fbpx
ATom blog

ATom blog: Mire jó az összecsukható sisak?

Az összecsukható kerékpár után megszületett a hozzá illő összecsukható sisak is. Az összecsukható kerékpár praktikus, főleg a városi, munkába járós, és az utazáshoz kapcsolódó szituációban. Az összehajthatóság által elért méret csökkenés jelentős, ...

ATom blog: A legkönnyebb a legmerevebb? Az új szabvány sokat segít.

Nagy divat mostanában a DH gépeken az integrált kormányszár. A hagyományos megoldás sem tömeg, sem merevség tekintetében nem veheti fel vele a versenyt. Nőnek a kormány szélességek, de piszkosul. Néhány éve, még a 680-as kormány volt a DH vonalon a ...

ATom blog: A legkönnyebb a legmerevebb? Az új szabvány sokat segít.

Nagy divat mostanában a DH gépeken az integrált kormányszár. A hagyományos megoldás sem tömeg, sem merevség tekintetében nem veheti fel vele a versenyt. Nőnek a kormány szélességek, de piszkosul. Néhány éve, még a 680-as kormány volt a DH vonalon a ...

ATom blog: Néha a nagyok is mellé lőnek – kínban fogant megoldás

Az egyszerű dolgoknak megvan a maga szépsége. Aztán van úgy, hogy elfogy a kreativitás, de holnapra meg kell oldani a problémát. Ekkor születnek a torzszülöttek. Az Aero profilos időfutam vázaknál egyre inkább terjed, hogy a nyeregcső a váz szerves ...

ATom blog: Néha a nagyok is mellé lőnek – kínban fogant megoldás

Az egyszerű dolgoknak megvan a maga szépsége. Aztán van úgy, hogy elfogy a kreativitás, de holnapra meg kell oldani a problémát. Ekkor születnek a torzszülöttek. Az Aero profilos időfutam vázaknál egyre inkább terjed, hogy a nyeregcső a váz szerves ...

ATom blog: Ultrakönnyű ruházat – negyed kiló – ápol és eltakar

Sokan vagyunk gramm-mániások. De a testeddel, vagy a kerékpáros ruházatoddal szemben is ekkorák az elvárásaid? Már lehet építeni 4 kiló alatti, és működőképes kerékpárt. A gramm-mánia viszont nem áll meg a kerékpárnál. A grammok faragása egyesek ...

ATom blog: Ultrakönnyű ruházat – negyed kiló – ápol és eltakar

Sokan vagyunk gramm-mániások. De a testeddel, vagy a kerékpáros ruházatoddal szemben is ekkorák az elvárásaid? Már lehet építeni 4 kiló alatti, és működőképes kerékpárt. A gramm-mánia viszont nem áll meg a kerékpárnál. A grammok faragása egyesek ...

ATom blog: Curtis Odon – a küllőperem mestere

Vannak helyzetek, amikor nem észérvek alapján választ az ember. Például amikor szerelmes lesz. Ez is valami hasonló lehet. A legtöbb agy küllőpereme egyszerű, mint a sárga tányér. Karima, néhány lyuk, és ennyi az egész. Ráadásul minél kisebb, ...

ATom blog: Curtis Odon – a küllőperem mestere

Vannak helyzetek, amikor nem észérvek alapján választ az ember. Például amikor szerelmes lesz. Ez is valami hasonló lehet. A legtöbb agy küllőpereme egyszerű, mint a sárga tányér. Karima, néhány lyuk, és ennyi az egész. Ráadásul minél kisebb, ...

ATom blog: Rendszerszemlélet a design-ban is

Mit mutat az, ha van kapacitás figyelni a részletekre? Sok cég készít kerékpárt. Az "egyedfejlődés" a designban könnyen nyomon követhető. Van a korrekt műszaki felszereltségű gép, ami nem feltétlenül szép. Van olyan gép, ami bár szép, de azért 1-2 ...

Kerékpár magazin - Bikemag.hu - Hírek, tesztek, versenyek
Logo