Régóta van ilyen, de most újra feltalálták. Nagy trend a 29-es, de mégis csak kevesen mozdultak rá.
Ahhoz képest, hogy manapság mindenki a 29-es bicajokról beszél, ez a kormányszár szinte kuriózum számba megy. Pedig hiánypótló termékről van szó. ...
XTR = csúcs teljesítmény. Kérdés, hogy a célcsoport csak az élversenyzők, vagy a tehetősebb „átlag felhasználónak” is jó lehet?
A csúcs szettek mindig az iránymutatásról szólnak, így szinte mindig megelőzik a korukat. Kérdés, hogy mennyire? A ...
XTR = csúcs teljesítmény. Kérdés, hogy a célcsoport csak az élversenyzők, vagy a tehetősebb „átlag felhasználónak” is jó lehet?
A csúcs szettek mindig az iránymutatásról szólnak, így szinte mindig megelőzik a korukat. Kérdés, hogy mennyire? A ...
Van erő abban, amikor tudod, hogy soha nem fog meghibásodni…
Megnéztem a tömegadatait, de igazából csak azért, hogy ide leírhassam nektek. Valójában – ebben a kategóriában – ez szinte semmit nem jelent. Pedig piszkosul drága. És igen. Egy tized ...
Van erő abban, amikor tudod, hogy soha nem fog meghibásodni…
Megnéztem a tömegadatait, de igazából csak azért, hogy ide leírhassam nektek. Valójában – ebben a kategóriában – ez szinte semmit nem jelent. Pedig piszkosul drága. És igen. Egy tized ...
Az összecsukható kerékpár után megszületett a hozzá illő összecsukható sisak is.
Az összecsukható kerékpár praktikus, főleg a városi, munkába járós, és az utazáshoz kapcsolódó szituációban. Az összehajthatóság által elért méret csökkenés jelentős, ...
Az összecsukható kerékpár után megszületett a hozzá illő összecsukható sisak is.
Az összecsukható kerékpár praktikus, főleg a városi, munkába járós, és az utazáshoz kapcsolódó szituációban. Az összehajthatóság által elért méret csökkenés jelentős, ...
Nagy divat mostanában a DH gépeken az integrált kormányszár. A hagyományos megoldás sem tömeg, sem merevség tekintetében nem veheti fel vele a versenyt.
Nőnek a kormány szélességek, de piszkosul. Néhány éve, még a 680-as kormány volt a DH vonalon a ...
Nagy divat mostanában a DH gépeken az integrált kormányszár. A hagyományos megoldás sem tömeg, sem merevség tekintetében nem veheti fel vele a versenyt.
Nőnek a kormány szélességek, de piszkosul. Néhány éve, még a 680-as kormány volt a DH vonalon a ...
Az egyszerű dolgoknak megvan a maga szépsége. Aztán van úgy, hogy elfogy a kreativitás, de holnapra meg kell oldani a problémát. Ekkor születnek a torzszülöttek.
Az Aero profilos időfutam vázaknál egyre inkább terjed, hogy a nyeregcső a váz szerves ...