Az ember azt gondolná, hogy jó ötlet szoláriumstúdiót nyitni, hiszen ez mindig jövedelmező üzlet. Az igazság azonban az, hogy mint bármely más szolgáltatási területen, úgy itt is fontos, hogy tudjuk, mit akarnak a vendégek, kizárólag így garantálható a siker. De pontosan mit szeretnének tőlünk a potenciális ügyfelek?
A következő cikkben most összeszedjük azokat a szempontokat, amelyek segíthetnek a tulajdonosoknak az ügyfelek elvárásaira építeni a kínálatukat.
Milyen a stúdió felszerelése?
Ez az első dolog, amit meg kell kérdeznünk magunktól, a berendezések, a légkör ugyanis egy erősen meghatározó tényező lesz. A minőségi gépek, csövek és kozmetikumok azt üzenik a vendégeknek, hogy megéri visszatérni hozzánk. Természetesen ez még önmagában kevés, mivel haladnunk kell a trendekkel. A Hollandimpex KFT speciális szoláriumcső kínálatából bárki beszerezheti a legújabb modelleket, amelynek köszönhetően nagy hatással lehet a látogatókra is.
Mi a siker receptjének az egyik legfontosabb összetevője? Az újdonság varázsa. Ha piacra dobnak egy új, tartós barnulást ígérő csövet, akkor ajánlott beruháznunk rá. A szoláriumozók örömmel választanak minket, ha azt látják, hogy valami újat nyújtunk nekik, valami olyat, amivel máshol még nem találkoztak.
Tisztaság és tájékozottság
Ki szeretne egy láthatóan koszos, igénytelen helyre bemenni, sőt, egy ilyen szoláriumba befeküdni? Egyértelműen senki. A rendszeres takarítás és fertőtlenítés alapvető elvárás egy szalonnal szemben, ha ezt nem tudjuk biztosítani, akkor ne is reméljük, hogy sikeresek leszünk.
A vendégek ugyanakkor gyakran kérdeznek a gépekről, a csövekről és a kiegészítőkről, nekünk pedig tudnunk kell segítséget nyújtani számukra. Amennyiben a személyzet is tanácstalan, az rendkívül amatőr hatást kelt.
Mivel egészíthetjük ki a szolgáltatásunkat?
A megbízható berendezések mellett, a kiegészítőkre is nagy hangsúlyt kell fektetnünk. Néhányan úgy gondolják, hogy ez nem kötelező, de ily módon sokkal jobban járunk. Gondoljunk csak bele! A vendég egy helyen megkap mindent, és nem kell azon törnie a fejét, hogy hol szerezze be a legjobb krémet. Ha a kiegészítők széles választékát kínáljuk fel nekik, akkor tökéletesen elégedettek lesznek, s ez nyugalmat is ébreszt bennük.
Amikor azt látjuk, hogy visszajáró vendégeink vannak, érdemes törzsvásárlói rendszert is kiépíteni. Mindenki szereti, ha kiemelt bánásmódban részesül, s ezzel erősíthetjük az elköteleződést. Biztosíthatunk rendszeresen kedvezményeket, lehet, hogy így engedünk az árból, de hosszú távon sokkal több embert tudunk megtartani.
Látod? Sok teendőnk van, de mindenképpen megéri foglalkozni velük, hiszen így mindenki maximálisan elégedett lesz az eredménnyel, mi és az ügyfeleink is.
(X) Támogatott tartalom