásnál ugyanis már egy hónapja extra igénybevétellel, a Bosch kétkerekűinek egész munkanapos tesztelése zajlik. Az e-Bike tesztelési időszakában a kerékpárokat a legtapasztaltabb futárok hajtják és az értékelés is hamarosan nyilvánosságra kerül.

Az e-Bike érdekessége az, hogy a meghajtás-rendszerek sorozatgyártása 2011 óta Miskolcon történik, amelybe a hatvani Bosch gyár által készített motorvezérlések kerülnek. A Magyarországon gyártott e-Bike alkatrészek világszinten egyébként 40 kerékpármárkába kerülnek beépítésre.

„Ez egy különleges kerékpár. Ha valakinek sok kilométert kell tekerni, akkor
fele annyi erővel tudja ugyanazt a távot teljesíteni. Nagyon kellemes érzés, olyan, mint amikor gyerekkorodban tanultál biciklizni, és apukád tartott és tolt hátulról. Egyébként feltűnő egy darab, több helyen leszólítottak bringások, hogy ez milyen kerékpár.”

„Tőlem sosem állt távol ez a munka, régen még gondolkodtam is rajta, hogy
beállok.” – mondta a műsorvezető, de azt is bevallotta, hogy aktív kerékpárosként is meglepődött azon: a futárkodás bizony kemény munka.

Hozzászólások

Írd ide a hozzászólásod:

Leave a reply

Kerékpár magazin - Bikemag.hu - Hírek, tesztek, versenyek
Logo
Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért, tovább lépve elfogadod a cookie-k használatát. Adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről.
Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért, tovább lépve elfogadod a cookie-k használatát. Adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről.