Az ügyfelek az elektronikus fizetési megoldást egyre inkább előnyben részesítik a vendéglátóhelyeken is, ugyanis kényelmes, gyors és praktikus mindenki számára. A sikeres vendéglátóipari egységek tulajdonosai időben felismerték ezt, és olyan fizetési megoldásokat biztosítanak, amelyek hozzájárulnak az ügyfélélmény növeléséhez.
Meddig lehet készpénzzel fizetni?
Az elektronikus fizetés elterjedésével egyre jobban háttérbe szorul a készpénzes fizetés, bár nyilvánvalóan – egy lehetőségnek – még sokáig megmarad. Azon azért érdemes elgondolkodni, ha egy vendéglőben csak készpénzzel lehet fizetni, ott nem biztos, hogy minden rendben zajlik, ami a szolgáltatás minőségére is hatással lehet.
Azok a vendéglátóhelyek azonban, amik jó minőségű szolgáltatást szeretnének nyújtani az ügyfeleiknek, a bankkártyával vagy bármilyen okoseszközzel történő fizetést gördülékenyen oldják meg. A BizPay által kínált bankkártya-elfogadási megoldásokkal ez könnyen biztosítható. Akár asztali (LAN-on), akár mobil terminálra van szükséged a vendéglődben, mindkettőhöz csúcskategóriás, modern készülékek állnak rendelkezésedre.
Függetlenül attól, hogy egy lángossütő büfét vagy egy exkluzív éttermet üzemeltetsz, ha az ügyfeleid számára akadozik az elektronikus fizetés, nem szívesen fognak visszatérni hozzád, nem fogják növelni a forgalmadat. Még lehet, hogy az ismerősi körükben sem ajánlják majd az éttermedet.
Mobil terminál a vendéglőben
Amikor az ügyfelek egy vendéglőben elektronikusan szeretnének fizetni, az a legkényelmesebb megoldás, ha mobil terminállal az asztalnál történik meg a fizetési tranzakció. Nagy forgalom esetére érdemes több készülékkel is rendelkezni, hogy a vendégeknek ne kelljen egymásra várniuk. Ehhez olyan eszközökre van szükség, amelyek megbízhatóak, és képesek akár a DCC-re, azaz a dinamikus valutaváltásra is.
Ez utóbbi azt jelenti, hogy a terminál automatikusan felismeri a külföldi bankkártyát, és a fizetendő összeget nemcsak forintban jelzi ki, hanem az ügyfél kártyájához tartozó számla pénznemében is. Az átváltás kedvező, napi árfolyamon történik. Így az ügyfél dönthet úgy, hogy a saját pénznemében fizet.
Áttekinthető pénzügyek
Vállalkozóként olyan bankkártya-elfogadási szolgáltatóval érdemes szerződést kötni, ahol a tranzakciókat szinte valós időben nyomon lehet követni. A pontos elszámolásokkal és kimutatásokkal a pénzügyi folyamatok átláthatóvá válnak, segítve az üzleti döntéseket. Az is szerencsés, ha lehetőség van arra, hogy a vállalkozás bármely EU-s bankszámlájára lehet kérni az összeg kiutalását. Tehát adott esetben nemcsak forint számlára, hanem például eurós fizetés esetén eurós számlára. Így nem lesz szükség az egyik devizanemről a másikra történő átváltásra, vagyis nem keletkezik ebből többletköltsége a vállalkozásodnak.
Az akadálymentes elektronikus fizetés megteremtése alapvető üzleti érdeked, amihez érdemes megtalálnod a piacon elérhető legoptimálisabb szolgáltatást.
(X) Támogatott tartalom