A hajtómű két hajtókarból, a lánckerékből és a középcsapágy-egységből áll. A kerékpáros által leadott erő ezen az alkatrészen koncentrálódik, így minden részegység beállítása, rendszeres karbantartása különösképpen fontos. A középcsapágy megfelelő ...
Folytatjuk technikai szakbarbároknak szánt sorozatunkat, melyben most a préseléssel történő rögzítések vannak terítéken. A forrás most is a szerelők bibliája, a Barnett's Manual...
A préselt kötések meghatározása, a mérettolerancia
A préselés arra ...
A Diabolus egyike a piacon kapható legerősebb, legmerevebb DH / FR hajtókar-rendszereknek.
Az alapanyag egy úgynevezett „Optim-Al” alu, mely a gyártó állítása szerint 20%-kal erősebb a 7050 ötvözetnél is. CNC forgácsolt karkialakítás, túlméretezett ...
Klasszikus és megfizethető árú verseny XC kar a kanadai gyártótól szemet gyönyörködtető minőségben. Ahogy az a RF-nél lenni szokott: kovácsolt, majd CNC forgácsolt karkialakítás az ultraerős 7050-es alu alapanyagból. Mindhárom lánctányér 7075 aluból ...
7050 kovácsolt alu kar alapanyag, 7075 alu lánckerekek váltást segítő kapaszkodókkal, állítható 49-51 mm-es láncvonal, könnyű kovácsolt és CNC forgácsolt „EXI” Cr-Mo tengely, triplán tömített csapágyazás a középrészben, melynek csészéi 7050 aluból ...